eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów17N - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z przedmiarami , kosztorysami inwestorskimi budowy łącznika pomiędzy Budynkami A i B oraz przebudową obiektów zaplecza technicznego (Budynek B część II) dla Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Tarnów: 17N - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z przedmiarami , kosztorysami inwestorskimi budowy łącznika pomiędzy Budynkami A i B oraz przebudową obiektów zaplecza technicznego (Budynek B część II) dla Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnień w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 64534 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 17N - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z przedmiarami , kosztorysami inwestorskimi budowy łącznika pomiędzy Budynkami A i B oraz przebudową obiektów zaplecza technicznego (Budynek B część II) dla Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnień w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z przedmiarami , kosztorysami inwestorskimi budowy łącznika pomiędzy Budynkami A i B oraz przebudową obiektów zaplecza technicznego (Budynek B część II) dla Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnień w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości : 3 000,00 zł. ( słownie trzy tysiące złotych 0/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki : 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej Ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania prac projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących ustaw - zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli prowadzi działalność w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał wielobranżowe projekty, w zakresie branż odpowiadające przedmiotowi zamówienia, w ilości nie mniejszej niż 2 obiekty o wartości brutto 100 000,00 zł. każdy, w tym co najmniej 1 na rzecz służby zdrowia. Ujęty w wykazie zaprojektowany 1 obiekt na rzecz służby zdrowia musi obejmować pełny zakres wielobranżowych prac projektowych będących przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć dokumenty od zamawiających na rzecz, których zamówienia te były realizowane, potwierdzające, że wielobranżowe prace projektowe zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował : a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b)co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, cieplnych, wentylacji, klimatyzacji, c)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych. W/w osoby legitymują się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa. Do oferty należy dołączyć, potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę, kopie decyzji o nadaniu uprawnień zawodowych oraz kopie zaświadczeń z właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa aktualnych na dzień składania oferty. 5.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Zobowiążą się, aby umowa przenosiła na zamawiającego prawa autorskie do całości dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia. 7.Wyrażą zgodę na termin płatności równy lub dłuższy niż 30 dni od daty odbioru przez zamawiającego kompletu dokumentacji wraz z fakturą. 8.Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 9.Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a/ Załącznik Nr 4 - Doświadczenie zawodowe - Wykaz opracowanych dokumentacji przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat ( wg pkt. I.3). b/ Załącznik Nr 5 - Wykaz osób i ich uprawnień do wykonywania określonych prac lub czynności. 10.Udzielą gwarancji na wykonaną dokumentację. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy wg wzoru - Załącznik nr 2 i 3. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 zm. z 2008r. Dz.U. Nr 188 poz. 1155) składa: 1)zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)zamiast dokumentów wymienionych pkt 4 Rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a) Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt VIII 2,3,4,5 i 6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b)oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (pełnomocnictwo szczególne). Umocowanie może wynikać z treści przedłożonej umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d)wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e)składając oświadczenie o spełnianiu warunków jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5). Do oferty należy dołączyć decyzje o nadaniu uprawnień zawodowych (uprawnień budowlanych do projektowania) oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania oferty. 8.pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.Wykaz wykonanych, wielobranżowych prac projektowych (zgodnie z opisem w pkt.VII.3) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dotyczących co najmniej 2 obiektów o wartości brutto 100 000,00 zł. każdy, w tym 1 na rzecz służby zdrowia odpowiadających w zakresie branż pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami od zamawiających na rzecz, których zamówienia te były realizowane potwierdzającymi, że wielobranżowe prace projektowe zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.04.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.