Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Warszawa: Modernizacja oprogramowania bazy danych GIS MhP
Numer ogłoszenia: 64610 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, fax 022 8498085, 8495027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oprogramowania bazy danych GIS MhP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oprogramowania bazy danych GIS MhP poprzez: 1.zmodyfikowanie aplikacji modułu MhP Karto (z wersji 2.0. do wersji 3.0) do udostępniania warstw informacyjnych MhP PPW (będącego częścią systemu do zarządzania danymi Mapy hydrogeologicznej Polski w skali 1:50000) w zakresie i o funkcjonalności określonej w Rozdziale 2.A. SIWZ. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wraz z wdrożeniem i szkoleniem dla 6 osób w wymiarze 3 dni po 6 godz. tj. 18 godzin szkolenia. 2.Opracowanie aplikacji do raportowania stanu pola hydrodynamicznego pierwszego poziomu wodonośnego na potrzeby identyfikacji obszarów zagrożonych niespełnieniem celów środowiskowych Ramowej Dyrektywy Wodnej - wersja 1.0, w zakresie i o funkcjonalności określonej w Rozdziale 2.A. SIWZ. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wraz z wdrożeniem i szkoleniem dla 3 osób w wymiarze 2 dni po 6 godz. tj. 12 godzin szkolenia. 3.wsparcie techniczne aplikacji opisanych w pkt 1 i 2 w ilości łącznej 30 osobodni w okresie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego wykonanych prac, oraz wykonanie dokumentacji: projektowej, technicznej i użytkownika. Wielkość zamówienia pomiędzy: 14000 Euro i 206000 Euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,- PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1.Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zakończone zadanie polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu GIS wykorzystującego relacyjną bazę danych o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto, z podaniem jego wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej zadanie zostało wykonane należycie. 2.2.Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zakończone zadanie polegające na zaprojektowaniu, implementacji i wdrożeniu aplikacji do przetwarzania danych z relacyjnych baz danych oraz danych przestrzennych o tematyce przetwarzania danych o wodach podziemnych o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto, z podaniem jego wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej zadanie zostało wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.3.Potencjał kadrowy - potwierdzony dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewnią zespoły osób zdolnych do realizacji zamówienia o kwalifikacjach nie gorszych niż: 2.3.1.co najmniej 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję kierownika projektu posiadająca odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie i wartości i certyfikat Prince2, 2.3.2.co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie projektowania i wdrażania relacyjnych baz danych posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie i wartości; 2.3.3.co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie projektowania i wdrażania systemów GIS posiadająca odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie i wartości; 2.3.4.co najmniej 2 programistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków MS VisualBasic, C# .NET, ASP.NET oraz technologii GeoMedia lub równoważnej, potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odbędzie się na podstawie dokumentów wymaganych Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do Instrukcji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz (załącznik nr 4 do Instrukcji) zrealizowanych prac zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.Wykaz (załącznik nr 5 i 6 do Instrukcji) osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach i posiadanych uprawnieniach. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 5.Dokumenty wymienione w punktach 2 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 6.Dokumenty wymienione w punkcie 1, 3 i 4 składają wykonawcy wspólnie. 7.Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4 bud.A pok. 220.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul.Rakowiecka 4 bud. A pok.329.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.