To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 64759 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Częstochowa: BUDOWA CENTRUM LOGISTYCZNEGO w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 377334-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, krajowy numer identyfikacyjny
15056552700000, ul.
Al. Najświętszej Maryi Panny
24 lok. 8,
42-202
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 605 688, faks
343 605 747, e-mail
arr@arr.czestochowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arr.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CENTRUM LOGISTYCZNEGO w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZAM/59/BZ/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA CENTRUM LOGISTYCZNEGO w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy a w tym: o budowa hali magazynowej (segmenty A, B, C, D) z zapleczem biurowo-socjalnym (segmenty B i C) o danych charakterystycznych: powierzchnia użytkowa 3 496,53 m2 Projekt wykonawczy obejmuje budowę także pozostałych dwóch modułów socjalnych A i D, które jednak nie są przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca poza wykonaniem: - uzbrojenia terenu - infrastruktury podziemnej, którą należy wykonać w całości (dot. zewnętrznej kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, oświetlenia terenu) oraz - instalacji wewnętrznych, które należy wykonać w segmentach B i C w taki sposób aby zapewnić bezproblemowe podłączenie w przyszłości segmentów A i D (należy wykonać trójniki i zawory - zw, cwu, co, inst. odprowadzenia skroplin) nie wykonuje żadnych innych robót związanych z segmentami A i D (także fundamentów co zostanie skorygowane w projekcie wykonawczym na etapie realizacji robót). o budowę portierni, wiaty śmietnikowej i parkingu na 44 miejsca postojowe o wykonanie zagospodarowania terenu o wykonanie kompletu instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja projektowa w następującym zakresie: o Projekt wykonawczy branży architektonicznej o Projekt wykonawczy branży konstrukcyjnej o Projekt wykonawczy branży sanitarnej 5 tomów o Projekt wykonawczy branży elektrycznej 2 tomy o Projekt wykonawczy branży drogowej 1 tom o Badania geotechniczne 1 tom o Obliczenia statyczne konstrukcji hali przyjęte w opracowaniu projektowym (jako podstawa równoważności rozwiązań). o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót o Przedmiary robót Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i szacunkowy. Wykonawca przygotowując ofertę opiera wyceną na podstawie własnych kalkulacji ilości robót. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do użytkowania i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. W przypadkach, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem konkretnego producenta, znaku towarowego, patentu Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, czyli zastosowanie wyrobów budowlanych lub urządzeń innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że są one równoważne w stosunku do wskazanych, czyli posiadają parametry (techniczne, eksploatacyjne, jakościowe, estetyczne) i gwarancję nie gorsze od produktów wymienionych w dokumentacji. W związku z tym, że ostateczne rozwiązania wykonawczo-warsztatowe konstrukcji hali magazynowej zostaną zaprojektowane przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy i przedłożone Zamawiającemu do akceptacji, ustala się następujące warunki równoważności rozwiązań konstrukcyjnych w celu zachowania porównywalności ofert: 1. Konstrukcja główna winna być zestawiona z ram stalowych blachownicowych wykonanych w warunkach prefabrykacji przemysłowej. 2. Obliczenia wytrzymałościowe winny być udokumentowane na podstawie Polskich Norm odpowiadających normom EUROCOD: PN-EN 1990,; PN-EN 1991-1-1; PN-EN 1991-1-3; PN-EN 1991-1-4; PN-EN 1993-1-1; PN-EN 1993-1-8; PN-EN 1090-2. 3. Poszczególne elementy ram głównych łączone pomiędzy sobą za pomocą śrub wysokiej wytrzymałości. 4. Zabezpieczenie powierzchni do stopnia SA 2.5 oraz nałożenie warstwy farby podkładowej w wytwórni. Malowanie farbą nawierzchniową do min. 160um na budowie. 5. Wymiary hali zgodne z projektem architektonicznym. 