To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 64812 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Opole: Organizacja i obsługa konferencji naukowej "Miasta XXI wieku - Koncepcje oraz idee rozwoju i planowania miast. Wyzwania - projekty - możliwości"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36203 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36488 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, krajowy numer identyfikacyjny
138200000, ul.
Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
077 5 415977, faks
775 415 930, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i obsługa konferencji naukowej "Miasta XXI wieku - Koncepcje oraz idee rozwoju i planowania miast. Wyzwania - projekty - możliwości"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):U/14/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i obsługa konferencji naukowej "Miasta XXI wieku - Koncepcje oraz idee rozwoju i planowania miast. Wyzwania - projekty - możliwości". 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania dodatkowe - w przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przez pracowników Wykonawcy Na podstawie art. 29. ust. 3a. ustawy Zamawiający żąda zatrudnienia (przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: co najmniej czterech [ 4 ] osób, w tym co najmniej jednego/jednej [ 1 ] menadżera/menadżerki, co najmniej jednego/jednej [ 1 ] specjalisty/specjalistki ds. organizacji imprez, co najmniej jednego/jednej [ 1 ] kucharza/kucharki, co najmniej jednego/jednej [ 1 ] recepcjonisty/recepcjonistki, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy zatrudnieni na warunkach, o których mowa w pkt. 3.5.1. SIWZ, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż trzy [ 3 ] dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu oświadczenia Pracowników świadczących usługę (zatrudnionych na zasadach o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ), iż są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę oraz wydruk RMUA z ZUS-u. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od tych pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zakres czynności bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, przez cały okres jego trwania, który będzie wykonywany przez osoby zatrudnione na warunkach określonych w pkt. 3.6. SIWZ został wskazany w Wykazie osób wykonujących czynności - załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55100000-1
Dodatkowe kody CPV:
55300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37804.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 55530.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 40 na odcinku m. Kędzierzyn Koźle od km 67+550 do km 69+500 o łącznej długości 1,950 km
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025
- Dostawa zmontowanego wyposażenia kwaterunkowego (szaf metalowych BHP i ławek szatniowych) dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.