eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinProwadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach kursów doskonalących dla ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych organizowanych przez Szkołę Ratownictwa Medycznego przy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Lublin: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach kursów doskonalących dla ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych organizowanych przez Szkołę Ratownictwa Medycznego przy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 64820 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, faks 081 5337800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach kursów doskonalących dla ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych organizowanych przez Szkołę Ratownictwa Medycznego przy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z programem i harmonogramem kursów doskonalących dla ratowników i dyspozytorów medycznych organizowanych przez Szkołę Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie: 1. kursy dla ratowników medycznych - ogółem 1254 godz. wykładów i ćwiczeń, 2. kursy dla dyspozytorów medycznych - ogółem 324 godz. wykładów i ćwiczeń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia: w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży nw dokumenty: 1) kserokopia dyplomu ukończenia przez Wykonawcę wyższych studiów medycznych z uzyskanym tytułem lekarza medycyny (dot. cz. 1-9), kserokopia dyplomu ukończenia przez Wykonawcę wyższych studiów magisterskich na kierunku psychologia (dot. cz. 10), kserokopia dyplomu pielęgniarki lub ratownika medycznego (dot. cz. 1-9) 2) kserokopia wymaganej specjalizacji lub kursu kwalifikacyjnego (dla pielęgniarki systemu), (dot. cz. 1-9), 3) oświadczenie Wykonawcy o posiadanym stażu pracy uwzględniające wymaganą liczbę lat pracy: - w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych - (dot. cz. 1-9), - w zawodzie psychologa (dot. cz.10) na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 4) oświadczenie Wykonawcy o posiadanym doświadczeniu w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń uwzględniające liczbę przepracowanych godzin dydaktycznych na formularzu stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną 2. Formularz cenowy - wycena wykładów i ćwiczeń 3. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 4. Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym stażu pracy 5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym doświadczeniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w umowie z odpowiednim uwzględnieniem przepisów prawa wprowadzających zmianę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8, pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8, pok. 222.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu systemowego pn. Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 180 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 180 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 180 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 180 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 180 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 167 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 160 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 160 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu programu kursu doskonalącego dla ratowników medycznych i programu kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych - 160 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie postępowania w sytuacjach stresowych poszkodowanego, ratownika i dyspozytora medycznego - 31 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.