Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 64610 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych wg pakietów zał. nr1 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: a)zapewnienie transportu, b)minimalny termin płatności: 30 dni, c)Wykonawca zaoferuje produkty posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP materiałami, medycznymi (wykonawca zobowiązany jest przestawić ww. dokumenty na każde żądanie zamawiającego), d)W przypadku nici zarejestrowanych w Unii Europejskiej rejestracja obowiązkowa na terenie Polski. W przypadku nici pochodzących z poza Unii Europejskiej musi być przedstawicielstwo na terenie Unii Europejskiej. e)dołączenie do oferty trzech próbek do każdej pozycji nici f)przedstawienie katalogu z zaznaczonymi kodami z oferty g)przedstawienie certyfikatu CE 3. Dodatkowe wymagania: a)Zamawiający wymaga zachowania stałości ceny netto na oferowane produkty przez cały okres trwania umowy. b)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać i przekazywać Zamawiającemu (Apteka Szpitalna) oferowany produkt medyczny zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi wraz charakterystyką produktu, dokumentem stwierdzającym dopuszczenia do obrotu, właściwym oznakowaniem w języku polskim 4.Wykonawca ma zagwarantować: a)terminowość dostaw : do 2 dni od chwili złożenia zamówienia b)zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem c)dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie d)natychmiastową realizację reklamacji dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Wykonawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu. e)przydatność towaru do użytku : minimum 18 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy f)posiadanie świadectw dopuszczenia do obrotu g)termin ważności produktu minimum 18 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego h)realizację dostaw natychmiastowych w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia 5.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: a)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b)Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów c)Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d)Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków e)Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 2 do siwz b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, d)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: e)oświadczenie przystępującego do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do siwz f)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do siwz g)akceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 5 do siwz h)oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 6 do siwz. i)przedstawienie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 7 do siwz j)wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 8 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis nici : Nić monofilamentowa , wchłanialna ,syntetyczna, jałowa, zbudowana z polidwuoksanonu stosowana do zespalania tkanek wymagających długiego okresu podtrzymywania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić pleciona , wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić pleciona , wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić pleciona , wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić pleciona , wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić naturalna, lniana ,pleciona, niewchłanialna,jałowa, powlekana, ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, pleciona, niewchłanialna, poliestrowa, jałowa, powlekana silikonem Nić syntetyczna, pleciona, niewchłanialna, poliestrowa, jałowa ,powlekana silikonem lub polietylenem/octanem winylu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczna , monofilamentowa, niewchłanialna z włókna poliamidowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecionka wchłanialna, syntetyczna na bazie kwasu poliglikolowego, powlekana.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić monofilamentowa, wchłanialna, jałowa,zbudowana z glikonatu, niepowlekana..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić monofilamentowa, niewchłanialna, jałowa,syntetyczna zbudowana z polipropylenu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: NICI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić monofilamentowa, niewchłanialna, jałowa,syntetyczna zbudowana z polipropylenu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: TAŚMA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do szycia narządów miąższowych z kwasu poliglikolowego, wchłanialna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.