eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówRemont drogi gminnej w Gozdowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Stryków: Remont drogi gminnej w Gozdowie
Numer ogłoszenia: 64776 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17468 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w Gozdowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont drogi przewidziano w istniejących granicach pasa drogowego. W rejonie włączeń w drogi asfaltowe, poprzez profilowanie, zapewnić płynność wysokościową. Nie przewiduje się wykonywania nawierzchni na zjazdach do posesji i pól. Różnice wysokości zjazdów do posesji uzupełnić mieszanką mineralną i zagęścić. Zakres robót: - profilowanie podłoża z zagęszczeniem, - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralnej 0/63 warstwa o grubości 10,0 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4,0 cm z mieszanki mineralno - bitumicznej 0 - 12,8 mm, - uzupełnienie poboczy materiałem pozyskanym z profilowania koryta. Projektowane parametry techniczne: - klasa drogi: D - kategoria ruchu: KR-1 - szerokość pasa jezdni: 4,0 m - szerokość poboczy: 2 x 0,5 m - spadek podłu1ny: zmienny, dostosowany do terenów przyległych - spadek poprzeczny jezdni: daszkowy 2% - spadek poprzeczny pobocza: 6% - włączenia w drogi asfaltowe: w istniejący stan sytuacyjno - wysokościowy Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zastosowane materiały muszą posiadać atest i być dopuszczone do obrotu i zastosowania w budownictwie. Prace muszą być prowadzone z zachowaniem przepisów BHP i P-POŻ, pod kierownictwem osoby z odpowiednimi uprawnieniami. Nie przewiduje się wykonania robót i występowania warunków określonych w art. 21a Prawo Budowlane zobowiązujących osobę nadzorującą roboty do opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Szczegółowy zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia i zweryfikowania załączonego przedmiaru robót. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, obsługi geodezyjnej, wymaganych przez STWOiR badań i pomiarów, zapewnienie dojazdu do posesji na czas wykonywania prac, opracowanie dokumentacji odbiorowej leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Oznaczenie wg CPV: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Robót Inżynieryjno - Drogowych w Łowiczu Spółka z o.o., Jamno, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344939,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155806,20

  • Oferta z najniższą ceną: 155806,20 / Oferta z najwyższą ceną: 217824,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.