eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañskdruk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej



Og³oszenie z dnia 2018-11-15



Og³oszenie nr 648102-N-2018 z dnia 2018-11-15 r.

Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej: druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej, krajowy numer identyfikacyjny 22045390300000, ul. ul. Sobótki  9 , 80247   Gdañsk, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 0-58 342-25-00, e-mail sekretariat@mzkzg.org, faks 0-58 342-24-99.
Adres strony internetowej (URL): www.mzkzg.org
Adres profilu nabywcy: www.mzkzg.org
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
zwi±zek miêdzygminny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.mzkzg.org


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mzkzg.org


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ z³o¿ona w formie pisemnej , zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w siedzibie Zamawiaj±cego
Adres:
Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej , ul.Sobótki 9, 80-247 Gdañsk , Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej
Numer referencyjny: MZKZG/ZP/N/2/18
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej. GRUPA 1- druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych na 2019 rok wraz z opakowaniem (kopertami tekturowymi) do siedziby Zamawiaj±cego- 300 (s³ownie: trzysta) sztuk: GRUPA 2- druk i dostawa kalendarzy biurkowych 13 kartkowych na spirali na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego -300 (s³ownie: trzysta) sztuk; GRUPA 3- druk i dostawa kalendarzy listkowych na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego- 1 000 (s³ownie: tysi±c) sztuk; GRUPA 4- druk i dostawa kalendarzy ksi±¿kowych na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego- ³±cznie 100 (s³ownie: sto) sztuk

II.5) G³ówny kod CPV: 79.82.30.00 - Us³ugi drukowania i dostawy
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. - dla GRUP: 1- 3- termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê; - dla GRUPY 4 - termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 (s³ownie: dwadzie¶cia jeden) dni od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostêpny w formie elektronicznej w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskaza³ w formularzu oferty nie wymaga siê z³o¿enia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiêbiorców KRS, CEIDG). 2) W terminie 3 (s³ownie: trzech) dni od daty zamieszczenia przez Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostêpniana jest SIWZ, Wykonawcy sk³adaj± bez wezwania o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SIWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego: Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej , ul. Sobótki 9, 80-247 Gdañsk, Sekretariat. 3) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert b) je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 3) lit.a), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczeniem tych osób, z³o¿onym przed notariuszem lub przed w³a¶ciwym - ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ odpowiednio 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± pañstwa, w którym Wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. powy¿ej. 5) W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane bêdzie w odniesieniu do ka¿dego z Wykonawców.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, ¿e oferowany przez Wykonawcê papier/materia³, którego Wykonawca u¿yje do realizacji zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego: GRUPA 1: próbka papieru, którego Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lubA5) - dotyczy wy³±cznie przypadku , gdy Wykonawca oferuje papier równowa¿ny do papieru POLARIS MATT; GRUPA 2: próbka papieru (kartonu), którego Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lubA5) - dotyczy wy³±cznie przypadku , gdy Wykonawca oferuje papier (karton) równowa¿ny do papieru (kartonu) ARKTIKA 350 g/m2; GRUPA 4: Próbka materia³u, którego Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia - dotyczy wy³±cznie przypadku , gdy Wykonawca oferuje materia³ równowa¿ny do materia³u Vivella.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty (wzór formularza oferty stanowi za³±cznik numer 3 do SIWZ) . 2) Formularz cenowy (wzór formularza cenowego stanowi za³±cznik numer 3A do SIWZ). 3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 4 do SIWZ). 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, ¿e pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 - 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjête przez Wykonawcê ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci. 5) Dokument potwierdzaj±cy zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostêpny w formie elektronicznej z ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskaza³ w formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty s± dostêpne w innym jêzyku ni¿ polski, Zamawiaj±cy mo¿e po ich pobraniu wezwaæ Wykonawcê do przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski. 6) Pe³nomocnictwo wskazuj±ce, ¿e osoba wystêpuj±ca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca wystêpuj±cy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jest do tego upowa¿niona, je¿eli nie wynika to z dokumentów potwierdzaj±cych zasady reprezentacji. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u b±d¼ notarialnie po¶wiadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-23, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego (Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdañsk, Sekretariat) w dniu 23 listopada 2018 roku o godz.09.00. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci .

