eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaPrzebudowa budynku warsztatowego numer 2 Zespołu szkół CKR w Starym lubiejewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Ostrów Mazowiecka: Przebudowa budynku warsztatowego numer 2 Zespołu szkół CKR w Starym lubiejewie
Numer ogłoszenia: 64807 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie , ul. Klonowa 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 48 2974532-66, faks 48 2974532-66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku warsztatowego numer 2 Zespołu szkół CKR w Starym lubiejewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy inwestycji p. n. Przebudowa budynku warsztatowego Nr 2 w Zespole Szkół CKR w Starym Lubiejewie UWAGA Zamieszczone projekty budowlane i instalacyjne obejmują całość przebudowy, natomiast zamieszczone w niniejszym przetargu przedmiary robót obejmują I etap realizacji przebudowy budynku warsztatowego numer 2. I. Roboty rozbiórkowe zewnętrzne. 1. Okna stalowe z rozszkleniem. 2. Brama stalowa zewnętrzna i wewnętrzna o. wym. 4,50 x 4,50 m. Drzwi stalowe zewnętrzne i wewnętrzne. 3. Obróbki blacharskie podokienne, rury spustowe, pasy gzymsowe. 4. Sztucery żeliwne z rewizjami 5. Płyty osłonowe żelbetowe. 6. Rozbiórka części budynku - pierwsze pole od strony wschodniej części niższej o wymiarach 9,30 x 6,30 w zakresie: rozbiórka ściany szczytowej murowanej gr. 38 cm, rozbiórka ścian działowych z cegły kratówki gr. 12 cm, rozbiórka pokrycia dachowego z papy bitumicznej ze szlichtą cementową i izolacją termiczną, demontaż dachu z płyt żebrowych, demontaż wiązara dachowego strunobetonowego o dł. 9,00 m, demontaż słupa żelbetowego. skucie ścian i stopy fundamentowej - 0,50m od poziomy terenu, rozbiórka posadzek. 7. Rozbiórka pokrycia dachowego z papy bitumicznej koryt zlewowych - części niższej i wyższej. 8. Odcięcie części koryta zlewowego prefabrykowanego w celu zmiany sposobu odprowadzenia wody z pokrycia dachowego części niższej i wyższej. II. Roboty rozbiórkowe pomieszczenie wentylatorowni. 1. Wieńce w poziomie stropu. 2. Izolacja p. wilgociowa z papy bitumicznej. 3. Szlichta cementowa. 4. Rozbiórka nadproża żelbetowego nad bramowego. 5. Ściany murowane gr. 38 cm z cegły kratówki. III. Roboty rozbiórkowe - instalacje wod. kan. c. o. c. w. i wentylacji. 1. Nakrywy kanałów c. o. 2. Węzeł cieplny. 3. Grzejniki rurowe. 4. Rury stalowe instalacji c. o. wodociągowe i kanalizacyjne. 5. Przewody wentylacyjne. IV. Roboty rozbiórkowe - instalacje elektryczne 1. Okablowanie natynkowe. 2. Osprzęt elektryczny. 3. Rozdzielnie żeliwne wnętrzowe. V. Dach pokrycie. 1. Dodatkowe wzmocnienie konstrukcji koryta zlewowego poprzez mocowanie śrubami M16 do żebra płyty stropowej. 2. Ścięcie nierówności pokrycia dachowe z papy asfaltowej w celu wyrównania powierzchni dachu. 3. Zaślepienie otworów po wywietrzakach dachowych o średnicy 400, 250 i 160 mm. 4. Przygotowanie konstrukcji drewnianej z drewna impregnowanego zanurzeniowo, koryt zlewowych do montażu obróbek blacharskich w tym rynien dachowych systemowych części niższej i wyższej. 5. Docieplenie stropodachu części niższej płytami styropianowymi (STYROTOP 100) 6. Montaż obróbek blacharskich ścian szczytowych, pasów pod rynnowych i nad rynnowych, innych obróbek gzymsowych wg przedmiaru robót z blachy powlekanej. 7. Montaż rynien o średnicy 125 mm części wyższej i 150 mm części niższej. 8. Montaż rur spustowych 110 mm z części wyższej i 125 mm z części niższej (w tym ułożenie i zmocowanie rur spustowych o średnie 110 mm na powierzchni dachu z doprowadzeniem do rynien części niższej o średnicy 150 mm). 9. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia gr 5,5 mm. 10. Wykonanie kominków odpowietrzających o średnicy 65 mm pokrycia papowego. 11. Montaż sztucerów kanalizacyjnych pvc o średnicy 160 mm z rewizją. VI. Roboty budowlane w poziomie parteru. 1. Wykopy pod nowe ławy fundamentowe 2. Wykonanie zbrojenia szalowanie i betonowanie ław fundamentowych 3. Zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu. 4. Wykonanie ścian fundamentowych z bloczków M2 na zaprawie cementowej. 5. Izolacja ścian fundamentowych z dociepleniem. 6. Murowanie ścian parteru gr. 38 i 24 cm z cegły kratówki, betonowanie trzpieni żelbetowych konstrukcyjnych w trakcie wznoszenia ścian. 7. Zamurowanie otworów w ścianach istniejących. 8. Wykonanie nowych nadproży nad drzwiowych w miejscach podniesienia poziomu osadzenia drzwi o 12 cm. 9. Tynki wewnętrzne cem. wap. Na nowych ścianach murowanych. 10. Skucie warstwy zniszczonego betonu w pomieszczeniu Nr 1.1. 11. Murowanie nowych ścianek działowych gr. 12 cm z cegły kratówki na zaprawie cem.-wap. 12. Uzupełnienie podłoża pod posadzki w miejscu wykonywanych ław fundamentowych. 13. Wyrównanie poziomu korytarz betonem podkładowym C10/12 o średniej grubości 5 cm. 14. Montaż płyt warstwowych zewnętrznych z rdzeniem z poliuretanu ISOTHERM PLUS 15. Montaż płyt warstwowych zewnętrznych z rdzeniem z wełny mineralnej gr 100 mm w pierwszym polu od strony budynku Szkoły Specjalnej. 