eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieDostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2010 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Strzelce Opolskie: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 64586 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29390 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2010 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup papieru (papier kserograficzny i drukarski; format A3, A4), materiałów biurowych (drobne urządzenia i akcesoria biurowe; akcesoria do oprawy, przechowywania i archiwizowania dokumentów; koperty, zeszyty, bloki) druków oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy). Dostawa (realizacja w częściach) przewidziana jest do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. Szczegółowy wykaz znajduje się w załącznikach Nr 1-17, w przypadku zaoferowania przez dostawcę materiałów podobnych, cechy jakościowe oferowanego produktu powinny być nie gorsze niż cechy materiałów, które opisane zostały w treści poszczególnych załączników. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku, a także zapewnia dostawę artykułów biurowych do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Dostarczone Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia produkty muszą być pierwszego gatunku, wolne od wad i uszkodzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż zalecanych przez producentów, o ile szczegółowy spis przedmiotu zamówienia nie określa inaczej. Niemniej w takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za pogorszenie się stanu technicznego (np. zabrudzeniem) i awarie wszystkich urządzeń, spowodowanych zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych innego typu niż zalecane. W takim przypadku Wykonawca gwarantuje (zgodnie z własnym wyborem): zwrot kosztów naprawy lub naprawę tego sprzętu w okresie nie dłuższym niż 14 dni. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru odpadów: zużytych materiałów barwiących do sprzętu biurowego wykorzystywanego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTIM Sp.z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69084,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69084,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.