eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Modernizacja ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków obrębu Mogiłki, gmina Milanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Parczew: Modernizacja ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków obrębu Mogiłki, gmina Milanów
Numer ogłoszenia: 64577 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Parczewski , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, faks 083 3550673.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków obrębu Mogiłki, gmina Milanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków w celu stworzenia warunków do przyszłego prowadzenia baz danych ewidencyjnych w sposób zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454) w programie EWOPIS części opisowej i EWMAPA części kartograficznej. Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania i udzielić min. 36 miesięcy rękojmi na wykonaną usługę. Zakres prac obejmować będzie następujące czynności: 1. Pobranie materiałów z PODGiK i ich analiza pod kątem przydatności do prac modernizacyjnych. 2. Odszukanie w terenie Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków w celu i włączenie do zakładanej osnowy pomiarowej stabilizacji punktów osnowy , które zachowały się w terenie od czasu założenia ewidencji gruntów oraz pomiar na osnowę III klasy 3. Ustalenie i pomiar granicy obrębu. 4. Ustalenie przebiegu granic i pomiar punktów załamań granic oraz budynków wybudowanych w granicach działek ewidencyjnych, w odległości do 1,0 m od granic oraz występujących w terenie ale nie wykazanych na mapie. 5. Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych w oparciu o ortofotomapę, mapy syt.-wys., opracowania LPIS, oraz pomiar bezpośredni na gruncie. 6. Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, z uwzględnieniem rowów które są wykazane w ewidencji jako odrębne działki. 7. Ustalenie stanów prawnych nieruchomości. 8. Obliczenie współrzędnych punktów osnowy pomiarowej do układu 2000 pas 8 w oparciu o punkty osnowy III klasy . 9. Obliczenie współrzędnych punktów załamania granic działek, współrzędnych narożników budynków, oraz obliczenie powierzchni obrębu, arkuszy, działek, konturów użytków i klas w działkach. 10. Wykonanie nowych map ewidencyjnych, w systemie EWAPA wersja 10, wyplot map w wersji roboczej. 11. Sporządzenie kartotek budynków i lokali zgodnie z § 26 i 27 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 12. Założenie rejestru budynków na podstawie danych ewidencyjnych wymienionych w § 63 ust. 1 i § 64 rozporządzenia. 13. Przygotowanie projektu operatu opisowo - kartograficznego. 14. Wyłożenie projektu operatu na okres minimum 15 dni roboczych. 15. Rozpatrzenie przez Starostę uwag i zastrzeżeń zgłoszonych do tego projektu, oraz poinformowanie zainteresowanych osób o sposobie ich rozpatrzenia. 16. Ogłoszenie w dzienniku urzędowym woj. lubelskiego informacji, że projekt operatu opisowo - kartograficznego stał się operatem ewidencji gruntów i budynków. 17. Rozstrzygnięcie Starosty w sprawie ewentualnych zarzutów zgłoszonych w ciągu 30 dni od ogłoszenia informacji w dzienniku urzędowym województwa. 18. Ostateczny wyplot map ewidencyjnych w 2 egz. - do dnia 14 grudnia 2012 roku. 19. Uruchomienie informatycznego systemu prowadzenia zmodernizowanych baz danych ewidencyjnych. 20. Skompletowanie operatu i przekazanie do zasobu PODGiK w Parczewie. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania zawarty jest w warunkach technicznych modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków obrębu Mogiłki, gmina Milanów stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz którzy spełniają warunki dotyczące: a posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej usługi w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości min. 60.000,00 zł brutto,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi dysponować min. trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz 2) rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian: a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, c) w przypadku gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatparczew.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pok.28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.