To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-23
Warszawa: Usługa prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenia serwisu, wsparcia technicznego i modyfikacji dla systemu SIS2-SAD.
Numer ogłoszenia: 64680 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31140 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenia serwisu, wsparcia technicznego i modyfikacji dla systemu SIS2-SAD..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Umowy są usługi: 1) prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenie serwisu i wsparcia technicznego dla systemu SIS2-SAD, zwanego dalej (Systemem), zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy: 2) modyfikacji Systemu o łącznej pracochłonności do 750 osobogodzin w okresie trwania Umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy; 2. Charakterystykę systemu SIS2-SAD, zawiera Załącznik Nr 1 do Umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYGNITY S.A., Aleje Jerozolimskie 180, 02-485 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 535057,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 649999,98
Oferta z najniższą ceną: 649999,98 / Oferta z najwyższą ceną: 649999,98
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone Wykonawcy: SYGNITY S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 180, 02-486 Warszawa, w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 01 marca 2012 r., w wyniku przeprowadzenia postępowania pod nazwą (Utworzenie systemu SIS2-SAD oraz nadzór, wsparcie techniczne i serwis gwarancyjny, a także modyfikacje systemów SIS-SAD i SIS2-SAD) (Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BDG-II-3710-53/11 - umowa nr 7 zawarta w dniu 01 marca 2012 r. W związku z powyższym 3 (trzy) letni okres na udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy mija w dniu 01 marca 2015 r., co warunkuje zawarcie umowy do dnia 28 lutego 2015 r. i przy uwzględnieniu powyższego, warunki terminowe związane ze wszczęciem i udzieleniem zamówienia publicznego zostały spełnione, dochowane. Przedmiotem zamówienia podstawowego były usługi: 1. utworzenia systemu SIS2-SAD umożliwiającego sądom powszechnym wymianę danych z Systemem Informacyjnym Schengen drugiej generacji (SIS II) poprzez modernizację posiadanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości systemu SIS-SAD posiadającego funkcjonalności systemu SISone4ALL; zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy. System SIS2-SAD powstały w wyniku realizacji umowy musi w pełni zachować dotychczasowe funkcjonalności oraz sposób obsługi systemu SIS-SAD przez użytkowników. Zmiana funkcjonalności istotnie zmieniająca sposób obsługi systemu SIS2-SAD przez użytkownika może zostać dokonana za pisemną zgodą Zamawiającego; 2. prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenie serwisu i wsparcia technicznego dla systemu SIS-SAD, a po jego wyłączeniu z eksploatacji - systemu SIS2-SAD, zwanego dalej (Systemem), zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy: 3. modyfikacji Systemu o łącznej pracochłonności do 1500 osobogodzin w okresie trwania Umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są usługi: 1) prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenie serwisu i wsparcia technicznego dla systemu SIS2-SAD, zwanego dalej (Systemem), zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy: 2) modyfikacji Systemu o łącznej pracochłonności do 750 osobogodzin w okresie trwania Umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy. Wykonawca wykona zamówienie uzupełniające, które będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zgodność zamówienia uzupełniającego wynika z tożsamości rodzajowej z przedmiotem zamówienia podstawowego. Należy także stwierdzić, że istnieje zgodność nazw i kodów opisujących przedmiot zamówienia uzupełniającego z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym w przedmiotowym stanie faktycznym zgodnie z postanowieniem Umowy Nr 7 z dnia 01 marca 2012 r. przedmiotem zamówienia podstawowego były usługi wskazane w pkt. 1) i 2) i zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym. Reasumując, w związku z powyższym przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia do wykonania ww. zadań związanych z systemem SIS2-SAD. Ponadto, BOF uprzejmie informuje, że w Sekcji VI: Informacje uzupełniające w pkt. VI.3) Informacje dodatkowe w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2011/S 209-340611 z dnia 29.10.2011 r., Zamawiający przewidział w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które było przedmiotem zamówienia przedmiotowego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, zamówień uzupełniających i podał, że wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, tj.: Wartość zamówienia wynosiła 3 152 439,03 PLN netto, w tym: a) wartość zamówienia podstawowego wynosiła 2 101 626,02 PLN netto, b) wartość zamówienia uzupełniającego wynosiła 1 050 813,01 PLN netto. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 2 101 626,02 zł netto, a kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 535 057,50 zł netto, co daje 25,46 % wartości zamówienia podstawowego, a więc stanowi nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Biorąc pod uwagę wszystkie przedstawione wyżej okoliczności należy stwierdzić, że spełniona została przesłanka określona w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, uzasadniająca wybór trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Świadczenie usługi cyberbezpieczeństwa opartej o Security Operations Center (SOC)
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dot. infrastruktury serwerowej eksploatowanej przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
- Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.