To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Poznań: Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjenta
Numer ogłoszenia: 64637 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24605 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjenta.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa opasek dla pacjentów w ilości 400 kasetek. Opaski na rękę dla pacjentów w kolorze białym o następujących parametrach: 1. opaski muszą być dostarczone w kasetach zawierających co najmniej 200 opasek; Zamawiający dopuszcza kasetki zawierające inną niż podana ilość opasek w kasetce - pod warunkiem zapewnienia łącznej ilości 80 000szt.; 2. opaski muszą być wyposażone powłokę antybakteryjną ze srebrem, która chroni opaskę oraz zapobiega rozwojowi i przeżyciu mikroorganizmów; 3. czytelność opaski podczas skanowania musi wynosić co najmniej 14 dni 4. opaska musi mieć możliwość szybkiego i łatwego wydruku i zapięcia za pomocą końcówki samoprzylepnej; 5. wymiar co najmniej 25mm x 279 mm; 6. pełna zgodność z użytkowanymi przez zamawiającego drukarkami opasek Zebra HC100;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.61 - Etykiety z kodem kreskowym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjenta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOL Sp. z o.o. SK, ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44280,00
Oferta z najniższą ceną: 40957,77 / Oferta z najwyższą ceną: 251412,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa.
- Usługa szkoleniowa dotyczącą przeprowadzenia dwóch cykli szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.