To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Warszawa: Usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji
w obiektach użytkowanych przez UKSW
Numer ogłoszenia: 64538 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32830 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone poniżej oraz we wzorze umowy zawartym w rozdziale IV SIWZ I Do obowiązków Wykonawcy w ramach miesięcznej opłaty ryczałtowej należy: 1. Utrzymywanie ciągłości zasilania na WLZ-ach i urządzeniach odbiorczych w obiektach Zamawiającego, 2. Dokonywanie napraw i wymiana uszkodzonych elementów instalacji i urządzeń elektrycznych nie podlegających gwarancji, 3. Podłączanie nowych urządzeń elektrycznych z uwzględnieniem optymalnego obciążenia instalacji elektrycznej, 4. Regulacja sterujących urządzeń zegarowych, 5. W przypadku przerwy w zasilaniu natychmiastowe inicjowanie działań mających na celu zabezpieczenie instalacji i urządzeń oraz możliwie najszybsze przywrócenie zasilania, a także powiadamianie Zakładu Energetycznego i Zamawiającego o przerwie w zasilaniu, 6. Dokonywanie okresowych, 1 raz w miesiącu, oględzin rozdzielnic elektrycznych, usuwanie stwierdzonych nieprawidłowości, 7. Dokonywanie raz w roku planowych przeglądów rozdzielnic, sporządzanie protokołu przeglądu i dostarczanie go Zamawiającemu, 8. Usuwanie, w terminie 7 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu przeglądu, nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie przeglądu rozdzielnic, sporządzanie protokołu ich usunięcia i dostarczanie go Zamawiającemu, 9. Okresowe, przeprowadzane w lutym i wrześniu, przeglądy instalacji oświetleniowej ogólnej i zewnętrznej, usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie przeglądu, 10. Okresowe, wykonywane w marcu przeglądy instalacji odgromowej, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i sporządzenie protokołu, 11. Sprawdzanie zgodnie z wytycznymi producenta działania wyłączników różnicowo-prądowych, 12. Zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo Budowlane i obowiązującymi przepisami wykonawczymi dla poszczególnych instalacji, oraz każdorazowo po usunięciu awarii lub remoncie czy przebudowie instalacji (wykonanych także przez inne podmioty na rzecz UKSW), wykonywanie pomiarów w zakresie: 1) rezystancji uziemień, 2) ciągłości przewodów PE;PEN, 3) sprawdzenia stanu izolacji, 4) ochrony przeciwporażeniowej, 5) ochrony odgromowej, Sporządzanie protokołu pomiarów, zgodnego z obowiązującymi przepisami i dostarczanie go Zamawiającemu oraz usuwanie, w terminie 7 dni roboczych od daty wykonania pomiarów, nieprawidłowości stwierdzonych w czasie pomiarów i sporządzanie protokołu ich usunięcia, 13. Zabezpieczanie wszystkich rozdzielnic elektrycznych przed dostępem osób niepowołanych, 14. Dokonywanie odczytów stanów liczników i podliczników energii elektrycznej, zainstalowanych w instalacjach elektrycznych użytkowanych przez Zamawiającego - w każdym ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, 15. Dokonywanie raz w roku, w czerwcu, pisemnej oceny eksploatowanych instalacji elektrycznych oraz zewnętrznych sieci elektrycznych i przekazanie jej Zamawiającemu, 16. Współpraca z dostawcami energii elektrycznej oraz innymi zewnętrznymi służbami technicznymi w zakresie niezbędnym do wykonywania niniejszego zamówienia, 17. Stała współpraca oraz wymiana informacji ze służbami technicznymi i administracyjnymi Zamawiającego, natychmiastowe powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych awariach, 18. Doradztwo w zakresie rozwoju i usprawnień instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych oraz w doborze urządzeń elektrycznych, 19. Wnioskowanie o likwidację urządzeń elektrycznych nie nadających się do dalszego użytkowania i przedstawianie Zamawiającemu opinii technicznej uzasadniającej wniosek, 20. Wykonywanie prac związanych z dodatkowymi czynnościami konserwacyjnymi, jeśli zakres robocizny tych prac nie przekracza, w ramach jednego miesiąca, wymiaru 4 dniówek roboczych wg KNR, tj. 32 godzin, 21. Udział w okresowych przeglądach technicznych budynków, 22. Ścisła współpraca z innymi Wykonawcami - konserwatorami innych branż. 