Og³oszenie z dnia 2018-11-09
Og³oszenie nr 646877-N-2018 z dnia 2018-11-09 r.
Nadle¶nictwo Jab³onna: Dostawa kaset do produkcji sadzonek franco Szkó³ka kontenerowa w Skierdach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadle¶nictwo Jab³onna, krajowy numer identyfikacyjny
1256715700000, ul.
ul. Wiejska
20
,
05110
Jab³onna, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
227 744 933, e-mail
jablonna@warszawa.lasy.gov.pl, faks
227 744 596.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jablonna.warszawa.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna/zamowienia_publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Nadle¶nictwo Jab³onna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jab³onna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa kaset do produkcji sadzonek franco Szkó³ka kontenerowa w Skierdach
Numer referencyjny:
SA.270.35.2018.MS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa kaset do produkcji sadzonek w systemie kontenerowym franco szkó³ka kontenerowa w Skierdach. 2. Wspólny S³ownik Zamówieñ: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych - Produkty z tworzyw sztucznych 3. Lokalizacja inwestycji: Le¶nictwo Szkó³karskie Skierdy, Adres: Rajszew, Bagno 6, 05-110 Jab³onna Wspó³rzêdne: 52°24'13.0"N 20°49'30.7"E 4. Zamawiaj±cy: Skarb Pañstwa - Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo Jab³onna ul. Wiejska 20 05-110 Jab³onna 5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Dostarczone kasety musza byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane. 5.2. Parametry techniczne kaset: o wymagane wymiary kaset [+/- 1%]: 352 mm x 216 mm x 110 mm o ilo¶æ cel w jednej kasecie: 40 o ilo¶æ cel na m^2: 526 o pojemno¶æ jednej celi: 120 cm3 o rodzaj materia³u: polipropylen ze stabilizatorem promieni UV, o parametrach odpowiadaj±cych co najmniej normie BN-79/6364-03 lub równorzêdnej o nie gorszych parametrach, bez dodatku metali ciê¿kich i niedozwolonych dodatków z wyj±tkiem LDPE w celu zwiêkszenia elastyczno¶ci. Do produkcji kaset nie dopuszcza siê stosowania surowców wtórnych. o wytrzyma³o¶æ i funkcje u¿ytkowe: kasety musz± byæ odporne na dzia³anie szkodliwych czynników zewnêtrznych, takich jak temperatura, woda. Kasety musz± byæ trwa³e - pusta kaseta musi wytrzymaæ skutki upadku z wysoko¶ci 2 m na nawierzchniê betonow±. Kasety musz± zabezpieczaæ systemy korzeniowe przed deformacj±. Kasety musz± byæ ³atwe do sk³adowania - puste -wk³adane jedna w drug±. 5.3. Gwarancja: o Minimalny okres gwarancji - 6 lat o dokument gwarancji musi obejmowaæ opis sposobu sk³adania reklamacji przez Zamawiaj±cego oraz wykaz przypadków, których gwarancja nie obejmuje. 5.4. Na potwierdzenie jako¶ci przedmiotu zamówienia wraz z dostaw± Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o spe³nianiu wszystkich wymogów oraz parametrów technicznych okre¶lonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym, ¿e przedmiot dostawy jest wykonany z odpowiedniego materia³u, a tak¿e ¿e produkty posiadaj± wymagane prawem atesty i certyfikaty.
