Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Szczecin: Dostawa materiałów opatrunkowych i innych środków farmaceutycznych w pakietach dla SPSZOZ Zdroje
Numer ogłoszenia: 64769 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i innych środków farmaceutycznych w pakietach dla SPSZOZ Zdroje.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych i innych środków farmaceutycznych w pakietach dla SPSZOZ Zdroje Przedmiot zamówienia określony jest w 21 pakietach Nr 1.1 Opatrunki tradycyjne; Nr 1.2 Opatrunki specjalistyczne I; Nr 1.3 Opatrunki specjalistyczne II; Nr 1.4 Opatrunki specjalistyczne III; Nr 1.5 Siatki do podtrzymywania opatrunku; Nr 1.6 Gąbki żelatynowe wchłaniane; Nr 1.7 Kompresy żelowe ciepło-zimno; Nr 1.8 Folie poliuretanowe i żel do cewnikowania; Nr 1.9 Elastyczny bandaż samoprzylepny; Nr 1.10 Podkłady ginekologiczne, podkłady i opaski gipsowe, opatrunki pakowane zgodnie ze specyfikacją; Nr 1.11 Podkłady dla chorych i serwety operacyjne; Nr 1.12 Folie operacyjne; Nr 1.13 Opatrunki IV 3000 do zabezpieczenia wkłuć centralnych i obwodowych; Specjalistyczne opatrunki do zabezpieczenia rurek tracheotomijnych; Nr 1.14 Środki do mocowania opatrunków; Nr 1.15 Środki stomatologiczne; Nr 1.16 Rękawice lateksowe; Nr 1.17 Rękawice lateksowe; Nr 1.18 Rękawice bezpudrowe -lateksowe i syntetyczne oraz specjalistyczne; Nr 1.19 Inne wyroby gumowe; Nr 1.20 Podkłady gumowe; Nr 1.21 Podkłady gumowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w pkt 2 - 3 którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 2.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą: 1) wykonawcy, wobec których nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania szkoda za to, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2; 2) wykonawcy w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłości nie ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2;. 3) wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2; 4) osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; Celem potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w ppkt 4) - 8) wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 2; 10) wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 2; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) koncesję lub zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. hurtowni farmaceutycznej w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa; 11) wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 2; b) załącznik nr 4 wykaz wykonanych, co najmniej dwóch dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; c) dokumenty potwierdzające, że te dostawy wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie; Wartość jednej dostawy przedstawionej przez Wykonawcę w załączniku nr 4 powinna być równa, co najmniej cenie przedstawionej w ofercie, 12) wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. 13) wykonawcy, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. 3. Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa; b) pisemne oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 3: oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymogi Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne - Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271 tekst jednolity z póź zm.) oraz że posiadają aktualne świadectwa rejestracji i aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu; oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymogi Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 Nr 93 poz. 896, ze zm.) oraz że posiadają aktualne świadectwa rejestracji i aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu; c) pisemne oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 3, że oferowane przez nas produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zobowiązujemy się do ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie dwóch dni roboczych. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do użytku szpitalnego zostaną dostarczone na nasz koszt Wykonawcy lub zostaną udostępnione do wglądu w siedzibie Zamawiającego. d) szczegółowy opis oferowanych produktów (folder, ulotka) - zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny folder (ulotka) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty foldery (ulotki) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku oferta cenowa (od 1.1 do 1.21) należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ; e) wypełniony załącznik nr 5 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr5 4. Zgodnie z zapisami ustawy Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust. 3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne oświadczenie na załączniku nr 2; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Koncesję lub zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. hurtowni farmaceutycznej w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa; Załącznik nr 4 wykaz wykonanych, co najmniej dwóch dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; Dokumenty potwierdzające, że te dostawy wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie; Pisemne oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 3: Szczegółowy opis oferowanych produktów (folder, ulotka); Wypełniony załącznik nr 5 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 5)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ Zdroje ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Budynek Administracji, Dział Organizacyjno-Prawny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SPS ZOZ Zdroje ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, blok 2F, Kancelaria, Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.1 Opatrunki tradycyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki tradycyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 1.2 Opatrunki specjalistyczne I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne I.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 1.3 Opatrunki specjalistyczne II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 1.4 Opatrunki specjalistyczne III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne III.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 1.5 Siatki do podtrzymywania opatrunku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do podtrzymywania opatrunku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 1.6 Gąbki żelatynowe wchłaniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbki żelatynowe wchłaniane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 1.7 Kompresy żelowe ciepło-zimno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy żelowe ciepło-zimno.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 1.8 Folie poliuretanowe i żel do cewnikowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie poliuretanowe i żel do cewnikowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 1.9 Elastyczny bandaż samoprzylepny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elastyczny bandaż samoprzylepny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 1.10 Podkłady ginekologiczne, podkłady i opaski gipsowe, opatrunki pakowane zgodnie ze specyfikacją;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady ginekologiczne, podkłady i opaski gipsowe, opatrunki pakowane zgodnie ze specyfikacją;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 1.11 Podkłady dla chorych i serwety operacyjne;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady dla chorych i serwety operacyjne;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 1.12 Folie operacyjne;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie operacyjne;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 1.13 Opatrunki IV 3000 do zabezpieczenia wkłuć centralnych i obwodowych Specjalistyczne opatrunki do zabezpieczenia rurek tracheotomijnych;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki IV 3000 do zabezpieczenia wkłuć centralnych i obwodowych Specjalistyczne opatrunki do zabezpieczenia rurek tracheotomijnych;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 1.14 Środki do mocowania opatrunków;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mocowania opatrunków;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 1.15 Środki stomatologiczne;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki stomatologiczne;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 1.16 Rękawice lateksowe;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 1.17 Rękawice lateksowe;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 1.18 Rękawice bezpudrowe -lateksowe i syntetyczne oraz specjalistyczne;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice bezpudrowe -lateksowe i syntetyczne oraz specjalistyczne;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 1.19 Inne wyroby gumowe;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne wyroby gumowe;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 1.20 Podkłady gumowe;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady gumowe;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 1.21 Podkłady gumowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady gumowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy ul. E. Gierczak 58,59 w Szczecinie
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa rękawic medycznych.
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, siatek oraz produktów i sprzętu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.