Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-11-16
Ogłoszenie nr 648892-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.
Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA: Dostawy przypraw znak sprawy: 8/2018/BIGB O/POTULICE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, krajowy numer identyfikacyjny
22115068800000, ul.
ul. Kurkowa
12
,
80-803
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 728 70 00, , e-mail
e.saganowska@igbbaltica.pl, , faks
58 728 70 01.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.igbbaltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
igb
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy przypraw znak sprawy: 8/2018/BIGB O/POTULICE
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: III. Dostawy przypraw: 1. GRUPA 1: 1)Słodzik, 1200 tabletek w opakowaniu - automat, tabletka o masie 72 g, ilość szacunkowa 15000 opakowań. CPV: 15830000-5. 2. GRUPA 2: 1) Sól biała warzona jodowana spożywcza w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15872400-5. 2) Pieprz czarny mielony w opakowaniu 15 g - 20 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15872100-2. 3) Papryka ostra mielona w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15870000-7. 4) Papryka słodka mielona w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15870000-7. 5) Liść laurowy w opakowaniu 6 g - 8 g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. 6) Przyprawa Vegeta Podravka w opakowaniu 75 g, ilość szacunkowa 8000 opakowań. Skład m.in.: sól kuchenna, suszone warzywa-15,5% (w tym: marchew, pasternak, cebula, seler, natka pietruszki). CPV: 15870000-7. 7) Przyprawa do potraw Warzywko uniwersalne - smak świeżych warzyw w opakowaniu 75 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. Skład m.in.: sól, warzywa suszone-15,1% (w tym: marchew, cebula, pasternak, liście selera, natka pietruszki, czosnek, papryka, pomidory). CPV: 15870000-7. 8) Przyprawa Delikat do mięs 200 g, ilość szacunkowa 50 opakowań CPV: 15870000-7. 9) Czosnek granulowany w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15870000-7. 10) Majeranek w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15870000-7.. 11) Oregano w opakowaniu 10 g - 20 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15870000-7. 12) Liście bazylii w opakowaniu 10 g - 20 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15870000-7. 13) Cynamon mielony w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 2200 opakowań. CPV: 15870000-7. 14) Koperek w opakowaniu 8 g - 15 g, ilość szacunkowa 2200 opakowań. CPV: 15870000-7. 15) Susz z liści pietruszki w opakowaniu 10 g - 20 g, ilość szacunkowa 2200 opakowań. CPV: 15870000-7. 16) Chili w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 4800 opakowań. CPV: 15870000-7. 17) Przyprawa do zup, sosów, sałatek w płynie Winiary 210 g, ilość szacunkowa 6400 opakowań. CPV: 15870000-7. 18) Przyprawa kucharek w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 50 opakowań. CPV: 15870000-7. 19) Kwasek cytrynowy do celów spożywczych w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV: 15870000-7. 20) Soda oczyszczona do celów spożywczych w opakowaniu 75 g - 85 g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15870000-7. 21) Zaprawa cytrynowa w opakowaniu 200 ml, ilość szacunkowa 1500 opakowań.CPV:15870000-7. 22) Ziele angielskie w opakowaniu 15 g , ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15870000-7. 23) Przyprawa do kebaba-gyros 30 g - 50 g, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 157870000-7. 24) Żelatyna spożywcza wieprzowa zwykła od 50 g , ilość szacunkowa 9000 opakowań. CPV: 15892400-1. 25) Barszczyk czerwony koncentrat w opakowaniu szklanym od 300 g - 330 g, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15891400-4. 26) Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, ocet wyprodukowany z przedestylowanego alkoholu pochodzenia rolniczego, w opakowaniu szklanym 500 g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15871110-8. 27) Ocet winny 6 % w opakowaniu szklanym 0,5l, ilość szacunkowa 50 opakowań. CPV: 15871120-1. 28) Sos sojowy w opakowaniu szklanym 150 ml, ilość szacunkowa 50 opakowań. CPV: 15871210-9. 29) Żur w opakowaniu szklanym 0,5l, zakwas z mąki żytniej i pszennej poddany naturalnej fermentacji, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15851000-8. 30) Kminek mielony 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15872300-4. 31) Tymianek 10g, ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15872300-4. 32) Cząber 10 g - 15 g, ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4. 33) Pieprz ziołowy w opakowaniu od 20g-25 g ,ilość szacunkowa 1000 opakowań, CPV:15872200-3. 34) Przyprawa do kurczaka od 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań, CPV:15871270-7. 35) Przyprawa do ryb od 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 100 opakowań, CPV:15870000-7. 36) Przyprawa meksykańska od 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 100 opakowań, CPV:15871270-7. 