eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiPełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymiprzebudowa ulicy Morskiej w Nowym Dworze Gdańskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Nowy Dwór Gdański: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: przebudowa ulicy Morskiej w Nowym Dworze Gdańskim
Numer ogłoszenia: 64705 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47471 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: przebudowa ulicy Morskiej w Nowym Dworze Gdańskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru określone zostały w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 2. Niezależnie od obowiązków i uprawnień określonych w ust. 1 nadzór inwestorski, o którym mowa w ust. 1 obejmuje również: 1) Uzgodnienie z Zamawiającym, w terminie 5 dni od podpisania umowy, wzorów dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji inwestycji; 2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; Wymagana jest obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność pełnionego nadzoru inwestorskiego; 3) Monitorowanie postępów w realizacji zadania w odniesieniu do przyjętych harmonogramów; identyfikacja potencjalnych zagrożeń. Wykonawca zobowiązany jest do składanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy o roboty budowlane; 4) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań - w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz na miesiąc. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Wykonawca będzie także brał udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego; 5) Sporządzanie wszelkich niezbędnych Zamawiającemu sprawozdań i rozliczeń w trakcie i po wykonaniu zadania inwestycyjnego; 6) Uzgadnianie z Zamawiającym, po konsultacjach z Projektantem, i zatwierdzanie ewentualnych poprawek do szczegółowej dokumentacji projektowej; 7) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, poprzez m.in. sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane umową o roboty budowlane, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 8) Wydawanie kierownikowi budowy robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 9) Niezwłoczne informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o zagrożeniach terminów zakończenia robót. Wykonawca jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; 10) Dokonywanie niezbędnych uzgodnień, rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji inwestycji z wykonawcą robót budowlanych - po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji dla zakładanego sposobu postępowania; 11) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Wykonawca potwierdzi zgłoszoną przez wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbiorową (protokoły wraz z załącznikami) oraz dokumentację powykonawczą; 12) Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 13) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 14) Kontrolowanie rozliczeń budowy. Przyjmowanie od wykonawcy robót budowlanych dokumentów stanowiących podstawę rozliczenia oraz ich analiza, weryfikowanie i zatwierdzanie. Przekazywanie wszystkich dokumentów dotyczących rozliczeń Zamawiającemu; 15) Dopilnowanie wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; 17) Dokonanie końcowego rozliczenia poszczególnych branż i całości inwestycji w okresie 5 dni oraz rozliczenie środków trwałych powstałych w wyniku realizacji zadania w okresie 14 dni od daty końcowego odbioru robót; 16) Organizowanie przeglądów gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. Wykonawcę obejmuje okres gwarancji jakości i rękojmi, wynikających z zapisów zawartych w umowie o roboty budowlane. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia sporządzona w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte usługami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług DAN spółka z o.o., ul. Kopernika 4c/22, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98315,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.