To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Zielona Góra: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na obszarze działania:
ZADANIE NR 1: tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra
ZADANIE NR 2: w m. Gubin
ZADANIE NR 3: m. Kożuchów
ZADANIE NR 4: m. Lubsko
ZADANIE NR 5: m. Nowa Sól
ZADANIE NR 6: m. Żagań
ZADANIE NR 7: teren zamiejski - droga woj. nr 289 odc. granica państwa - Zasieki w km 0+000÷4+508 i odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 12+094÷13+802 wraz z wykaszaniem traw z poboczy
Numer ogłoszenia: 64721 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32717 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na obszarze działania: ZADANIE NR 1: tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra ZADANIE NR 2: w m. Gubin ZADANIE NR 3: m. Kożuchów ZADANIE NR 4: m. Lubsko ZADANIE NR 5: m. Nowa Sól ZADANIE NR 6: m. Żagań ZADANIE NR 7: teren zamiejski - droga woj. nr 289 odc. granica państwa - Zasieki w km 0+000÷4+508 i odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 12+094÷13+802 wraz z wykaszaniem traw z poboczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 Zakres obejmuje: 1) sprzątanie nawierzchni przy krawężnikach obejmuje: mechaniczne zamiatanie nawierzchni przy krawężniku w pasie o szer. średnio 0,5 m (wg wskazań Zamawiającego), załadunek urobku na samochody, wywóz i utylizację urobku 2)zbieranie śmieci (papierów, puszek, opakowań plastikowych, szklanych itp.) z pasa drogowego tj. poboczy, rowów, skarp wraz z wywozem i utylizacją 3)oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych poza krawężnikiem z odgarnięciem na pobocze - szerokość 0,5 m 4)oczyszczanie chodnika z trawy i chwastów 5)oczyszczenie ronda (szt6) z chwastów i traw Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zielonej Górze na terenach zamiejskich Obwodów Drogowych: Zielona Góra, Bobrowice, Babimost. ZADANIE NR 2 Zakres obejmuje: 1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0-1,5m przy krawężnikach 2)utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a)koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy b)pielęgnację drzew - odcinka odrostów przy pniu wraz z wygrabieniem i utylizacją skoszonych traw, chwastów i liści 3) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich (w tym chodników) poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4) utrzymanie w czystości wpustów ulicznych poprzez oczyszczenie z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości ZADANIE NR 3: Zakres obejmuje: 1)Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a)koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. b)utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde przycinanie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 3)Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. 4)Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 5)Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 4: Zakres obejmuje: 1)Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a)koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. b)utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 3) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń (jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca). 4)Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 5)Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 5: Zakres obejmuje: 1)Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie), jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a)koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. b)utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde przycinanie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 3)Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, (jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. 4)Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 5)Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 6: Zakres obejmuje: 1)Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w tygodniu w każdy poniedziałek, czwartek lub piątek miesiąca. 2)Utrzymanie w ciągłej czystości chodników poprzez zamiatanie ręczne (jeden raz w każdym tygodniu ). 3)Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, dwa razy w tygodniu, w każdy poniedziałek, czwartek lub piątek miesiąca. 4)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: - koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 6)Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 7)Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 7: Zakres obejmuje: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni w pasie o szerokości min. 1 m od krawężnika i ścieku poprzez mechaniczne zamiatanie 2) Utrzymanie w ciągłej czystości chodnika z polbruku - 10565,40 m2 poprzez zamiatanie i odchwaszczanie 3) Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew 4) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi woj. nr 289 km 0+000÷4+508 i 12+094÷13+802, poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, 5) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, wpusty ściekowe w krawężniku - 29 szt. wpusty ściekowe w nawierzchni jezdni - 122 szt. wpusty ściekowe w naw. jezdni most - 10 szt. wpusty ściekowe w naw. jezdni parking - 5 szt. Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 6) Wykaszanie traw i chwastów z pobocza (273,71 ar) oraz na skarpach i przeciwskarpach (161,18 ar) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1: tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
- Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25658,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32702,40
Oferta z najniższą ceną: 32702,40 / Oferta z najwyższą ceną: 32702,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2: w m. Gubin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. AKOR Zenon Kokoszka, Kosierz 52 a, 66-627 Bobrowice, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47520,00
Oferta z najniższą ceną: 47520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3: m. Kożuchów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HORTICULTURA Przedsiębiorstwo Specjalnych Robót Ogrodniczych Dagmara Szczecińska, ul. Bema 1, ul. Zjednoczenia 5, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35055,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35964,00
Oferta z najniższą ceną: 35964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 441657,36
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4: m. Lubsko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp. z o.o., ul. XX-lecia 3, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34020,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34992,00
Oferta z najniższą ceną: 34992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40726,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6: m. Żagań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BLASK Beata Laskowska, ul. Henryka Brodatego 8/4, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32373,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31104,00
Oferta z najniższą ceną: 31104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39599,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.