eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa-UrsusDOSTAWA KAMIENNYCH WYROBÓW BUDOWLANYCH

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Warszawa-Ursus: DOSTAWA KAMIENNYCH WYROBÓW BUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 64815 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego
V zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg , pl. Czerwca 1976 r. nr 1, 02-495 Warszawa-Ursus, woj. mazowieckie, tel. 22 39 73 905 , 22 39 73 906, faks 22 39 73 906.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrikd.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KAMIENNYCH WYROBÓW BUDOWLANYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamiennych wyrobów budowlanych: I. Krawężnik kamienny uliczny : 1) prosty : a) o wymiarze 15x30x100 cm. skos 3/10 cm lub 3/12 cm. w kl. 2/F1 - 500 szt. b) o wymiarze 20x30x100 cm. skos 4/10 cm lub 4/12 cm w kl. 2/F1 - 1000 szt. c) peronowy o wym. szer.=40 cm , wys.=30 cm , dł.=100 cm i wysokości krawędzi peronowej = 16 cm. wykonany zgodnie z rysunkiem nr 1 w kl. 2/F1 - 450 szt, d) peronowy - przejściowy lewy / prawy o wym. szer.=40 cm ; wys.=30 cm ; dł.=100 cm i wysokości krawędzi peronowej = 16 cm wykonany zgodnie z rys. nr 2 w kl. 2/F1 - 80 szt, 2) łukowy : a) o wym. 15/30cm , skos 3/10cm lub 3/12cm zewn./wewn. o promieniu R=1÷2 m w kl. 2/F1 - 30 mb b) o wym. 20x30cm skos 4/10cm lub 4/12cm zewn./wewn. o promieniu R=1÷2 m w kl. 2/F1 - 30 mb c) peronowy o wymiarze 40x30 cm. wewnętrzny o promieniu R=30 m w kl. 2/F1 ; wysokości krawędzi peronowej = 16 cm wykonany zgodnie z rysunkiem nr 3 - 8 mb II . Obrzeże kamienne : 1) o wymiarze 8x30x100 cm w kl. 2/F1 - 400 szt 2) o wymiarze 8x20x100 cm w kl. 2/F1 - 300 szt 3) o wymiarze 6x20x100 cm w kl. 2/F1 - 400 szt III. Płyty kamienne chodnikowe : 1) o wymiarze 50x50x8 cm w kl.P2/D2/T2/F1 - 600 m2 2) o wymiarze 30x30x6 cm w kl.P2/D2/T2/F1 - 300 m2 3) o wymiarze 50x50x8,5 cm z guzkami rozpoznawalne dla niewidomych żółte - np. złoże Rogoźnica lub równoważne wykonane wg załączonego rysunku nr 4 W kl. P2/D2/T2/F1 - 400 szt IV. Kostka kamienna : 1) surowo łupana o wymiarze nominalnym 6x6x6 cm w kl. T2/F1 - 200 ton 2) surowo łupana o wymiarze nominalnym 10x10x10 cm kl. T2/F1 - 300 ton 3) cięta o wymiarze 10x20x8 cm kl. T2/F1 - 100 m2 4) cięta o wymiarze 10x20x6 cm kl. T2/F1 - 100 m2 5) cięta o wymiarze 15x30x18 cm. granit szary kl. T2/F1 - 40 m2 6) cięta o wymiarze 15x30x18 cm granit jasno-beżowy kl. T2/F1 - 40 m2 7) cięta o wymiarze 15x30x18 cm granit ciemno-beżowy kl. T2/F1 - 40 m2 8) cięta o wymiarze 15x30x18 cm granit czerwono-brązowy kl. T2/F1- 40 m2 np. granit Vanga. Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę działalności podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są szacunkowe. Ilość ta (zarówno w poszczególnych pozycjach jak i w łącznej sumie zamawianego towaru) może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od rodzaju i zakresu wykonywanych robót drogowych. Dokładne ilości towaru Zamawiający będzie podawał przy zlecaniu zamówień jednostkowych. Końcowa wartość podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym (będąca sumą iloczynów zaoferowanych cen jednostkowych i podanych ilości) ma jedynie charakter porównawczy i służyć będzie do sporządzenia rankingu najkorzystniejszych ofert a następnie wyboru Wykonawców, z którymi Zamawiający podpisze umowy ramowe. Łączna końcowa wartość zawartych umów jednostkowych może być zarówno większa jak i mniejsza niż wyliczona przez Wykonawców w formularzu cenowym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.91.21.00 - Granit .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 3 dostawy wyrobów zgodnych z przedmiotem zamówienia (wyroby kamienne: krawężniki lub obrzeża lub płyty chodnikowe lub kostka - mogą występować łącznie), o wartości minimum 200 000,00 zł (dwieście tysięcy) brutto każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Deklaracje Właściwości Użytkowych do wszystkich oferowanych wyrobów, potwierdzające zgodność ze wskazanymi normami i dodatkowymi wymaganiami dotyczącymi jakości wykonania KL F1 oraz wskazane wymagania dotyczące surowca granitu t.j. wielkość ziarna, barwę, wytrzymałość na ściskanie w stanie powietrzno-suchym, nasiąkliwość.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa ramowa § 9 1 Zmiana umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2 Zmiana Umowy będzie mogła nastąpić w sytuacji: 2.1. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy, 2.2. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, 2.3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 2.4. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. Umowa jednostkowa § 11 1. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana Umowy będzie mogła nastąpić w sytuacji: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy, 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrikd.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-495 Warszawa-Ursus, pl. Czerwca 1976 r. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 11:00, miejsce: 02-495 Warszawa-Ursus, pl. Czerwca 1976 r. nr 1, IV piętro, kancelaria (budynek Urzędu Dzielnicy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.