To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości
Numer ogłoszenia: 64772 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20304 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu tj: Część I - Tablet - 550 sztuk Część II - Aparat cyfrowy - 90+80=170 sztuk Cześć III - Zestaw - ładowarka plus 4 akumulatory AA - 90+80=170 sztuk - Pamięć USB Flash (Pendrive)- 10 sztuk - Pamięć SECURE DIGITAL- 180+240=420 sztuk Cześć IV - Dysk zewnętrzny- 6 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część I 32322000-6 Urządzenia multimedialne Część II 38651000-3 Aparaty fotograficzne Część III 31158100-9 Ładowarki do baterii 30234600-4 Pamięć flash 30234500-3 Pamięć do przechowywania danych Część IV 30234500-3 Pamięć do przechowywania danych 3 Zamawiający podał przykładowe modele producentów spełniające minimalne wymagania techniczne. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, oznacza to że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, lecz o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego jako minimalne wymagania. 4 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 5 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt minimum na okres - 12 miesięcy b) wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, c) wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lep-szych), d) sprzęt będzie posiadał wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 6 Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego sprzętu (w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wykonawca winien podać typ, model, producenta oferowanego sprzętu oraz parametry i możliwości oferowanego sprzętu). 7 Zamawiający w celach odpowiedniego rozliczenia projektu może żądać odrębnych faktur dla danego sprzętu w ramach dostawy dla różnych zadań w ramach projektu. 8 Dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości, nr-POKL.09.01.02-16-075/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. 9 Wartość zamówienia w części I została ustalona na kwotę netto: 152 032,52 zł netto w części II została ustalona na kwotę netto: 44 918,70 zł netto w części III została ustalona na kwotę netto: 22 926,83 zł netto w części IV została ustalona na kwotę netto: 1658,54 zł netto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.10.00-3, 31.15.81.00-9, 30.23.46.00-4, 30.23.45.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości, nr-POKL.09.01.02-16-075/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Topadvert - Agnieszka Czaplicka-Worożyńska, ul.Mińska 69 piętroII, pokój 26-27, 03-828 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142065,00
Oferta z najniższą ceną: 142065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 275163,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Topadvert - Agnieszka Czaplicka-Worożyńska, ul.Mińska 69 piętroII, pokój 26-27, 03-828 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52693,20
Oferta z najniższą ceną: 35547,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60848,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: cześć 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.H OPKOM sp.z.o.o., ul.Kościuszki 22/2, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24938,50
Oferta z najniższą ceną: 24938,50 / Oferta z najwyższą ceną: 35596,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
- Atabajt Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J., ul.Kośnego 50, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1970,46
Oferta z najniższą ceną: 1955,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2509,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utrzymanie siedlisk ptaków lęgowych (koszenie powierzchni lęgowiska mew i rybitw) w obszarze Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania "Wykonanie instalacji klimatyzacji - O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)
- Wykonanie oznakowania poziomego wraz z punktowymi elementami odblaskowymi na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu - 3 części
- Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w Opolu (WM, WEiZ, ABK, DPKiK, DWM, SSPO).
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dw administrowanych przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla urządzeń HPE wraz z dostawą elementów
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkół Podstawowych na terenie Gminy Nowa Sarzyna
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.