6. Konstrukcja hali dostosowana do zabudowy suwnicy o udźwigu 5T (Wykonawca w ramach zamówienia nie dostarcza belek podsuwnicowych i suwnicy). 7. Poszycie dachu wykonane jako dach warstwowy składający się z blachy trapezowej montowanej na płatwiach + ocieplenie wraz z system mostkowym/dystansowym z podkładkami ze styroduru w celu wyeliminowania mostków termicznych + blacha trapezowa, warstwy zapewniające współczynnik U dla całej przegrody U=0,21 W/m2K. 8. Poszycie ścian: zewnętrzne - wykonane jako blacha trapezowa w układzie pionowym, montowana do rygli ściennych poprzez elementy eliminujące mostki cieplne, wewnętrzne - wykonane jako blacha trapezowa w układzie pionowym ocieplenie wykonane z wełny mineralnej grubości min. 160 mm. 9. Pozostałe elementy zgodnie z projektem architektonicznym. Biorąc pod uwagę ograniczone środki finansowe dostępne na realizację zamówienia, Zamawiający w przypadku kiedy podstawowa cena ofertowa żadnej z ofert nie będzie mieścić się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, będzie oceniał wszystkie oferty w jednej z wersji wyceny ofert opisanych poniżej, dla których co najmniej jedna z ofert będzie mieścić się w budżecie. Jeżeli po ocenie ofert w ramach wszystkich kryteriów okaże się, że najkorzystniejsza z ofert przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie oceniał wszystkie oferty w kolejnej tańszej wersji. Przykład: Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 100 zł. Najtańsza podstawowa oferta złożona w postępowaniu: 120 zł. Z uwagi na to, że najtańsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie oceniał wszystkie oferty w kolejnej tańszej wersji. Najtańsza oferta złożona w postępowaniu w wersji A: 110 zł. Z uwagi na to, że najtańsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie oceniał wszystkie oferty w kolejnej tańszej wersji. Najtańsza oferta złożona w postępowaniu w wersji B: 98 zł. Kwota najkorzystniejszej oferty w wersji B złożonej w postępowaniu, ocenionej z zastosowaniem wszystkich kryteriów: 110 zł. Z uwagi na to, że najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie oceniał wszystkie oferty w kolejnej tańszej wersji. Najtańsza oferta złożona w postępowaniu w wersji C: 95 zł. Kwota najkorzystniejszej oferty w wersji C złożonej w postępowaniu, ocenionej z zastosowaniem wszystkich kryteriów: 98 zł. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu, ocenionej z zastosowaniem wszystkich kryteriów z ceną w wersji C: 98 zł mieszczącą się w budżecie Zamawiającego. Wykonawca w ramach formularza ofertowego jest zobowiązany przedstawić podstawową wycenę ofertową zgodną z opisem przedmiotu zamówienia jak i w następujących wersjach: WERSJA A: Wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w wersji z budynkiem portierni prefabrykowanym (gotowy kontener z zapleczem sanitarnym) zapewniający te same funkcje użytkowe i zbliżone rozmiary. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie dokonanie na etapie realizacji uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę z zastosowaniem kontenerowej portierni jako gotowego rozwiązania. WERSJA B: Wykonanie zamówienia zgodnie z WERSJĄ A, lecz dodatkowo w wersji z poszyciem dachu wykonanym z użyciem następujących warstw: blacha trapezowa + wełna + folia paroizolacyjna + membrana dachowa, warstwy zapewniające U= 0,21 [W/m^2k]. WERSJA C: Wykonanie zamówienia zgodnie z WERSJĄ B, lecz dodatkowo w wersji z konstrukcją obliczoną na obciążenia śniegiem jak w normach (nie jak przyjęto w dokumentacji projektowej ze zwiększeniem obciążenia śniegiem o 30% w stosunku do norm). Zamawiający wybierając wersję oferty Wykonawcy w kolejności jak wyżej będzie kierował się dostępną kwotą środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9920403.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 8585400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch wyjazdów studyjnych zagranicznych
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych
- DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ POJEMNIKÓW CATERINGOWYCH DO WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
- II ETAP - Remont drogi powiatowej 1092 S w m. Rudniki w km 0+000 - 3+292, gmina Koniecpol.
- Kompleksowe ubezpieczenie Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.