23. Konserwacja urządzeń będących na gwarancji, niewymagających autoryzowanego serwisu producenta, w szczególności: czynności konserwacyjne opisane w instrukcji obsługi agregatu prądotwórczego o mocy 130 KW. Eksploatacja będącego na gwarancji agregatu, znajdującego się w budynku 24 CLNP. Paliwo i materiały eksploatacyjne będą rozliczane przez Zamawiającego na podstawie odrębnych faktur. II. W zakresie świadczonych usług należy uwzględnić: 1. Usługa ma być wykonywana we wszystkich lokalizacjach wymienionych w części III. 2. Wykonywanie prac określonych w pkt I przy użyciu środków konserwujących, narzędzi i urządzeń własnych Wykonawcy. 3. Wykonawca winien dysponować minimum 4 pracownikami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych, w tym minimum 2 w zakresie do 15 kV, a pozostali do 1 kV. 4. Wymagana stała obecność w obiektach Zamawiającego co najmniej 2 pracowników wyznaczonych do konserwacji i dokonywania napraw instalacji elektrycznych, z których co najmniej jeden posiada aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych do minimum 15 kV, a drugi minimum do 1 kV, przez 7 dni w tygodniu, w godz. 7.00-16.00. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnej liczby pracowników posiadających wymagane przepisami uprawnienia w celu terminowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadkach usuwania awarii i realizacji zlecanych prac, o których mowa w cz. I pkt 20. 6. Stałą dostępność Wykonawcy pod podanym przez niego numerem telefonu i gotowość serwisową przez 7 dni w tygodniu bez ograniczeń godzinowych. 7. W przypadku awarii Wykonawca przystąpi do zabezpieczenia mienia Zamawiającego przed dalszymi skutkami wynikającymi z awarii najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia. 8. Pozostałe zlecenia napraw powinny być realizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia. 9. Dojazdy do obiektów UKSW, wykonywanie prac w dni wolne od pracy, zakup i transport materiałów i części zamiennych, koszty najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia nie podlegają oddzielnej wycenie i ujęte są w kwocie miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Koszty materiałów i części koniecznych do wymian i napraw będą wyceniane oddzielnie, na podstawie średnich cen określonych w Biuletynie SEKOCENBUDU za dany kwartał, lub na podstawie faktur zakupu od producenta, w przypadku, jeśli ceny producenta nie są wyższe, niż ceny określone w Biuletynie Sekocenbudu. III Wykaz lokalizacji i obiektów będących w dyspozycji Zamawiającego: 1. ul. Dewajtis 5 w Warszawie budynek Stary budynek Łącznik budynek Nowy Gmach domek nr 2 domek nr 3 domek nr 6 domek nr 7 domek nr 8 domek nr 11 domek nr 12 oraz cała instalacja elektryczna zewnętrzna na terenie przy ul. Dewajtis 3 i 5, z której korzysta Zamawiający 2. ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie budynek nr 2 (nieeksploatowany) budynek nr 3 budynek nr 4 budynek nr 9 budynek nr 11 budynek nr 12 budynek nr 14 budynek nr 15 budynek nr 16 (nieeksploatowany) budynek nr 17 budynek nr 19 budynek nr 20 - kościół budynek nr 21 Auditorium Maximum budynek nr 23 WNHiS budynek nr 24 CLNP (eksploatacja planowana od 10.03.2014 r.) oraz instalacje elektryczne zewnętrzne przy w/w budynkach i na terenie Wóycickiego 1/3 użytkowane przez Zamawiającego. 3. ul. Nowogrodzka 12 w Warszawie 4. ul. Baczyńskiego 9 w Łomiankach 5. ul. Arciszewskiego 24 w Kołobrzegu - instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne w nieruchomości użytkowanej przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY INSTALACYJNO-BUDOWLANY JAN ANYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY INSTALACYJNO-BUDOWLANY JAN ANYSZKA
- Zakład Usługowy Instalacyjno-Budowlany Jan Anyszka, ul. Janowskiego 52 m. 48, 02-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245528,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 277488,00
Oferta z najniższą ceną: 277488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1771200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
- "Przegląd i konserwacja wraz z obsługą awaryjną urządzeń i instalacji w budynkach przy ul. 3 Maja 16 w Augustowie"
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Usługa przeglądów serwisowych, napraw instalacji i urządzeń sanitarnych, wentylacyjnych oraz klimatyzatorów
- Kompleksowa obsługa drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych w USK
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w bud. i nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospodarowaniu ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", część 1 i 2 w zakresie branży elektrycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.