Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Żory: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Człowiek - czyn - sukces - Poddziałanie 6.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 64803 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Osińska 48, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 0-32 43-42-014, faks 0-32 43-42-790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Człowiek - czyn - sukces - Poddziałanie 6.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: ABC przedsiębiorczości - dla 10 osób bezrobotnych; Część II: Asystent rachunkowości - dla 8 osób bezrobotnych; Część III: Kasjer handlowy - dla 16 osób, dwie grupy - każda po 8 osób bezrobotnych; Część IV: Kierowca operator wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych oraz egzaminem UDT - dla 16 osób, dwie grupy - każda po 8 osób bezrobotnych; Część V: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135) - szkolenie podstawowe - dla 8 osób bezrobotnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 674 ze zm.) - oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wykaz usług, b) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - referencje (min. 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - certyfikat jakości usług - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w postanowieniach zawartej umowy dotyczących liczby uczestników szkolenia, w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku, gdy liczba wstępnie zakwalifikowanych uczestników przedmiotowego szkolenia ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Powiatowego Urzędu Pracy w Żorach, tj. choroby kandydata na szkolenie, utraty statusu bezrobotnego przez kandydata i związany z tym brak innych odpowiednich kandydatów kwalifikujących się do udziału w danym szkoleniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w postanowieniach zawartej umowy dotyczącej sytuacji, w której uczestniczy posiadający książeczki sanapidowskie dokonają tylko ich aktualizacji (bez wyrabiania nowej książeczki) - Zamawiający pokryje koszty ich aktualizacji. Wykonawca przedstawi w takim wypadku zestawienie kosztów aktualizacji książeczek. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w postanowieniach zawartej umowy dotyczących sytuacji losowych niezależnych od Wykonawcy (np.: choroba wykładowcy) o wszelkich zmianach należy powiadomić pisemnie Zamawiającego, na zmiany Zamawiający musi wyrazić zgodę w formie pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach ul. Osińska 48 44-240 Żory pok. 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach ul. Osińska 48 44-240 Żory pok. 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest szkolenia osób bezrobotnych współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Człowiek - czyn - sukces - Poddziałanie 6.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ABC przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa szkolenia: ABC przedsiębiorczości - dla 10 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. certyfikat jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent rachunkowości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent rachunkowości - dla 8 osób bezrobotnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. certyfikat jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kasjer handlowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasjer handlowy - dla 16 osób, dwie grupy - każda po 8 osób bezrobotnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.05.2014.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kierowca operator wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych oraz egzaminem UDT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kierowca operator wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych oraz egzaminem UDT - dla 16 osób, dwie grupy - każda po 8 osób bezrobotnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. certyfikat jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135) - szkolenie podstawowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135) - szkolenie podstawowe - dla 8 osób bezrobotnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. certyfikat jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Budowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 16 w Żorach przy ul. Osińskiej 50
- Remont zewnętrznych schodów przy Zespole Szkół Nr 2 w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- szkolenia specjalistyczne dla pracowników dolnośląskich Domów Pomocy Społecznej. Realizacja szkoleń odbywać się będzie w ramach zadania na rzecz osób Defaworyzowanych - 2025 r.
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.