Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Lubartów: Druk czasopisma - Lubartowiak
Numer ogłoszenia: 64539 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubartowski Ośrodek Kultury, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 8552242, fax 0-81 8552242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.loklubartow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.loklubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk czasopisma - Lubartowiak.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie usługi, polegającej na cotygodniowym druku czasopisma o nazwie Lubartowiak. Opis zamówienia: Nakład: 1500 egzemplarzy Pismo wydawane jest w formacie A-4. Okładka pisma: papier kredowy Środek pisma: papier kredowy Ilość stron pisma: 16 - 20 stron Składanie: falcowanie Ilość numerów czasopisma:132 Druk pisma powinien zostać zrealizowany w terminie maksymalnie do każdego czwartku do godziny 9:00. Gazeta jest składana w środę do godziny 21:00 po czym przekazywana jest przez Zamawiającego Wykonawcy w formie gotowej do druku. Gazeta winna być wydrukowana i dostarczony do siedziby Zleceniodawcy, tj. Lubartowskiego Ośrodka Kultury ul. Cicha 6 do godziny 9:00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.18.00.00 - Usługi w zakresie drukowania gazet Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY ICH SPEŁNIANIA. 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków określonych w pkt 5.1. instrukcji zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, określone w pkt 6. 6. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. 7. Stosownie do art. 23 ust. 3 p.z.p. do wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1 Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5. instrukcji, do oferty należy dołączyć: 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do instrukcji; 1.2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do instrukcji; 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej), 1.4 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do instrukcji. 2 Dokumenty, o których mowa w pkt 6, należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.1.2. - 6.1.3. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Oświadczenie, o którym mowa w 6.1.1. podpisuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loklubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubartowski Ośrodek Kultury Ul. Cicha 6 21 -100 Lubartów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Lubartowski Ośrodek Kultury Ul. Cicha 6 21 -100 Lubartów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Opracowanie projektu rewitalizacji centrum Lubartowa.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- Budowa ulicy Bursztynowej (112670L) oraz ulicy Rubinowej (112672L) w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.