eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie, dostarczenie i montaż stołów, mównicy oraz krzeseł do sali sesyjnej Urzędu Miasta Inowrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Inowrocław: Wykonanie, dostarczenie i montaż stołów, mównicy oraz krzeseł do sali sesyjnej Urzędu Miasta Inowrocławia.
Numer ogłoszenia: 64858 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11288 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostarczenie i montaż stołów, mównicy oraz krzeseł do sali sesyjnej Urzędu Miasta Inowrocławia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż mebli przeznaczonych na wyposażenie sali sesyjnej i sali radnego w Inowrocławiu, w tym: stołów - 38 szt, stołu prezydialnego - 1 szt., mównicy - 1 szt., stolików narożnych - 6 szt. , szafa na sprzęt nagłaśniający - 1 szt. oraz krzeseł tapicerowanych - 89 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego jest zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Wykonawca udzieli gwarancji jakości - na meble 36 m-cy...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106229.51 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASIMPEX Wytwórnia Mebli Andrzej Suszczewicz, ul. Spółdzielcza 10, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 77373.00
  • Oferta z najniższą ceną: 43974.59 oferta z najwyższą ceną: 140027.04
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.