Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Kraków: Dostawa implantów według następujących grup :
GRUPA I - dostawa systemów rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego - 20 kompletów, zgodnie szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7);
GRUPA II - dostawa systemów mocowania więzadeł (rekonstrukcja stożka rotatorów) - 10 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7);
GRUPA III - dostawa systemów mocowania więzadeł do zabiegów typu Bankarta - 15 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7
Numer ogłoszenia: 64881 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, fax 012 6468930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów według następujących grup : GRUPA I - dostawa systemów rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego - 20 kompletów, zgodnie szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7); GRUPA II - dostawa systemów mocowania więzadeł (rekonstrukcja stożka rotatorów) - 10 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7); GRUPA III - dostawa systemów mocowania więzadeł do zabiegów typu Bankarta - 15 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów według następujących grup : GRUPA I - dostawa systemów rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego - 20 kompletów, zgodnie szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7); GRUPA II - dostawa systemów mocowania więzadeł (rekonstrukcja stożka rotatorów) - 10 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7); GRUPA III - dostawa systemów mocowania więzadeł do zabiegów typu Bankarta - 15 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7); GRUPA IV - dostawa polietylenowych, osadzonych na cemencie kostnym, panewek stawu biodrowego - 25 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.32.00-8); GRUPA V - dostawa głów metalowych endoprotezy stawu biodrowego - 5 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.32.00-8); GRUPA VI - dostawa systemów pobierania i przeszczepiania chrząstki - 5 kompletów, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.30.00-6).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. II. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dalszej części niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 2 dostawy) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 dokumenty) - według załącznika nr 3 do specyfikacji. 2. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy : a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 10 ustawy (a w przypadku pkt. 4 do 9 odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest przytoczyć w całości treść punktów z art. 24 ust. 1, co do których składa Oświadczenie. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II/3 niniejszego ogłoszenia: 4.1. ppkt. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 4.1 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 4.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ergonomia użytkowania i jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. L. Rydygiera w Krakowie, os. Złotej Jesieni 1, pokój nr 15B - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć na dzienniku podawczym WSS im. L. Rydygiera, 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1, pokój nr 249.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty : a) świadectwa dopuszczenia do obrotu : a.1. deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), a.2. certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), a.3. wpis /zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); a.4. w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis), c) oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się dostarczyć bezpłatnie instrumentarium Zamawiającemu do użytkowania w okresie trwania umowy (vide pkt. III/4/c SIWZ).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA I - dostawa systemów rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego - 20 kompletów, zgodnie szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ergonomia użytkowania i jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA II - dostawa systemów mocowania więzadeł (rekonstrukcja stożka rotatorów) - 10 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ergonomia użytkowania i jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA III - dostawa systemów mocowania więzadeł do zabiegów typu Bankarta - 15 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.31.00-7);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ergonomia użytkowania i jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA IV - dostawa polietylenowych, osadzonych na cemencie kostnym, panewek stawu biodrowego - 25 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.32.00-8);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ergonomia użytkowania i jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA V - dostawa głów metalowych endoprotezy stawu biodrowego - 5 sztuk, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.32.00-8);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ergonomia użytkowania i jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA VI - dostawa systemów pobierania i przeszczepiania chrząstki - 5 kompletów, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji (CPV : 33.18.30.00-6)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ergonomia użytkowania i jakość - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy endoprotez rewizyjnych stawu kolanowego i biodrowego dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Dostawa endoprotezy onkologicznej kości miednicy z powłoką (1 szt.) dla UCK
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa implantów
- Dostawa wyrobów do operacji zatok do wiertarki MR8 i do Shavera M5 firmy Medtronic oraz posiadanych przez Zamawiającego optyk, narzędzi ginekologicznych, (...), w podziale na 6 części
- Dostawy implantów ortopedycznych (system implantów kręgosłupowych) dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.