eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług w zakresie telefonii komórkowej przez okres 24 miesięcy wraz z dostawą kart SIM i telefonów komórkowych do Urzędu Miasta Zielona Góra

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Zielona Góra: Świadczenie usług w zakresie telefonii komórkowej przez okres 24 miesięcy wraz z dostawą kart SIM i telefonów komórkowych do Urzędu Miasta Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 64745 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie telefonii komórkowej przez okres 24 miesięcy wraz z dostawą kart SIM i telefonów komórkowych do Urzędu Miasta Zielona Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie telefonii komórkowej przez okres 24 miesięcy wraz z dostawą kart SIM i telefonów komórkowych do Urzędu Miasta Zielona Góra. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wybór operatora telefonii komórkowej dla Urzędu Miasta Zielona Góra, który przejmie całość ruchu wychodzącego z numerów komórkowych Zamawiającego oraz całość ruchu z numerów stacjonarnych na numery krajowych operatorów komórkowych. 3. W ramach przedmiotu zamówienia wybrany Wykonawca: 3.1. przyjmuje na siebie obowiązek dokonania wszelkich formalności związanych z przeniesieniem numerów od dotychczasowego operatora, przygotowując Zamawiającemu komplet niezbędnych dokumentów do przełączenia ruchu, które Zamawiający złoży zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawcy dotychczasowych usług; 3.2. zobowiązany jest do zachowania dotychczasowych 91 komórkowych numerów abonenckich oraz jednego numeru dostępowego stacjonarnego. Przeniesienie musi być zrealizowane do dnia rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych. Jeden numer komórkowy należy przenieść do 8 czerwca 2010; 3.3. uruchomi dodatkowo do 60 numerów w ramach jednego abonamentu w trakcie trwania umowy; 3.4. rozliczy realizowane połączenia w systemie naliczania sekundowego; 3.5. wykona infrastrukturę techniczną poprzez założenie 1 numeru dostępowego (główny numer) o charakterystyce 68 XXX XX XX oraz zapewni możliwość dalszego automatycznego lub ręcznego przełączania rozmów z żądanym abonentem wewnętrznym (telefony komórkowe Zamawiającego); 3.6. w ramach usługi umożliwi przełączanie rozmów przychodzących pomiędzy Pracownikami Zamawiającego; 3.7. zapewni wykonywanie w ramach abonamentu bezpłatnych rozmów telefonicznych wykonywanych pomiędzy siedzibą Zamawiającego a jego Pracownikami między sobą (minimalny czas rozmów bezpłatnych dla każdego numeru nie może być krótszy niż 2000 min/miesiąc); 3.8. zapewni w ramach jednego abonamentu w postaci zadeklarowanego miesięcznego pakietu wartościowego dla wszystkich numerów komórkowych Zamawiającego rozliczanie połączeń krajowych stacjonarnych i komórkowych, międzynarodowych, roamingu, poczty e-mail, SMS, MMS oraz transmisji danych, jak również usług dodanych: połączenia korporacyjne, bezpłatne połączenia korporacyjne i wszelkie usługi obniżające koszt połączeń na pojedynczym numerze telefonu komórkowego. Wymagane jest, aby niewykorzystana część pakietu wartościowego przechodziła na następny okres rozliczeniowy, a także wymagane jest, aby niewykorzystana wartość pakietu przydzielanego na pojedynczy numer telefonu mogła być wykorzystana przez inny numer telefonu komórkowego Zamawiającego; 3.9. zapewni cesje numerów w dowolnym momencie trwania umowy na żądanie Zamawiającego; 3.10. zapewni stałą opłatę za minutę połączenia do wszystkich sieci, także po wykorzystaniu zadeklarowanej wartości; 3.11. w przypadku świadczenia usług bezprzewodowych niedopuszczalny jest warunek Usługodawcy narzucający minimalną wartość abonamentu dla pojedynczego numeru telefonu komórkowego; 3.12. udostępni aplikację umożliwiającą zarządzanie usługami na numerach pracowników, jak również pozwoli na kontrolowanie wykorzystywania pakietu kwotowego na poszczególnych numerach; 3.13. zapewni bilingi w formie elektronicznej mieszczące się w cenie