Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: rozbudowa Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowy Teatr Polski w Warszawie, do kontaktów: Robert Niebyłowski, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8261725, fax 022 8269278, e-mail: inwestycje@teatrypolski.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych "WADECO" sp. z o.o., Robert Beme, ul. Madalińskiego 20, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8565034, fax 022 8565043, e-mail: rbeme@wadeco.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: samorządowa instytucja kultura; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kontynuacja (na bazie istniejącego stanu surowego zamkniętego, rozbudowywanej części budynku) inwestycji pn. "Rozbudowa Teatru Polskiego przy ul. Karasia 2 w Warszawie", obejmującej budowę Sceny Kameralnej Teatru Polskiego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.23.22 - Teatry Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.22 - Roboty budowlane w zakresie teatrów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Charakterystyka planowanej inwestycji: - konstrukcja - żelbetowa, monolityczna - program funkcjonalny: a) sala teatralna z widownią na ok. 170 miejsc z niezbędnym zapleczem technicznym i socjalnym b) sale prób c) pomieszczenia biurowe d) pokoje gościnne e) pomieszczenia techniczne f) pracownie g) garaż podziemny - powierzchnia użytkowa części nadziemnej - 3 077,40 m kw. - powierzchnia użytkowa garażu - 488,20 m kw. - kubatura - 20 048,70 m sześc. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych wraz z usługami dodatkowymi (na bazie istniejącego stanu surowego zamkniętego rozbudowywanej części budynku) na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozwolenia na budowę - w zakresie pozwalającym na użytkowanie budynku zgodnie z celem jakiemu ma służyć, w szczególności: - roboty budowlane wykończeniowe wewnętrzne m.in.: wielowarstwowe podkłady pod posadzki, posadzki i podłogi (ceramiczne, gresowe, drewniane, kamienne, dywanowe), ścianki działowe (murowane, murowane z licowaniem, gipsowo-kartonowe, panelowe, szklane) sufity podwieszone (gipsowo-kartonowe, mineralne, metalowe, akustyczne), wykończenie ścian (tynki gipsowe, malowanie, okładziny ceramiczne i gresowe, panele akustyczne, uszlachetnianie surowego betonu), ustroje akustyczne, zabudowy gipsowo-kartonowe, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne wewnętrzne, okna i drzwi wewnętrzne (stalowe, aluminiowe), ślusarka stalowa, miedziana i aluminiowa wewnętrzna wraz z elementami aranżacji wnętrz w postaci ścianek z blachy miedzianej perforowanej, wyposażenia szatni, garderób i kas, lady bufetu, gablot szklanych, wycieraczek, luster ze stali nierdzewnej, piktogramów oraz siedzisk drewnianych w foyer; - wykonanie elewacji (w zespole wejścia głównego - ściana kurtynowa, w pozostałej części elewacja wykonywana metodą lekką-mokrą) wraz z okładziną kamienną, ścianą z pustaków szklanych, wraz z montażem drzwi wejściowych i liter metalowych na elewacji (napis: "Teatr Polski"); - zewnętrzne elementy wykończeniowe oraz elementy wyposażenia dachów i tarasów, w tym: obróbki blacharskie, balustrady, posadzki podniesione, ruszty stalowe pod urządzenia; - roboty terenowe (modernizacja chodnika, kamienne i betonowe posadzki na gruncie); - technologia teatru we wszystkich branżach, a w szczególności: konstrukcje stalowe widowni i pomostów technicznych, pomosty sceniczne, fotele teatralne stałe i mobilne, mechaniczne wyciągi dekoracji wraz z instalacją sterowania, oświetlenie technologiczne, instalacje elektroakustyczne (inspicjenta i nagłośnienia sceny); - instalacje: centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego, wodno-kanalizacyjne (wraz z kompletnym wyposażeniem sanitariatów), chłodzenia, wentylacja mechaniczna, modernizacja i dostosowanie do potrzeb nowej inwestycji istniejącego węzła cieplnego oraz montaż klimatyzatorów; - instalacje elektryczne: wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnice niskiego napięcia, wewnętrzne instalacje elektryczne, oprawy oświetleniowe, oświetlenie architektoniczne, instalacja odgromowa, system monitorowania klap pożarowych, system detekcji tlenku węgla, systemy grzejne wpustów i rur spustowych; - instalacje niskoprądowe: kontroli dostępu, domofonowa, telewizji przemysłowej, sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegania, monitoringu i sterowania, telefoniczna, TV, sieć logiczna; - dostawa i montaż dźwigów: towarowego, osobowego i podnośnika dla inwalidów. Szczegółowy zakres robót: wg SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zaproszony do składania ofert, przed upływem terminu składania ofert będzie musiał wnieść wadium w wysokości 120 000,-zł, w formie/formach określonych w art. 45 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, winien: 1. spełniać warunki ogólne określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp,oraz spełniać następujące warunki szczegółowe: 2. osiągnąć w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych sumaryczne przychody w wysokości nie mniejszej niż 30 000 000 PLN (słownie: trzydzieści milionów złotych), 3. wykonać, w okresie ostatnich 5-ciu lat przed wszczęciem postępowania, roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub kompleksowym (całkowitym, kapitalnym) remoncie co najmniej jednego z niżej wymienionych obiektów: teatru, teatru muzycznego, opery, kina, filharmonii, sali koncertowej, wielozadaniowej sali wykorzystywanej do celów rozrywkowych, muzeum, galerii sztuki, hotelu, budynku biurowego o wysokim standardzie - o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2 500 m kw. i kubaturze całkowitej nie mniejszej niż 10 000 m sześc., obejmujące roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz wykonanie lub całkowitą wymianę instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych niskoprądowych; 4. dysponować odpowiednią osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą; 1) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, które spełniają w aktualnym stanie prawnym wymagania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej, 2) wpis na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem przez okres minimum dwóch lat funkcji kierownika budowy/robót o wielkości i zakresie opisanym w punkcie 3., 5. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia, warunek określony w pkt 1. musi być spełniony odrębnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę, natomiast warunki określone w pkt od 2. do 5. mogą być spełnione przez tych Wykonawców łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający najpierw dokona oceny wszystkich warunków określonych powyżej w punktach od 1. do 5. w sposób: "spełnia" / "nie spełnia". Jeżeli po dokonaniu oceny w powyższy sposób, okaże się, że warunki spełnia więcej niż 5 Wykonawców, wówczas Zamawiający będzie kontynuował proces kwalifikacji, oceniając stopień spełniania przez tych Wykonawców warunków określonych w pkt 2., 3. oraz 5. stosując następujące wzory: Punktacja w odniesieniu do warunku określonego w pkt 2. - znaczenie (waga) 20%: P2 = suma przychodów osiągnięta przez ocenianego Wykonawcę/największa suma przychodów spośród przychodów osiągniętych przez ocenianych Wykonawców x 100 pkt x 20% Punktacja w odniesieniu do warunku określonego w pkt 3. - znaczenie (waga) 60%: P3 = łączna ilość wybudowanych, przebudowanych lub wyremontowanych budynków przez ocenianego Wykonawcę/największa łączna ilość budynków wybudowanych, przebudowanych lub wyremontowanych spośród budynków zrealizowanych przez ocenianych Wykonawców x 100 pkt x 60% Punktacja w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5. - znaczenie (waga) 20%: P5 = suma ilości środków finansowych i zdolności kredytowej ocenianego Wykonawcy/największa suma ilości środków finansowych i zdolności kredytowej spośród osiągniętych przez ocenianych Wykonawców x 100 pkt x 20% Suma przyznanych w powyższy sposób punktów będzie składać się na ocenę końcową danego Wykonawcy (P2 + P3 + P5 = ocena końcowa), a tym samym stanowić o jego pozycji w Rankingu Wykonawców utworzonym wg uzyskanych przez poszczególnych Wykonawców ocen końcowych. Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawców, którzy zajmą pięć pierwszych pozycji w tym Rankingu (tj. 5 spełniających w najwyższym stopniu wskazane warunki) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Części sprawozdań finansowych, tj. bilanse oraz rachunki zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, wówczas również opinia o danej części sprawozdania (tj. opinia w części dotyczącej bilansu oraz rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - informacja określająca obroty oraz zobowiązania i należności. Przedmiotowe części sprawozdań finansowych albo informacja winny obejmować okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - ten okres. 7) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych określonych w pkt 3. warunków udziału w postępowaniu, zawierający: a) rodzaj i wielkość (kubaturę) budynku, w którym roboty były wykonywane, b) miejsce realizacji robót (w tym nazwa i adres zamawiającego, dla którego dane roboty były wykonywane), c) daty realizacji (rozpoczęcia i zakończenia) robót, d) rodzaje robót (branże). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wymienione zostały wykonane należycie. 8) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, spełniającą wymagania określone w pkt 4. warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz dokumentami stwierdzającymi, że posiada ona wymagane uprawnienia (tzn. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 9) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wystarcza do spełnienia warunku określonego w pkt 5. warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4), i 5). składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w lit. a) i c) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w lit. b) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3)., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o uzyskanie zamówienia. W przypadku takich Wykonawców: - oświadczenie wymienione w pkt 1) winno być złożone wspólnie (na jednym formularzu) przez tych Wykonawców, - dokumenty wymienione w pkt od 2) do 5) winien złożyć każdy z tych Wykonawców, - dokumenty wymienione w pkt od 6) do 9) winny być złożone przez tego i/lub tych Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie danego warunku. Forma, w jakiej winne być złożone dokumenty. Oświadczenia Wykonawcy określone w pkt 1), w pkt 7) i w pkt 8) należy złożyć w oryginale. [UWAGA: za wyjątkiem uprawnień, o których mowa w pkt 8]. Natomiast dokumenty określone w pkt od 2) do 6) oraz w pkt 8) [w zakresie uprawnień] i 9) mogą być złożone w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga ogólna. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być podpisany zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy. Jeżeli prawo do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów złożonych wraz z wnioskiem, wówczas do wniosku musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo (w oryginale albo w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza albo jako sporządzony przez notariusza odpis lub wyciąg z dokumentu albo w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę). Uwaga dla wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia winni wyznaczyć pełnomocnika - zgodnie z art. 23 Pzp - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu załączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale albo w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza albo jako sporządzony przez notariusza odpis lub wyciąg z dokumentu albo w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: 1600 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w formie pieniądza, przelewem na rachunek Zamawiającego nr: 30 1060 0076 0000 4010 2000 3758 w banku BPH S.A. w Warszawie. Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia tym spośród Wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którzy zostaną zakwalifikowani do udziału w postępowaniu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.12.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.