eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy przyrządów dla Zakładu Systemów Zasilania oraz Zakładu Systemów Radiowych Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Warszawa: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy przyrządów dla Zakładu Systemów Zasilania oraz Zakładu Systemów Radiowych Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 64555 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy , ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5128100, faks 022 5128625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itl.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy przyrządów dla Zakładu Systemów Zasilania oraz Zakładu Systemów Radiowych Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy przyrządów dla Zakładu Systemów Zasilania oraz Zakładu Systemów Radiowych Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Zadanie 1 - cyfrowy multimetr cęgowy - 1 szt Zadanie 2 - oscyloskop cyfrowy - 1 szt Zadanie 3 - moduł multipleksera do multimetru cyfrowego - 1 szt Zadanie 4 - multimetr przenośny - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych 38.34.20.00 - Oscyloskopy 38.55.20.00 - Mierniki elektroniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Koszty transportu i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w pkt III SIWZ oraz załącznikiem nr 1a, 1b, 1c, 1d do formularza oferty (odpowiednio dla oferowanych części zamówienia). 4.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt VI, ppkt. 1 terminie odpowiednio dla oferowanych części (zadań) zamówienia tj. do 8 tygodni liczonych od daty podpisania umowy. 5.Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i doświadczenia zawodowego Wykonawcy, odpowiednio dla oferowanych części zamówienia. 6.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio dla oferowanych części (zadań) zamówienia. 7.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 4, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ odpowiednio dla oferowanych części (zadań) zamówienia. 8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio dla oferowanych części (zadań) zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie z wykorzystaniem załączonego wzoru. 4.Szczegółowy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1a,1b, 1c, 1d (odpowiednio dla oferowanych części zamówienia). 5.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 6.Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy Wykonawca zapowiada ich zatrudnienie, z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio dla oferowanych części (zadań) zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 7.Zaakceptowany wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 (fakultatywnie). 8.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt VIII, ppkt 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, Wykonawca może go zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.Dokumenty o których mowa w pkt VIII, ppkt 8 i 9 SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 11.W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w ( oprócz pkt VIII ppkt 2) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.itl.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, pok. 266, I piętro (budynek główny)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, pok. 146, budynek główny - kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - cyfrowy multimetr cęgowy - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa 1 szt cyfrowego multimetru cęgowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - oscyloskop cyfrowy - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa 1 szt oscyloskopu cyfrowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - moduł multipleksera do multimetru cyfrowego - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa 1 szt modułu multipleksera do multimetru cyfrowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - multimetr przenośny - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa 1 szt multimetru przenośnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.