abonamentu; 3.14. zapewni poprawne działanie sieci telefonicznej przez 24h na dobę; 3.15. zapewni budżet na telefony; 3.16. dostarczy, zainstaluje i uruchomi nowe telefony z wyposażeniem standardowym (ładowarka sieciowa i bateria) we wskazanych biurach; 3.17. zaoferuje modele aparatów telefonicznych, które zostały wprowadzone na rynek polski po 1 stycznia 2009 dla gr. I i po 1 czerwca 2009 r. dla gr. II i III i są fabrycznie nowe. Ilości i wymagane minimalne parametry aparatów telefonicznych zawiera załącznik nr 6 do SIWZ; 3.18. zapewni indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie miał możliwość wyboru telefonów o parametrach nie gorszych niż ujętych w specyfikacji i nie odbiegających parametrami od przykładowych modeli z aktualnej oferty Wykonawcy w dowolnym momencie trwania umowy; 5. Postanowienia w ramach gwarancji i rękojmi: 5.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej dwunastomiesięcznej gwarancji na dostarczone aparaty telefoniczne i sześciomiesięcznej na wyposażenie - bieg gwarancji rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru przedmiotu umowy; 5.2. Zamawiający może wykonać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji; 5.3. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po terminie określonym w pkt 3.5.1. SIWZ, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu; 5.4. w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad przedmiotu umowy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego; 5.5. w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi w wyznaczonych terminach, Zamawiający ma prawo zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy, który zobowiązuje się do uregulowania należności w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania; 5.6. Wykonawca zagwarantuje pełną obsługę serwisową aparatów telefonicznych (odbiór uszkodzonego aparatu i dostarczenie aparatu po naprawie bezpośrednio z lub do siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca wyliczy koszt oferty na podstawie 12 rzeczywistych cykli rozliczeniowych Zamawiającego: 6.1. ERA 929:23:45; 6.2. Plus 1308:02:59; 6.3. Orange 565:23:30; 6.4. Krajowe stacjonarne 186:02:39; 6.5. Wewnątrz sieci UM 422:48:09; 6.6. Międzynarodowe 35:02:06; 6.7. Roaming 47:35:24; 6.8. SMS Krajowy 46524; 6.9. SMS Międzynarodowy 211; 6.10. SMS Roaming 2609; 6.11. Transmisja danych 281 5885 kB 7. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych dla różnych modeli telefonów komórkowych w poszczególnych grupach, z zastrzeżeniem że dane techniczne tych telefonów muszą spełnić wymagane warunki określone w załączniku nr 6 do SIWZ. Modele telefonów dostarczane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia: 8.1. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza udziału Podwykonawców na świadczenie usług telefonii komórkowej; 8.2. dopuszcza się jako Podwykonawców podmioty posiadające autoryzację Wykonawcy; 8.3. Wykonawca jest odpowiedzialny jak za własne zachowanie za działania i zaniechania osób, z których pomocą wykonuje przedmiot umowy; 8.4. Zamawiający dopuszcza wypłatę wynagrodzenia za część zamówienia wykonanego przez Podwykonawcę bezpośrednio na konto Podwykonawcy. 9. Wybrany Wykonawca dostarczy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla poszczególnych numerów zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym. Umowy muszą posiadać zapis, iż jej integralną część stanowi niniejsza SIWZ wraz z ofertą Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ramach zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 32.25.02.00 - 32.25.02.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.6) SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.); 4) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych na formularzu wg załącznika nr 5 do SIWZ; 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 - cena 6,00 zł (12,10 zł przy przesyłce pocztą).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.