Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Łańcut: Prace remontowe tarasu od strony południowej budynku ekspozycyjnego Muzeum-Zamku w Łańcucie
Numer ogłoszenia: 64683 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Zamek w Łańcucie , ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252008 do 10, faks 017 2252012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe tarasu od strony południowej budynku ekspozycyjnego Muzeum-Zamku w Łańcucie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prac konserwatorskich jest taras południowy, który stanowi integralna część budynku ekspozycyjno-muzealnego dawnego założenia zamkowego przekształconego na przełomie XVIII/XIX w rezydencję pałacową. Taras znajduje się na poziomie I-go piętra od strony południowo-wschodniej Zamku. Na części tarasu zlokalizowana jest drewniana altana , której części konstrukcyjne uległy destrukcji. Celem opracowania jest przeprowadzenie prac konserwatorskich i konserwatorsko-budowlanych. Taras wymaga prac izolacyjnych, płytki z lastrico na tarasie są częściowo zniszczone a zaprawa cementowa na której były ułożone uległa zwietrzeniu. Niektóre elementy drewniane altany uległy całkowitej destrukcji i podtrzymywane są dodatkowymi prowizorycznymi konstrukcjami. Elementy żelaznej balustrady noszą ślady daleko posuniętej korozji. Program prac konserwatorskich opracowany przez Kierownika Działu Konserwacji Dzieł Sztuki Muzeum -Zamek mgr Urszulę Brzozowską-Drozdowicz zakłada m.in.: 1. wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej. 2. wykonanie inwentaryzacji rysunkowej altany 3. zdemontowanie płytek tarasowych wraz z luźnym podłożem 4. wykonanie prac konserwatorsko-budowlanych na powierzchni tarasu 5. demontaż altany, żelaznych balustrad i krat 6. konserwacja drewnianej konstrukcji altany 7. konserwacja dekoracji malowanych na płótnie 8. montaż altany na tarasie 9. wykonanie pokrycia dachu blachą miedzianą 10. wykonanie rynien i rur spustowych 11. konserwacja żelaznych elementów balustrad i krat 12. wykonanie cokołu - gzyms ciągniony na podstawie oryginalnego wcześniej profilu 13. położenie warstwy malarskiej elewacji. Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcom dokonania wizji lokalnej. Jeżeli Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia 5000,00 zł ( pięć tysięcy złotych) wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) netto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, posiadającym co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150.000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy odbywały się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany istotnej treści niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie na skutek wystąpienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i mogą dotyczyć w szczególności: 1. terminu wykonania umowy 2. sposobu i zakresu wykonania umowy 3. zmiany technologii 3. Zmiany umowy poprzedzone będą rokowaniami stron, z których sporządzony zostanie protokół konieczności zawierający zakres i warunki zmiany umowy oraz uzasadnienie konieczności ich wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum-Zamek w Łańcucie
37-100 Łańcut
ul. Zamkowa 1
Dział Techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 08:30, miejsce: Muzeum-Zamek w Łańcucie 37-100 Łańcut ul. Zamkowa 1 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- Kompleksowa ochrona terenu i mienia Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- "DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII ORAZ ŻELOWEJ PROTEZY JĄDRA MIAŻDŻYSTEGO"
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029-ŻM 5"
- Przebudowa budynku warsztatów Zespołu Szkół im. prof. Groszkowskiego w Mielcu w ramach projektu "Poprawa bazy dydaktycznej oraz infrastruktury szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Mielecki"
- Roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku przy ul. Globusowej 26 w ramach zadania C/WŁO/II/P3/13
- Usuwanie awarii el. budynków, instal. wod. kan., c.o, gazu, elektrycznych, teletechnicznych, odgromowych, wykonywanie remontów, konserwacji obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów.
- "Modernizacja wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 w Jaworznie ul. Ławczana 12"
- WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WRAZ Z ODMALOWANIEM ŚCIAN W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GRĘBOCICACH PRZY UL. SZKOLNEJ 4
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.