To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-24
Prudnik: Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Prudnika w Strefie Płatnego Parkowania
Numer ogłoszenia: 64805 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7669 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Prudnika w Strefie Płatnego Parkowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Prudnika w Strefie Płatnego Parkowania w zakresie: 1. Uruchomienie strefy płatnego parkowania niestrzeżonego. 2. Opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu dla strefy SPP. 3. Oznakowanie znakami pionowymi i poziomymi strefy - SPP. 4. Sporządzenie wykazu urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych oraz ich lokalizacja z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niniejszego zamówienia zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na lokalizację i kolorystykę ww. urządzeń, w tym także pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do zorganizowania i właściwego funkcjonowania SPP. 5. Wyposażenie strefy - SPP w automaty do sprzedaży biletów: parkomaty przy założeniu, że jeden parkomat obsługuje 25 - 30 miejsc postojowych i są usytuowane od siebie w odległości maksymalnie 100m. 6. Opracowanie wzorów abonamentów. 7. Powołanie biura SPP, które będzie odpowiedzialne za całokształt działalności strefy - SPP. Do czynności biura SPP między innymi należeć będzie: sprzedaż abonamentów, przyjmowanie opłat dodatkowych, dozór techniczny i bieżąca konserwacja oraz naprawa parkomatów, utrzymanie oznakowania, kontrola uiszczania opłat i dokumentowanie zdarzeń przy pomocy powołanej służby parkingowej. 8. Wyposażenie biura SPP w oprogramowanie komputerowe umożliwiające przekazywanie danych w systemie obsługującym egzekucję należności w Urzędzie Miejskim w Prudniku. 9. Inne zadania określone w Regulaminie strefy płatnego parkowania niestrzeżonego w Prudniku określającego sposób korzystania ze Strefy Płatnego Parkowania niestrzeżonego w Prudniku. 10. Koordynowanie całości problematyki w trakcie organizacji SPP, a w szczególności: a) organizacja wykonawstwa, b) koordynacja poczynań ewentualnych podwykonawców, c) dostawa i montaż wszystkich materiałów, maszyn i urządzeń, potrzebnych do realizacji zamówienia, d) stosowanie przy organizowaniu SPP wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania na podstawie odrębnych przepisów, e) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów, rozruchu, f) zorganizowanie i wyposażenie biura SPP zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 11. Prowadzenie i administrowanie SPP zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ, gwarantującymi jej właściwe funkcjonowanie w okresie realizacji niniejszego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00 - Usługi zarządzania parkingami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-TECH - SPÓŁKA CYWILNA JACEK ŻYMEŁKA WŁODZIMIERZ WOLNY
jakie przetargi wygrała firma
INFO-TECH - SPÓŁKA CYWILNA JACEK ŻYMEŁKA WŁODZIMIERZ WOLNY
- Info - Tech spółka cywilna Jacek Żymełka, Włodzimierz Wolny, ul. Mierosławskiego 13, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 657104,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 615384,00
Oferta z najniższą ceną: 615384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1198800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenach inwestycyjnych - ul. Meblarska w Prudniku (Etap III)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
więcej: przetargi w Prudniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.