eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Kalisza poprzez powierzchniowe utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów frakcji 2/5 mm, wbudowanych za pomocą kombajnu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Kalisz: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Kalisza poprzez powierzchniowe utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów frakcji 2/5 mm, wbudowanych za pomocą kombajnu
Numer ogłoszenia: 64683 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Kalisza poprzez powierzchniowe utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów frakcji 2/5 mm, wbudowanych za pomocą kombajnu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Kalisza poprzez powierzchniowe utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów frakcji 2/5 mm, wbudowanych za pomocą kombajnu. 4.1.1.Wykonanie zabiegu utrzymaniowego w zakresie powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów frakcji 2/5 mm obejmuje następujące ulice: 1/ ul. Wrocławska - ok. 6 500 m2 2/ al. Wojska Polskiego - ok. 6 500 m2 3/ ul. Piłsudskiego - ok. 1 500 m2 4/ ul. Łódzka - ok. 3 000 m2 5/ ul. Skalmierzycka - ok. 2 500 m2 6/ ul. Polna - ok. 1 000 m2 7/ ul. Starożytna - ok. 3 000 m2 8/ ul. Dobrzecka - ok. 2 000 m2 9/ ul. Szymanowskiego - ok. 1 000 m2 10/ ul. Częstochowska - ok. 3 000 m2 11/ ul. Kościuszki / Kopernika - ok. 500 m2 12/ ul.Metalowców - ok. 1 000 m2 13/ ul. Widok - ok. 500m2 14/ ul. Nowy Świat - ok. 500 m2 15/ ul. Skarszewska - ok. 500 m2 16/ ul.Młynarska, Budowlanych, Celtycka (od Rzymskiej), Podmiejska, Handlowa, Mickiewicza , Kątna, 29 Pułku Piechoty, Ogrodowa, Kordeckiego, Pobożnego - ok. 7 000 m2 4.1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać przy użyciu grysów bazaltowych frakcji 2/5 mm i emulsji kationowej K1-70 modyfikowanej lateksem 4.1.3. Remontowanym powierzchniom należy nadać regularne kształty. 4.1.4. Przewidywany zakres ok. 40.000m2. 4.1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu o którym mowa powyżej, w ramach środków zabezpieczonych na realizację zamówienia. 4.1.6. Zakres niezbędny do wykonania, zostanie wskazany przez inspektora nadzoru wyznaczonego ze strony Zamawiającego w trakcie przekazania placu budowy. 4.1.7.Wykonawca jest zobowiązany opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót 4.1.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i OST GDDP D-05.03.10. 4.1.9. Zawarte w załącznikach do niniejszej SIWZ nazwy materiałów podano jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 4.1.10.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium. Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości :6.500,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a , Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnitw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni a/ wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 1 zadanie związane z wykonaniem zabiegu utrzymaniowego w zakresie powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów na powierzchni minimum 20 000 m2 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej aktualne na dzień składania ofert 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5/ udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 2 lata od dnia odbioru końcowego, 6/ zaakceptują termin realizacji: w ciągu 21 dni od daty zawarcia umowy 7/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8.2. , na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.2. oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 44 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.3.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.4. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, spełniających warunek, o którym mowa w pkt 6.1.2.a) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 7.5. dokumentów potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.2a/. SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.4. SIWZ, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert, 7.6. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert)*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretarz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.