16. Montaż stolarki okiennej pcv wg zestawienia stolarki. 17. Montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej z bramą segmentową pionowego podnoszenia wg zestawienia stolarki drzwiowej. VII. Roboty posadzkowe. Cześć wyższa. 1. Zasypanie kanałów po instalacji c. o . piaskiem z zagęszczeniem. 2. Wykonanie na kanałach podkładu pod posadzkę z betonu B12. Część niższa. 3. Izolacja p. wilgociowa pod posadzkowa z folii PE gr. 0,2 mm. 4. Osadzenie kątownika 50x50x4 mm pod nakrywy kanałowe z blachy ryflowanej gr. 6 mm w części niższej. 5. Dylatacja od przegród wewnętrznych i zewnętrznych uszczelką gąbkową gr. 8 mm. 6. Wykonanie posadzek przemysłowych gr. 12 mm z dodatkiem włókien szczepnych pp z utwardzeniem posypką kwarcową i dwukrotną impregnacją powierzchniową. 7. Nacięcie szczelin dylatacyjnych o powierzchni 5,0 x 6,0 m. 8. Spoinowanie szczelin dylatacyjnych sznurem dylatacyjnym oraz materiałem trwale plastycznym. 9. Wykonanie podłoży pod posadzki w węźle sanitarnym, komunikacji oraz kotłowni. 10. Wykonanie posadzek przemysłowych w salach zajęć praktycznych, zatartych na gładko z utwardzeniem powierzchniowym posypką kwarcową z dwukrotną impregnacją powierzchniową. VIII. Elewacja - renowacja i docieplenie ścian zewnętrznych części wyższej i niższej. 1. Rozbiórka opaski betonowej. 2. Wykop w gruncie kat. III. 3. Oczyszczenie belki podwalinowej. 4. Docieplenie belki podwalinowej styropianem EPS100 gr. 8 cm. 5. Zatopienie jednej warstwy siatki na styropianie belki podwalinowej. 6. Izolacja p. wilgociowa z folii kubełkowej belki podwalinowej. 7. Zasypka wykopów wąsko przestrzennych wzdłuż belki podwalinowej. 8. Naprawa ubytków i likwidacja odparzeń tynków zewnętrznych na ścianach i pozostałości koryt zlewowych. 9. Gruntowanie podłoża ścian zewnętrznych. 10. Zatapianie siatki na ścianach gładkich nieocieplanych. 11. Zacieranie podłoża na gładko, 12. Ochrona narożników wypukłych - narożnik aluminiowy siatką. 13. Ocieplenie ścian zewnętrznych części niższej styropianem gr. 12 i 15 cm metodą lekką-mokrą. 14. Montaż parapetów podokiennych z blachy powlekana gr. 0,65 mm. 15. Montaż obróbek blacharskich na połączeniach płyt warstwowych oraz nad oknami. 16. Tynk cienkowarstwowy ścian zewnętrznych sylikatowo-sylikonowy. XI. Przyłącza wewnętrzne i instalacje. 1. Przyłącze wodociągowe. 2. Przyłącze kanalizacji sanitarnej. 3. Przyłącze gazu ziemnego. 4. Przyłącze kablowe NN 5. Kanalizacja wod. - kan pod posadzkowa. 6. Rozprowadzenie instalacji c. o. w poziomie posadzek 7. Rozprowadzenie instalacji wody ciepłej i zimnej w poziomie posadzek.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wiedza i doświadczenie - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane na 150.000 zł. każda odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym kierunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia dysponował będzie następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, (co najmniej jedna osoba w każdej specjalności), wpisanymi do właściwej izby samorządu zawodowego, z potwierdzeniem obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacenia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na co najmniej 100000 zł. w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z polisy powinno wynikać, iż została opłacona lub należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie do dnia składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorysy ofertowe w wersji pełnej wraz z tabelą cen i sprzętu sporządzone z kosztorysami ślepymi oraz ST

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1) W szczególności dopuszczalne są zmiany, dotyczące terminu realizacji umowy w przypadku: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym; b) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy; c) wszelkich dodatkowych prac oraz zmiany urządzeń, materiałów lub usług koniecznych dla wykonania przedmiotu zamówienia; d) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy. 2) Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; b) zmian technologicznych - o ile są korzystne dla zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności: - pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy. c) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3) Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy jest możliwa poprzez ograniczenie zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji. 4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają uprzedniej akceptacji stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubiejewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół CKR w starym Lubiejewie ul. Klonowa 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół CKR w Starym Lubiejewie ul. Klonowa 4, 07-300 Ostrów Maz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.