37) Imbir w opakowaniu 10 g - 15 g, ilość szacunkowa 150 opakowań. CPV: 15872500-6. 38) Gałka muszkatołowa 10 g, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15870000-7. 39) Zioła prowansalskie 10 g , ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15872300-4. 40) Curry w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15870000-7. 41) Przyprawa do gulaszu od 20 g - 25 g, ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15891500-5. 42) Przyprawa do ziemniaków od 20 g - 25 g, ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15870000-7. 43) Kurkuma od 20 g - 25 g, ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15870000-7. 44) Estragon 10 g ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15872000-1. 3. GRUPA 3: 1) Włocławek koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15331427-6. 2) Włocławek ketchup łagodny w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15871230-5. 3) Włocławek ketchup pikantny w opakowaniu 480 g, ilość szacunkowa 8000 opakowań. CPV: 15871230-5. 4) Ketchup pikantny Pudliszki w opakowaniu 500 g, ilość szacunkowa 4800 opakowań. Skład m.in.: pomidory 183 g na 100 g ketchupu. CPV: 15871230-5. 5) Ketchup pikantny w opakowaniu 470 g, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15871230-5. 6) Ketchup Tortex w tubie plastikowej 470 g, ilość szacunkowa 7000 opakowań, CPV:15871230 7) Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 260 g, ilość szacunkowa 15000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 8) Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 620 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 9) Majonez dekoracyjny Winiary w opakowaniu 400 ml, ilość szacunkowa 600 opakowań. Skład m.in.: olej roślinny, żółtko jaj-6%, ocet, musztarda, cukier, sól. Średnia zawartość odżywcza w 100 ml produktu: tłuszcz 76,1 g. CPV: 15871273-8. 10) Majonez w tubie 450 g - 550 g, ilość szacunkowa 700 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 11) Musztarda stołowa,sarepska w opakowaniu plastikowym 180 g - 220 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871250-1. 12) Musztarda sarepska w opakowaniu plastikowym 450 g - 550 g, ilość szacunkowa 2200 opakowań. CPV: 15871250-1. 13) Musztarda sarepska, stołowa Ocetix w opakowaniu 180 g - 220 g, ilość szacunkowa 12000 opakowań. CPV: 15871250-1. 14) Chrzan tarty w opakowaniu 170 g - 200 g, ilość szacunkowa 7000 opakowań. CPV: 15870000-7. 4. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 5. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu lub litrażu. 6. Wykonawca dostarcza artykuły w opakowaniach, które nie są wykonane ze szkła oraz z metalu, za wyjątkiem: przyprawy do zup, sosów, sałatek (grupa 2, poz. 20,32), barszczyku czerwonego koncentrat (grupa 2, poz. 28), octu (grupa 2, poz. 29, 30), koncentratu pomidorowego (grupa 3, poz. 1), ketchupu (grupa 3, poz. 2, 3), majonezu (grupa 3, poz. 7, 8, 9). 7. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze lub ilości sztuk w opakowaniu albo litrażu (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy). 9. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub litraż, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych . 4. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 2. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; Oddział Zewnętrzny w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; Oddział Zewnętrzny w Toruniu, ul. Piekary 53; Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo. Oddział Zewnętrzny w Czersku , ul. Dworcowa 26 Oddział Zewnętrzny w Strzelewie , Strzelewo 61 Realizacja dostaw do magazynu nie mniej niż 2 razy w tygodniu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 1. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 2. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15872100-2 |
15872100-2 |
15872400-5 |
15870000-7 |
15892400-1 |
15871110-8 |
15851000-8 |
15871200-6 |
15871273-8 |
15871250-1 |
15871210-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) W przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena 60% | 0,00 |
termin reali.reklam 40% | 0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w OZ w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Grupa 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15830000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena 60% | 0,00 |
termin reali.reklam 40% | 0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Grupa 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15872400-5, 15872100-2, 15870000-7, 15870000-7, 15871110-8, 15871270-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena 60% | 0,00 |
termin reali.reklam 40% | 0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Grupa 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15331427-6, 15871230-5, 15871273-8, 15871250-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena 60% | 0,00 |
termin reali.reklam 40% | 0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.