Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Opole: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW
I ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI
Jednostka ewidencyjna: Turawa
Obręby: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski
Numer ogłoszenia: 64745 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI Jednostka ewidencyjna: Turawa Obręby: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI Jednostka ewidencyjna: Turawa Obręby: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania zawiera część B SIWZ - Projekt modernizacji wraz z załącznikami (1, 2)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 4.1. Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższe warunki. 4.2. Sytuacja finansowa - średnia wysokość obrotów całkowitych musi wynosić min. 200.000 zł z ostatnich 3 lat. W przypadku oferty wspólnej średnia wys. obrotów całkowitych (wszystkich partnerów łącznie) musi wynosić min. 200.000 zł z ostatnich 3 lat. Jeśli okres działalności jest krótszy - suma obrotów całkowitych z tego okresu podzielona przez 3 musi wynosić min. 200.000 zł. 4.3. Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje , w tym co najmniej: - 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie 1+2 4.4. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (IV.2006r - IV.2009r) co najmniej 2 zadania , odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, ilości jednostek opracowywanych, dat wykonania i odbiorców - o łącznej wartości minimum 500.000 zł brutto..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ,tj. osoby podpisujące ofertę): a) wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1), b) dowód wniesienia wadium 3000 zł, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (wg załącznika nr 2) d) wykaz osób ( wg załącznika nr 2a) + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób - jeśli w wykazie wystąpią osoby, którymi wykonawca będzie dysponował, e) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (1+2) przez osoby, które będą wykonywać zamówienie f) wykaz wykonanych usług (wg załącznika nr 2b) + stosowne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - np. referencje, protokoły odbioru, itp. g) dane finansowe (wg załącznika nr 2c), h) dane dot. podwykonawstwa (wzór formularza - zał.nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać: nie dotyczy, i również załączyć do oferty i) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione / uaktualnione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, j) pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, k) harmonogram prac - potwierdzający terminową realizację zamówienia 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt.(c), (i) i (j) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (g), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opolu
45-082 Opole, ul. Piastowska 14 - do 5 dni po złożeniu zapotrzebowania.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opolu 45-082 Opole, ul. Piastowska 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 13 obrębów
- Wykonanie prac geodezyjnych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej
- "Świadczenie usług geodezyjnych i geodezyjno - prawnych przy dk na terenie województwa podkarpackiego w zakresie działania GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 2 części
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Adamka i Ralewice gm. Zadzim, Łężki i Rąkczyn gm. Poddębice, powiat poddębicki, woj. łódzkie
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla: 1) Przebudowy i budowy dróg na Os. Wojskowym we Włodawie z infrastrukturą; 2) Przebudowy ul. Światowida; 3) Poprawy bezpieczeństwa na drodze woj. nr 812.
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160906_2.0356 Grabczok, 160906_2.0134 Młodnik, 160906_2.0136 Okoły, 160906_2.0104 Radomierowice, gmina Murów
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.