eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprzątanie wnętrz obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy mieszczących się przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie i terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy Al. KEN 61

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64817 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Warszawa: Sprzątanie wnętrz obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy mieszczących się przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie i terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy Al. KEN 61
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31870 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej  61, 02777   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02, e-mail zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie wnętrz obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy mieszczących się przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie i terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy Al. KEN 61

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie wnętrz obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy mieszczących się przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie i terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy Al. KEN 61. WYMAGANIA DOTYCZĄCE STOSOWANIA KLAUZUL SPOŁECZNYCH 1.Zamawiający na mocy art. 29 ust.3 a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy: a)2 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, przy czym osoby te powinny pracować w godzinach pracy Urzędu tj. pon. 8°°-18°°, wt.-pt. 8°°-16°° w formie serwisu dziennego; b)1 osobę w pełnym wymiarze czasu pracy, przy czym osoba ta powinna pracować w godzinach pracy Urzędu tj. pon. 8°°-18°°, wt.-pt. 8°°-16°° do sprzątania terenów zewnętrznych c)9-ciu pracowników do sprzątania powierzchni wewnętrznych w co najmniej 1/2 wymiaru czasu pracy. 2.Zamawiający uprawniony jest do kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników, o których mowa powyżej poprzez wgląd w dowolnym wskazanym przez siebie terminie do umów o pracę zawartych z pracownikami przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający z każdej kontroli umów sporządzi notatkę w obecności Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.Sankcje z tytułu z tych wymagań określone zostały w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: -zakres czynności oraz wykaz zadań związanych ze sprzątaniem stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz jednocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; -obowiązki wykonawcy związane z zatrudnianiem pracowników w oparciu o umowę o pracę stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ oraz jednocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; -wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 03.04.2017 r. do dnia 31.10.2018 r

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90914000-7, 77314100-5, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT569105.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowe S.O.S. BARWIT Barbara Jakubczak,  barwit@barwit.pl,  ul. Klemensiewicza 5A/32,  01-318,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 631788.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 631788.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1055769.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.