Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-01
Olsztyn: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego ( Filia UPPO w Dobrym Mieście) pn. Kierowca wózka widłowego z napędem silnikowym z elementami pracy w magazynie.
Numer ogłoszenia: 64553 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie , Al. Piłsudskiego 64 B, 10-450 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5372800, 5372823, faks 89 5372801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uppo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego ( Filia UPPO w Dobrym Mieście) pn. Kierowca wózka widłowego z napędem silnikowym z elementami pracy w magazynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kierowca wózka widłowego z napędem silnikowym z elementami pracy w magazynie. - szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego ( Filia UPPO w Dobrym Mieście),ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 6 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. -termin wykonania zamówienia: maksymalnie miesiąc; - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : wrzesień 2016 roku.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.). Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. wpisu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ponadto Zamawiający zweryfikuje czy Wykonawca zaktualizował na 2016 rok wpis w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym dla siedziby Instytucji Szkoleniowej poprzez elektroniczną bazę udostępnioną przez Wojewódzki Urząd Pracy.Posiadanie programu z zakresu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych zatwierdzonego przez: do końca grudnia 2010 roku - Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach; po 1 stycznia 2011 roku - Urząd Dozoru Technicznego. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie, w którym potwierdza posiadanie zatwierdzonego programu nadający tym samym uprawnienia do prowadzenia szkolenia w ww. zakresie (załącznik nr 5Ado SIWZ). Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy - wg załącznika nr 4 metodą warunku granicznego SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) Wymaga się, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie, musi być przestronny i przewiewny, dostosowany do wielkości grupy, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz ich wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: - placem manewrowym przystosowanym do realizacji zajęć praktycznych; - minimum 2 sprawnymi technicznie wózkami widłowymi podnośnikowymi przewidzianymi do realizacji zajęć praktycznych dla grupy 6-osobowej. - samodzielnymi stanowiskami komputerowymi z komputerem stacjonarnym lub mobilnym typu Laptop wraz z myszą, dostępem do Internetu oraz programem magazynowym (np. Magazyn, Subiekt lub inny) dla każdego uczestnika. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. W załączniku nr 7 do SIWZ należy wykazać również podstawę dysponowania zasobami (np. własność, umowa najmu, dzierżawa, umowa użyczenia itp.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami, na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej po dwa szkolenia z każdego nw. zakresu: - obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych, - obsługi komputera wraz z programami komputerowymi, - pracownika magazynowego/obsługi magazynu, - aktywizacji zawodowej. Należy wskazać kadrę szkolącą i jej kwalifikacje oraz przyporządkować każdemu wykładowcy tematykę, z której będzie prowadził zajęcia w ww. zakresie/ach. Wykonawca wskaże wykładowców w załączniku nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykazując doświadczenie wykładowcy, Wykonawca wskaże nazwę szkolenia, z którego nie będzie wynikać, że szkolenie dotyczyło zagadnienia, które będzie omawiać wykładowca, należy zaznaczyć pisemnie, że w wykazanym szkoleniu wykładowca prowadził zajęcia ze wskazanego tematu. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. W załączniku nr 6 do SIWZ należy wykazać podstawę dysponowania osobą (np. umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie itp.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy -załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Ustawy - załącznik nr 4, - Oświadczenie o posiadaniu zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.)-załącznik nr 5, 3) oświadczenie o posiadaniu programu z zakresu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych zatwierdzonego przez: do końca grudnia 2010 roku - Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach; po 1 stycznia 2011 roku - Urząd Dozoru Technicznego - załącznik nr 5A do SIWZ, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na niezbędnych zasobach tych podmiotów, -Program szkolenia (załącznik nr 8),- Kalkulacja kosztów-( załącznik nr 9), - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik (ma być ono przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii potwierdzonej notarialnie) -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, -listy referencyjne z podaniem nazwy szkoleń, wystawione przez Zamawiających, na których zlecenie realizowane były usługi, potwierdzające należyte wykonanie szkoleń z zakresu kierowcy/operatora wózka jezdniowego z elementami pracy w magazynie. Decyzja przyznająca akredytację na szkolenie będące przedmiotem zamówienia przyznawana przez Kuratorium Oświaty lub Certyfikat Jakości Usług ISO 9001. Wykonawca dołącza dokument, w przypadku, gdy otrzymał ww. akredytację lub gdy posiada ww. certyfikat i chce otrzymać przy ocenie dodatkowy punkt.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. W przypadku, gdy nastąpią okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć (zdarzenia losowe lub inne, np. choroba wykładowcy), powodujące konieczność ustalenia nowego terminu, zmiana zostanie uwzględniona przy założeniu, że zajęcia zostaną odpracowane w nowym terminie. Ustalenia będą wymagały formy pisemnej, nie później niż w dniu zaistnieniem zdarzenia. W przypadku wystąpienia innych zmian (np. harmonogramu, materiałów szkoleniowych lub miejsca odbywania szkolenia) wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, fakt wprowadzenia zmian musi być poprzedzony pisemną zgodą Zamawiającego, tj. Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Warunkiem jest, aby wprowadzane zmiany były zgodne z SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby uwzględnione w tym wykazie będą posiadać co najmniej równorzędne kwalifikacje i doświadczenie, a zmiana nie wpłynie na jakość oraz koszt szkolenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppo.olsztyn.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn, sekretariat, pokój 31, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 08:30, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn, sekretariat, pokój 25, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Herbicydy
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup i dostawa używanej oklejarki do książek na potrzeby Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.