Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-06
Siedlce: Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 207 000 EURO) na dostawę energii elektrycznej dla Zakładu w Woli Suchożebrskiej.
Numer ogłoszenia: 64547 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach , ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6332522, faks 025 6332526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 207 000 EURO) na dostawę energii elektrycznej dla Zakładu w Woli Suchożebrskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu Ustawy Prawo Energetyczne (Dz.U. 2012 poz. 1059) na podstawie umowy sprzedaży dla Zakładu w Woli Suchożebrskiej w planowanej ilości 1300 MWh w okresie trwania umowy określonym w pkt. 5 SIWZ.2. Wykonawca będzie posiadał umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą z własnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - Generalna Umowa Dystrybucyjna - umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a OSD określająca ich wzajemne prawa i obowiązki w celu realizacji niniejszej Umowy.3. Sprzedaż energii elektrycznej będzie odbywać się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2012.1059) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.07.93.623 ze zm.). 4. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa będzie zobowiązany do rozwiązania w imieniu Zamawiającego dotychczasowej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji zawarta z PGE Obrót S.A. oraz do zawarcia w imieniu Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) tj. z PGE Dystrybucja S.A. 5. Dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 5.1. Dane wyjściowe: Punkt poboru: Zakład w Woli Suchożebrskiej ul. Sokołowska 2, 08-125 Suchożebry, Tytuł prawny do obiektu ZUO - własność/ użytkowanie wieczyste, Rodzaj przyłącza - napowietrzno kablowe, Stacja zasilająca - własny transformator Wola Suchożebrska; Numer ewidencyjny - 060658800; Miejsce rozgraniczenia własności - zaciski prądowe na słupie odejściowym w kierunku instalacji odbiorcy; Moc umowna - 400 kW; Moc przyłączeniowa - 500 kW; Prognozowane zużycie - 1300 MWh/rok; Taryfa - B21; Grupa przyłączeniowa - III ; Napięcie zasilania - 15,00 kV 3 faz. ;Napięcie pomiaru - 15,00 kV ; Typ pomiaru - pośredni ; Miejsce zainstalowania układu pomiarowo - rozliczeniowego: w stacji transformatorowej o napięciu 15 kV; Własność układu pomiarowo - rozliczeniowego: Zamawiający ; Współczynnik strat energii biernej - 0,4 5.2.Parametry jakości dostarczania energii elektrycznej: Łączny czas trwania przerw jednorazowych w dostarczaniu energii w ciągu roku [h]: - nieplanowane: 48 - planowane: 35 Czas trwania jednorazowej przerwy w dostarczaniu energii elektrycznej [h] - nieplanowany: 24 -planowany: 12 Współczynnik pewności zasilania - 1 5.3. Zamawiający zastrzega, iż prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Tym samym nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. 5.4. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającego na terenie objętym przedmiotem zamówienia, tj. PGE Dystrybucja S.A..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości 5 000 (pięć tysięcy złotych).3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA oddział Siedlce nr 61 1500 1663 1216 6002 8103 0000. 5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Formularz ofertowy. 2. Dokument nr 2: Kserokopia aktualnej decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3. Dokument nr 8: Oświadczenie o zawarciu generalnej umowy Dystrybucyjnej z OSD na terenie objętym przedmiotem zamówienia obowiązującej przez cały okres trwania umowy na dostawę energii elektrycznej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Formularz ofertowy. 2. Dokument nr 9: Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w sprzedaży energii elektrycznej odbiorcom. 3. Dokument nr 10: Dowody potwierdzające, że zamówienia wymienione w dokumencie nr 9 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty, tj. poświadczeń złożonych przez odbiorców (nabywców) zgodnie z zapisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane z dn. 19.02.2013r.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Formularz ofertowy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Potwierdzenie wniesienia wadium. 2. Dokument nr 7: Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do udostępnienia zasobów- załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat ZUO, ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZUO, ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Program bezpłatnej sterylizacji/kastracji psów i kotów z miasta Siedlce, wolno żyjących, bezdomnych odłowionych i usypiania ślepych miotów oraz adoptowanych od Miasta Siedlce w 2025 r
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Zakup energii elektrycznej
- Montaż odnawialnych źródeł energii oraz magazynów energii na obiektach JST w Gminie Herby
- Dostawy energii elektrycznej.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Białystok.
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łobez w okresie od 01.07.2025 - 30.06.2026r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.