To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-21
Krynica: Dostawa różnego sprzętu i materiałów biurowo-papierniczych dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój
Numer ogłoszenia: 64795 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30403 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu i materiałów biurowo-papierniczych dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu i materiałów biurowo-papierniczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 4 do SIWZ według pakietów: Pakiet I- materiały biurowo-papiernicze Pakiet II- materiały eksploatacyjne Pakiet III- drukarki laserowe 2.W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: dostarczania zamówionych towarów z zastrzeżeniem, że dostawy będą sukcesywne/ na podstawie zamówień częściowych/ przez cały okres objęty zamówieniem stosownie do potrzeb zamawiającego. 3.Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (pakiet nr I, II, III). 4.1. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji wymienionych w opisie zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości w granicach +/- 20 % określonej w załączniku nr 4 . Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. 6.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na niezmienionym poziomie cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I- materiały biurowo-papiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU UNIVERSE Stanisław Szczerba, ul. Borelowskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43525,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27206,32
Oferta z najniższą ceną: 27206,32 / Oferta z najwyższą ceną: 31038,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II- materiały eksploatacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WORLD TRADE TECHNOLOGY POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WORLD TRADE TECHNOLOGY POLSKA SP. Z O.O.
- WORLD TRADE TECHNOLOGY POLSKA Sp. z o.o., ul. Sikorki 23, 31-589 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28916,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12977,33
Oferta z najniższą ceną: 12977,33 / Oferta z najwyższą ceną: 17799,46
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III- drukarki laserowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9040,50
Oferta z najniższą ceną: 9040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9040,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup sprzętu komputerowego dla KWP w Opolu oraz CBZC - część 3
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.