To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 64699 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Poznań: Wykonanie projektu budowlanego modernizacji zabytkowej lwiarni na terenie Starego ZOO wraz z infrastrukturą multimedialną i dostosowaniem budynku do celów edukacyjno-dydaktyczno-muzealnych
w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 40566 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
63210005700000, ul.
Karpala Wojtka
3,
61-063
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 768 209, faks
618 773 533, e-mail
zoo-pozn@man.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zoo.poznan.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego modernizacji zabytkowej lwiarni na terenie Starego ZOO wraz z infrastrukturą multimedialną i dostosowaniem budynku do celów edukacyjno-dydaktyczno-muzealnych w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji zabytkowej lwiarni na terenie Starego ZOO wraz z infrastrukturą multimedialną i dostosowaniem budynku do celów edukacyjno-dydaktyczno-muzealnych w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu. Powierzchnia zabudowy obiektu: 660 m2 Powierzchnia użytkowa: 520 m2 Kubatura: 3200 m3 1. Przeprowadzenie wewnętrznej i zewnętrznej modernizacji budynku, 2. Usunięcie struktury współczesnej i odtworzenie XIX - wiecznej, 3. Maksymalne zachowanie substancji zabytkowej obiektu. W projekcie winny zostać oznaczone elementy konstrukcji drewnianej do wymiany i naprawy. 4. Rekonstrukcja dachu oraz elewacji zewnętrznej według archiwalnej dokumentacji i fotografii, 5. Wymianę pokrycia dachowego. 6. Rekonstrukcję oryginalnej stolarki drzwiowej i okiennej. 7. Założenie rynien i rur spustowych oraz kanalizacji deszczowej. 8. Wykonanie instalacji elektrycznej, odgromowej i sanitarnej. 9. Podłożenie światłowodów. 10. Przygotowanie pomieszczenia do podłączenia multimediów. 11. Dostarczenie kosztorysów, opisu technicznego. 12. Zaaranżowanie i wydzielenie sali dydaktycznej 13. Projekt zamknięcia wolier zewnętrznych tak, aby można je zwiedzać również w okresie zimowym. 14. Wizualizacje projektu. Wszelkie prace muszą być prowadzone pod nadzorem konserwatora zabytków (obiekt wpisany do rejestru zabytków). Zakres wymaganej dokumentacji projektowej: Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację wg następujących zasad: 1. Dokumentacja musi zostać sporządzona w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD w liczbie 4 egz. 2. Wymagania do sporządzenia projektu budowlanego: a) projekt modernizacji lwiarni musi być sporządzony w sposób umożliwiający uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na budowę/decyzji na wykonanie robót na obiekcie wpisanym do ewidencji zabytków, b) projekt, specyfikacje techniczne, dokumentacja projektowa oraz program funkcjonalno-użytkowy musi spełniać wymagania zawarte w o rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389); o rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); o rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462 ze zm.). c) szczegóły projektu muszą być zaakceptowane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, 3. Dokumentacja, winna być dostarczona do Zamawiającego z pisemnym oświadczeniem, że jest wykonana zgodnie z zawartą umową, obowiązującymi przepisami oraz że została wykonana w stanie kompletnym do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji przedmiotu umowy. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1. za realizację niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi rozszerzona odpowiedzialność projektanta za wady projektu, która w niniejszej sprawie wynosi 5 lat; 2. z uwagi na planowaną realizację postępowania przetargowego na wybór generalnego wykonawcy w oparciu o przedmiotową dokumentację, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania: a) prawidłowych kodów cpv przedmiotu zamówienia na roboty budowlane; b) rodzaju uprawnień kierownika robót budowlanych; c) sprawdzenie kosztorysów złożonych przez wykonawców - realizacja do końca 2017 r. Zamawiający udostępnia obiekt do oględzin po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr tel.: 513 036 013 lub 603 254 544
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
71354000-4,
71246000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 88560 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla pomieszczeń w budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Codzienne dostawy pieczywa
- Zakup wyposażenia medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Wielkopolskim Centrum Pediatrii przy ul. Adama Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wlkp. ul. Chłapowskiego 45.
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Zakup wyposażenia medycznego dla Działu Operacyjno-Pooperacyjnego w Szpitalu św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.