eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówOrganizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkoleń specjalizacyjnych i kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek, pielęgniarzy w ramach komponentu III ProjektuPoprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i, lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Rzeszów: Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkoleń specjalizacyjnych i kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek, pielęgniarzy w ramach komponentu III Projektu: Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i, lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji
Numer ogłoszenia: 64788 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie , ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7470600, faks 17 7470601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkoleń specjalizacyjnych i kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek, pielęgniarzy w ramach komponentu III Projektu: Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i, lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkoleń specjalizacyjnych i kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek i pielęgniarzy w ramach komponentu III Projektu pn. Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i, lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji. CZĘŚĆ NR 1 Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek i pielęgniarzy w ramach komponentu III Projektu pn. Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i, lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji (13 osób): 1) w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego - 2 osoby, 2) w dziedzinie opieki długoterminowej - 7 osób, 3) w dziedzinie pielęgniarstwa zachowawczego - 3 osoby, 4) w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego - 1 osoba. CZĘŚĆ NR 2 Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek i pielęgniarzy w ramach komponentu III Projektu pn. Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i, lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji (19 osób): 1) w dziedzinie opieki psychiatrycznej - 10 osób, 2) w dziedzinie opieki długoterminowej - 5 osób, 3) w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego - 4 osoby..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 75 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej, organizatorami kształcenia mogą być: uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze, inne podmioty po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży dokument poświadczający uprawnienie do organizowania kształcenia zgodnie z ustawą o zawodach pielęgniarki i położnej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem). Uprawnienia winny odnosić się do całego okresu trwania specjalizacji-kursu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części nr 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże się wykonaniem należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania terminu ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek, w których udział wzięło min. 5 osób w każdym, Dla Części nr 2: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże się wykonaniem należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek, w których udział wzięło minimum 5 osób w każdym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania zamówienia, 2. Dopuszczalna jest zmiana miejsca wykonania zamówienia (zmiana może dotyczyć zarówno zajęć praktycznych jak i teoretycznych z zachowaniem miejsca kształcenia w obrębie miasta Rzeszowa) 3. dopuszczalna jest zmiana umowy jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu. 4. Dopuszczalna jest zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową usługę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, 5. Dopuszczalne są zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i, lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie 35-078 Rzeszów, ul. Hetmańska 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, pokój 313 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu Szwajcarsko-Polski Program Współpracy 2012-2015 realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie Priorytet 4 Rozwój społeczny i zasobów ludzkich, Obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia, Cel 2 - Poprawa usług podstawowej opieki zdrowotnej i usług opieki społecznej na peryferyjnych i zmarginalizowanych terenach obszarów objętych koncentracją geograficzną, z preferencją do wielosektorowego podejścia problemowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek i pielęgniarzy w ramach komponentu III Projektu pn. Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i, lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek i pielęgniarzy (razem 13 osób): 1) w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego - 2 osoby, 2) w dziedzinie opieki długoterminowej - 7 osób, 3) w dziedzinie pielęgniarstwa zachowawczego - 3 osoby, 4) w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu specjalizacji, w których udział wzięło minimum 5 osób w każdej specjalizacji - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek i pielęgniarzy w ramach komponentu III Projektu pn. Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i, lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek i pielęgniarzy (razem 19 osób): 1) w dziedzinie opieki psychiatrycznej - 10 osób, 2) w dziedzinie opieki długoterminowej - 5 osób, 3) w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego - 4 osoby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy prowadzeniu kursów w których udział wzięło minimum 5 osób w każdym kursie - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.