Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Busko-Zdrój: Remont dróg na terenie gminy Busko-Zdrój - etap I.
Numer ogłoszenia: 64842 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie gminy Busko-Zdrój - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1.1. Utwardzenie działki gminnej nr ewid. 1503, obr. ewid. 41 Widuchowa, gm. Busko-Zdrój, a w tym: 1. wykonanie robót przygotowawczych - usunięcie humusu, karczowanie krzaków. 2. roboty ziemne - wykonanie koryta gł. 40 cm pod w-wy konstrukcyjne 3. mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne 4. wykonanie w-wy odsączającej gr. 10 cm z piasku 5. wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 25 cm, 6. wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 5 cm, wykonana układarką do mas bitumicznych 7. ułożenie krawężników o wym. 100x30x15 cm na ławie betonowej 8. ułożenie rur ochronnych na istniejącym uzbrojeniu 9. wykonanie przepustów pod zjazdami z kręgów żelbetowych śr. 50 cm 10. roboty ziemne - wykonanie rowu odwadniającego 11. ułożenie ścieków ulicznych i skarpowych 12. umocnienie skarp płytami ażurowymi - 9,60 m2 13. regulacja pionowa urządzeń obcych 14. formowanie poboczy ziemnych 1.2. Remont drogi wewnętrznej, położonej na dz. nr ewid. 1504 w m. Widuchowa o dł. 150,0 m; szer. 3,00 - 4,00m; pow. 1720,0 m2, a w tym: 1. wykonanie robót przygotowawczych - poszerzenie korony drogi, usunięcie humusu, karczowanie krzaków 2. wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 20,0 cm, 3. wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 5 cm, wykonana układarką do mas bitumicznych 4. wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, 5. utwardzenie poboczy destruktem 6. formowanie poboczy ziemnych 7. roboty rozbiórkowe przepustów 8. wykonanie przepustów pod zjazdami z kręgów żelbetowych śr. 50 cm dł. 23,0 m 9. wykonanie przepustów pod koroną drogi z kręgów żelbetowych śr. 100 cm dł. 1,0 m 10. roboty ziemne - wykonanie i podczyszczenie rowu odwadniającego 11. wykonanie ścieków ulicznych 12. umocnienie skarp płytami ażurowymi - 9,60 m2 13. wykonanie oznakowania pionowego 14. regulacja pionowa studni dla urządzeń podziemnych 1.3. Remont drogi wewnętrznej położonej na dz. nr ewid. 185 obręb ewid. 40 Wełecz gmina Busko-Zdrój, o dł. 216,0 m ; szer. 5,0, pow. 1080,0 m2, a w tym: 1. wykonanie robót przygotowawczych - poszerzenie korony drogi i usunięcie humusu 2. wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką min-asfaltową w ilości 75 kg/m2 3. wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 4 cm, 4. utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 5. formowanie poboczy ziemnych 6. wykonanie przepustów pod koroną drogi z kręgów żelbetowych śr. 50 cm 7. montaż ścianek czołowych do przepustów 8. formowanie poboczy ziemnych 1.4. Remont drogi wewnętrznej położonej na dz. nr ewid. 901, obr. ewid. 46 Żerniki Górne gm. Busko-Zdrój o dł. 580,0 m; szer. 2,50m; pow. 1450,0 m2, a w tym: 1. wykonanie robót przygotowawczych - usunięcie humusu, karczowanie krzaków 2. wykonanie robót ziemnych - poszerzenie korony drogi 3. wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 20,0 cm, 4. wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 5 cm, wykonana układarką do mas bitumicznych 5. wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego - w-wa ścieralna gr. 7 cm, 6. formowanie poboczy ziemnych 7. wykonanie oznakowania pionowego 1.5. Remont ul. Szanieckiej (314126T) od km 0+450 do 1+100 w Busku-Zdroju o dł. 650,0 m ; szer. 5,50, pow. 4.198,0 m2, a w tym: 1. wykonanie robót przygotowawczych - karczowanie krzaków, poszerzenie korony drogi i usunięcie humusu 2. roboty ziemne - wykonanie koryta gł. 50 cm pod poszerzenie ulicy 3. wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm z piasku - na poszerzeniach 4. wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 30,0 cm - na poszerzeniach 5. wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 5 cm - na poszerzeniach 6. wykonanie nawierzchni z mieszanek min.- bit. grysowo-żwirowych - w-wa podbudowy AC P 22 mm gr. 9 cm po zagęszczeniu. 7. wykonanie nawierzchni z mieszanek min.- bit. grysowo-żwirowych - w-wa ścieralna AC S 11 mm gr. 4 cm po zagęszczeniu. 8. utwardzenie zjazdów kruszywem łamanym 9. utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym 10. formowanie poboczy ziemnych 11. wykonanie odcinka rowu krytego z rur PVC lub PP, śr. 500 mm wraz ze studniami rewizyjnymi 12. rozebranie istniejących przepustów pod zjazdami i przyczółków 13. wykonanie przepustów pod zjazdami i koroną drogi z kręgów żelbetowych śr. 50, 60 i 100 cm 14. montaż ścianek czołowych do przepustów 15. umocnienie rowów prefabrykowanymi elementami betonowymi i płytami typu KRATA 1.6. Remont drogi wewnętrznej położonej na dz. nr ewid. 572, obr. ewid. 21 Mikułowice gm. Busko-Zdrój (przedłużenie ul. Szanieckiej) o dł. 200,0 m ; szer. 5,50, pow. 1.100,0 m2, a w tym: 1. wykonanie robót przygotowawczych - poszerzenie korony drogi i usunięcie humusu 2. roboty ziemne - wykonanie koryta gł. 50 cm pod poszerzenie ulicy 3. wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm z piasku - na poszerzeniach 4. wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 30,0 cm - na poszerzeniach 5. wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 5 cm - na poszerzeniach 6. wykonanie nawierzchni z mieszanek min.- bit. grysowo-żwirowych - w-wa podbudowy AC P 22 mm gr. 9 cm po zagęszczeniu. 7. wykonanie nawierzchni z mieszanek min.- bit. grysowo-żwirowych - w-wa ścieralna AC S 11 mm gr. 4 cm po zagęszczeniu. 8. utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym 9. formowanie poboczy ziemnych 10. wykonanie oznakowania pionowego WYTYCZNE I UWAGI ZAMAWIAJACEGO: Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Zamawiający informuje, że nie gwarantuje miejsca do składowania nadmiaru mas ziemnych pochodzących z wykopów. W związku z powyższym znalezienie takiego miejsca leży w gestii Wykonawcy. 1.7. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; b) przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa, - załącznik nr 10 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 najważniejszych zamówień polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru w/g Załącznika 1, 2. Kosztorys ofertowy uproszczony przygotowany na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 9 do SIWZ), szczegółowych specyfikacji technicznych, zawierający wygenerowane ceny jednostkowe. Cena jednostkowa poszczególnych pozycji kosztorysowych musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, musi zawierać wszystkie narzuty i być podana bez podatku VAT. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Okres gwarancji - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; b) wystąpią roboty dodatkowe; c) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej (np. odsłonięcia archeologiczne); d) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania; e) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można pozyskać od innych producentów (dostawców) f) przedłuży się procedura przetargowa, w związku z wniesionymi odwołaniami lub przedłużeniem okresu związania ofertą. 4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach: a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót; b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji. c) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 D.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.