eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NieliszDostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Nielisz: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Numer ogłoszenia: 64535 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach , Ruskie Piaski 59, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 0-84 6313412, faks 0-84 6313408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 2 1. Część I leki, określona w załączniku nr 1 do SIWZ, CPV 33.60.00.00 - 6 produkty farmaceutyczne, 33690000-3 - produkty lecznicze różne 1.1 Odbiór recept i dostawę leków na podstawie recept indywidualnych wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zamówionych przez Zamawiającego. Koszt odbioru recept i dostawy leków do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach obciąża Wykonawcę. 1.2 Dostawa leków musi nastąpić najpóźniej w ciągu 24 godzin od chwili telefonicznego zamówienia, a w przypadkach pilnych leki należy dostarczyć bezzwłocznie w dniu zamówienia. 1.3 Poszczególne ilości leków i preparatów określone w formularzu cenowym załącz, nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi i w ciągu trwania realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeni, w zależności od rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarzy u mieszkanek DPS. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest wycenić leki i produkty lecznicze ujęte w formularzu cenowym załącz. nr 1 do SIWZ, bez stosowania zamienników. 2. Część II artykuły medyczne, określona w załączniku nr 2 do SIWZ, CPV 33140000-3 2.1 Pieluchomajtki i wkładki dla kobiet muszą spełniać następujące kryteria jakościowe: - wyroby dla osób z tendencją do uczuleń, nie posiadające elementów lateksowych oraz posiadające identyfikator wilgotności - posiadające absorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach - produkty 100% oddychające - posiadające wewnętrzne falbanki boczne 2.2 Pieluchomajtki: - minimalna chłonność powinna wynosić minimum 2000 ml - system równomiernego rozprowadzania moczu na powierzchni - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania - ściągacze taliowe przednie i tylne 2.3 Wkładki dla kobiet: - minimalna chłonność powinna wynosić minimum 750ml - kształt anatomiczny, pasek kleju na całej długości 2.4. Dostawa dwa razy w miesiącu. 3. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych produktów Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produktów równoważnych o parametrach, właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykazanie, że zaoferowany produkt równoważny ma parametry, właściwości nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Powyższy zapis nie dotyczy leków i preparatów leczniczych. Wykonawca zobowiązany jest wycenić leki i produkty lecznicze bez stosowania zamienników..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy składający ofertę na Część I leki pozwolenie na prowadzenie apteki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT proporcjonalnie do tej zmiany lub w przypadku wprowadzenia przez Ministerstwo Zdrowia zmiany zasad odpłatności za leki (zmiany listy leków refundowanych). W przypadku wprowadzenia przez Ministerstwo Zdrowia zmiany listy leków refundowanych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.ruskiepiaski.roztocze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Ruskie Piaski 59 22-413 Nielisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Ruskie Piaski 59 22-413 Nielisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I leki, określona w załączniku nr 1 do SIWZ, CPV 33.60.00.00 - 6 produkty farmaceutyczne, 33690000-3 - produkty lecznicze różne 1.1 Odbiór recept i dostawę leków na podstawie recept indywidualnych wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zamówionych przez Zamawiającego. Koszt odbioru recept i dostawy leków do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach obciąża Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest wycenić leki i produkty lecznicze ujęte w formularzu cenowym załącz. nr 1 do SIWZ, bez stosowania zamienników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II artykuły medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Część II artykuły medyczne, określona w załączniku nr 2 do SIWZ, CPV 33140000-3 2.1 Pieluchomajtki i wkładki dla kobiet muszą spełniać następujące kryteria jakościowe: - wyroby dla osób z tendencją do uczuleń, nie posiadające elementów lateksowych oraz posiadające identyfikator wilgotności - posiadające absorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach - produkty 100% oddychające - posiadające wewnętrzne falbanki boczne 2.2 Pieluchomajtki: - minimalna chłonność powinna wynosić minimum 2000 ml - system równomiernego rozprowadzania moczu na powierzchni - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania - ściągacze taliowe przednie i tylne 2.3 Wkładki dla kobiet: - minimalna chłonność powinna wynosić minimum 750ml - kształt anatomiczny, pasek kleju na całej długości 2.4. Dostawa dwa razy w miesiącu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.