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych na 2019 rok wraz z opakowaniem (kopertami tekturowymi) - 300 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych na 2019 rok wraz z opakowaniem (kopertami tekturowymi) do siedziby Zamawiaj±cego, szczegó³owo opisanych w tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca wykona i dorêczy Zamawiaj±cemu, w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiaj±cego materia³u do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej).Po otrzymaniu Proofa Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ naniesienia poprawek w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiaj±cemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiaj±cego bêdzie podstaw± do oceny zgodno¶ci druku z projektem. Proof nie podlega zwrotowi Wykonawcy. 3. Projekty graficzne kalendarza zostan± dostarczone przez Zamawiaj±cego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu InDesign CC z osadzonym w 100% podzbiorem fontów). Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przekazania materia³ów do druku w dacie podpisania umowy . 4. Termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w ofercie (pkt. III formularza oferty- za³±cznik numer 3 do SIWZ). 5. Sposób pakowania: kalendarze w³o¿one do otwartych kopert tekturowych i zapakowane po 25 (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ) sztuk.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79823000-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: DRUK I DOSTAWA KALENDARZY BIURKOWYCH 13 KARTKOWYCH NA SPIRALI NA 2019 ROK - 300 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy biurkowych 13 kartkowych na spirali na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego szczegó³owo opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Projekty graficzne kalendarza zostan± dostarczone przez Zamawiaj±cego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu InDesign CC z osadzonym w 100% podzbiorem fontów). Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przekazania materia³ów do druku w dacie podpisania umowy. 3. Wykonawca wykona i dorêczy Zamawiaj±cemu, w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiaj±cego materia³u do druku, wydruk próbny wszystkich stron kalendarza i ok³adki w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ naniesienia poprawek w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiaj±cemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiaj±cego bêdzie podstaw± do oceny zgodno¶ci druku z projektem. Proof nie podlega zwrotowi Wykonawcy. 4. Termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w ofercie (pkt. III formularza oferty- za³±cznik numer 3 do SIWZ). 5. Sposób pakowania kalendarzy: kartony po 50 (s³ownie: piêædziesi±t) - 100 (s³ownie: sto) sztuk/karton.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79823000-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w ofercie


Czê¶æ nr: 3Nazwa: DRUK I DOSTAWA KALENDARZY LISTKOWYCH NA 2019 ROK- 1000 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy listkowych na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego szczegó³owo opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Projekty graficzne kalendarza zostan± dostarczone przez Zamawiaj±cego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu InDesign CC z osadzonym w 100% podzbiorem fontów). Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przekazania materia³ów do druku w dacie podpisania umowy. 3. Wykonawca wykona i dorêczy Zamawiaj±cemu, w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiaj±cego materia³u do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ naniesienia poprawek w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiaj±cemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiaj±cego bêdzie podstaw± do oceny zgodno¶ci druku z projektem. Proof nie podlega zwrotowi Wykonawcy. 4. Termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w ofercie (pkt. III formularza oferty- za³±cznik numer 3 do SIWZ). 5. Sposób pakowania kalendarzy: paczki po 100 (s³ownie: sto) sztuk.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79823000-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w ofercie.


Czê¶æ nr: 4Nazwa: DRUK I DOSTAWA KALENDARZY KSI¡¯KOWYCH NA 2019 ROK - ³±cznie 100 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy ksi±¿kowych na 2019 rok do siedziby Zamawiaj±cego szczegó³owo opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. nak³ad: o format A5 (143 x 203 mm) : 50 (s³ownie: piêædziesi±t ) sztuk; o format B6 (110 x 240 mm): 50 (s³ownie: piêædziesi±t) sztuk; 3. Zamawiaj±cy dostarczy projekt graficzny loga w dniu podpisania umowy w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. 4. Termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 (s³ownie: dwadzie¶cia jeden) dni od daty podpisania umowy. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w ofercie (pkt. III formularza oferty- za³±cznik numer 3 do SIWZ).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79823000-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 (s³ownie: dwadzie¶cia jeden) dni od daty podpisania umowy. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w ofercie






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.