II.5) G³ówny kod CPV: 19520000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6-7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia z wolnej rêki polegaj±cego na zwiêkszeniu bie¿±cej dostawy. Ca³kowita warto¶æ tego zamówienia bêdzie mog³a wynie¶æ do 100 % szacunkowej warto¶ci zamówienia. Zamówienie bêdzie mog³o byæ zlecone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego pod nastêpuj±cymi warunkami: Wykonawca wyka¿e, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania, na dowód czego Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu dokumenty okre¶lone w 7.1. - 7.3. i 75.1.1 SIWZ Rodzia³ I. W przypadku powo³ywania siê na zdolno¶ci techniczne, zawodowe innych podmiotów wymagane jest wykazanie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespe³niania przez te podmioty warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz powodów wskazanych w pkt 6.1. ppkt 1-8. Rozdzia³ I SIWZ, na dowód czego Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu dokumenty opisane pkt 7.1 - 7.3 i 7.5.1.1. SIWZ Rodzia³ I.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-12-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w niniejszym postêpowaniu, tj. warunki dotycz±ce posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tzn. ¿e: - posiadaj± do¶wiadczenie, tzn., ¿e Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (realizowanych ci±gle lub zrealizowanych dostawach) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres wykonywania dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch dostaw kaset do produkcji sadzonek w systemie kontenerowym w ilo¶ci co najmniej 5000 szt., ³±cznie. Wykazane dostawy musz± byæ potwierdzone dowodami, ¿e zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane. - Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Je¿eli Wykonawca potwierdzaj±c spe³nianie tego warunku polega na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, jest zobowi±zany udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci winien przedstawiæ w tym celu dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem, np. pisemne zobowi±zanie wykonawcy dostaw do udostêpnienia swojej wiedzy i do¶wiadczenia zdobytego podczas realizacji dostaw wskazanych w wykazie wykonanych dostaw wraz z deklaracj± oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Zobowi±zanie takie powinno wynikaæ ze stosunku prawnego ³±cz±cego Wykonawcê z danym podmiotem (osob± fizyczn± lub prawn±).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
- odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, - o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, przekazane zamawiaj±cemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
"Dokument - Wykaz wykonanych dostaw", a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres wykonywania dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 2 w Rozdziale III SIWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej s±: referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. Referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, wzglêdnie do podpisywania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pe³nomocnictw z³o¿onych wraz z ofert±. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony. W przypadku, gdyby pe³nomocnictwa, o których mowa powy¿ej, udziela³a osoba inna ni¿ uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub umowy spó³ki, nale¿y do³±czyæ do oferty równie¿ pe³nomocnictwo do dokonania tej czynno¶ci. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo to powinno wyra¼nie wskazywaæ: o jakiego postêpowania dotyczy, o jakie podmioty wystêpuj± wspólnie, o kto w imieniu tych podmiotów ma pe³niæ funkcjê pe³nomocnika, o jakie konkretne czynno¶ci w postêpowaniu ma prawo wykonywaæ pe³nomocnik, o na jaki okres jest udzielone. Zobowi±zanie lub inne dokumenty podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów - zgodnie z formularzem w za³±czniku nr 3 w Rozdziale III SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 1 000 z³. Wadium nale¿y wnie¶æ przed terminem sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w umowie polegaj±c± na zmniejszeniu ilo¶ci dostarczonych kaset powi±zan± ze zmniejszeniem wynagrodzenia umownego. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia Wykonawcy zamówienia polegaj±cego na zwiêkszeniu bie¿±cej dostawy. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia umownego spowodowan± zmianami w przepisach prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu umowy w sytuacji zaistnienia poni¿szych okoliczno¶ci: a) w zwi±zku z wyst±pieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, takich jak: si³a wy¿sza, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. - powoduj±ce zniszczenia lub uszkodzenia wymagaj±ce naprawy, itp.; b) okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zmawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI JAB£ONNA
- Dostawa systemu do Real-Time PCR z oprogramowaniem (ang. Real-Time PCR System with software) do Instytutu Fizjologii i ¯ywienia Zwierz±t im. J. Kielanowskiego Polskiej Akademii Nauk
- Budowa pojedynczej kancelarii w le¶nictwie Zegrze wraz zagospodarowaniem terenu.
wiêcej: przetargi JAB£ONNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materia³ów zu¿ywalnych wed³ug katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzañskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa materia³ów budowlanych oraz farb dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiaj±cego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wype³nieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzañskiego w Lublinie
- "13/25 - Dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzêtu laboratoryjnego i histopatologicznego"
- uk³ad wody ch³odz±cej - modernizacja uk³adu wewnêtrznego ch³odni kominowej nr 1.
wiêcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.