To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-23
Warszawa: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH nr sprawy: ZP-180/15.
Numer ogłoszenia: 64542 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31666 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH nr sprawy: ZP-180/15..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie sukcesywnie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy produktów: 1) wolnych od wad fizycznych i prawnych; 2) fabrycznie nowych, pełnowartościowych, nieregenerowanych, nieprefabrykowanych, wolnych od wad technicznych; 3) posiadających oznaczenie umożliwiające jednoznaczną ich identyfikację; 4) posiadających min. 12 miesięcy gwarancji od momentu dostawy, jeżeli gwarancja ma zastosowanie i nie określono inaczej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 5) oryginalnie zapakowanych, oznakowanych etykietą producenta i symbolem pozwalającym na identyfikację ich parametrów, a ponadto w przypadku materiałów eksploatacyjnych etykieta lub symbol winny w szczególności wskazywać listę kompatybilnych urządzeń drukujących, wyniki testów wydajności przeprowadzonych z wykorzystaniem znormalizowanego testu ISO/IEC 19752 (dla wkładów do monochromatycznych drukarek laserowych), ISO/EIC 19798 (dla wkładów do kolorowych drukarek laserowych) lub ISO/IEC 24711 (dla wkładów do drukarek atramentowych) zgodnie z minimalną liczbą stron wydruku A4 przy 5% pokryciu określoną w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz okres ważności; 6) w przypadku materiałów eksploatacyjnych - rozpoznawanych przez urządzenie drukujące, przy czym, w przypadku urządzeń drukujących w kolorze, właściwe działanie urządzenia lub produktu, nie może być uwarunkowane koniecznością jednoczesnej wymiany wszystkich kolorów wkładów drukujących. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od Zamawiającego opakowań po zużytych produktach, które będą mu przekazywane przez Zamawiającego w dniu realizacji którejkolwiek z dostaw oraz do ich utylizacji lub recyklingu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 6. Na potwierdzenie spełniania wymagań, o których mowa w ust. 5 i 6, Wykonawca winien przedstawić stosowne oświadczenie, którego wzór zamieszczony jest w treści Załącznika nr 2 do SIWZ. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że jest to jedynie zapis przykładowy, a Zamawiający nie określa w ten sposób żadnych parametrów technicznych, eksploatacyjnych czy użytkowych, innych niż określono w opisie danego produktu. 8. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 50% łącznej kwoty przedmiotu umowy, o którym mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień uzupełniających.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157324,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199861,93
Oferta z najniższą ceną: 199861,93 / Oferta z najwyższą ceną: 257282,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.