eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatorPrzeprowadzenie szkoleń dla grup liczących maksymalnie 10 osób, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość Nr procedury ZAR/P/2/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Zator: Przeprowadzenie szkoleń dla grup liczących maksymalnie 10 osób, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość Nr procedury ZAR/P/2/2016
Numer ogłoszenia: 64916 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25286 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 795 391 008, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla grup liczących maksymalnie 10 osób, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość Nr procedury ZAR/P/2/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla grup liczących maksymalnie 10 osób, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość. 2. Szkolenia zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 3. Czas realizacji: do 30 listopada 2016 r. 4. Planowana maksymalna liczba szkoleń: 15 . Jedno szkolenie trwa 7 godzin zegarowych łącznie z przerwami zgodnie z harmonogramem (punkt 8). 5. Szkolenia będą prowadzone w dni robocze. 6. Szkolenia będą się odbywać w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze przy ul. Juliusza Słowackiego 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i miejsca szkoleń, o czym powiadomi wykonawcę min. 3 dni robocze przed rozpoczęciem danego szkolenia. 7. Tematyka szkoleń: Tematy (Opis szkolenia) 7.1. Planowanie projektu dofinansowanego z funduszy UE (Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozważają aplikowanie o dofinansowanie na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej ze środków Unii Europejskiej lub innych. Dzięki niemu uczestnik dowie się, jak zaplanować projekt, który w założeniu ma być dofinansowany. Pozna cechy dobrze sporządzonego projektu oraz sposoby jego przygotowania. Będzie potrafił zdecydować kto powinien uczestniczyć w przygotowaniu, a potem w realizacji projektu. Pozna metodę fiszek jako narzędzie do planowania projektu. Szkolenie obejmie najważniejsze informacje dotyczące: trwałości rezultatów, działań w projekcie, analizy zagrożenia w projekcie, analizę SWOT). 7.2. Agroturystyka/wynajem pokoi - rozpoczęcie działalności gospodarczej (Przygotowanie kwatery - wymogi formalne i praktyczne wskazówki (ile kosztuje przygotowanie jednego pokoju i łazienki, wymogi prawa budowlanego, elementy biznes planu, analiza SWOT przedsięwzięcia, obowiązki podatkowe - podatek dochodowy, VAT, podatek od nieruchomości). Omówienie kwestii: cechy osobowe dobrego przedsiębiorcy, elementy komunikowania się - ważny aspekt pracy zespołowej i gwarancja sukcesu przedsięwzięcia, umiejętność organizowania turystom czasu wolnego w plenerze i pod dachem, elementy marketingu firmy agroturystycznej, promocja, reklama). 7.3. Przygotowanie do założenia i prowadzenia firmy (Formy prawne podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, zakładanie działalności gospodarczej przez osoby fizyczne, wypełnianie wniosku CEIDG-1, zawieranie umowy o prowadzenie rachunku bankowego, kiedy warto/trzeba być podatnikiem VAT, zgłoszenie VAT-R, przedstawienie form opodatkowania oraz przesłanki wyboru formy rozliczenia, zgłoszenie do ubezpieczenia, zgłoszenie osoby ubezpieczonej w ZUS, zgłoszenie do Państwowej Inspekcji Pracy, zgłoszenie do Państwowej Inspekcji Sanitarnej). 7.4. Księgowo - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej (Podstawy ubezpieczeń społecznych (zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia społeczne osób prowadzących działalność gospodarczą i ich rodzin, zasady naliczania składek i świadczeń z ubezpieczenia społecznego), podstawy księgowości [rachunkowość jako system ewidencji gospodarczej, operacje gospodarcze, koszty w różnych aspektach, środki trwałe, formy opodatkowania, deklaracje PIT 5, rozrachunki z Urzędem Skarbowym, podatek VAT, inwentaryzacja]). 7.5. Media społecznościowe w biznesie (Promowanie firmy za pomocą mediów społecznościowych. Jak można wykorzystać media społecznościowe do komunikacji z Klientami, promowania swojej oferty, kreowania wizerunku oraz zarządzania kryzysami. Szkolenie obejmuję: charakterystyką mediów społecznościowych, tworzenie treści na potrzeby marketingu społecznościowego, funkcjonowanie wybranych platform (np.: Facebook, Google+, YouTube, blogi, społeczności profesjonalistów lub inne), komunikację w mediach społecznościowych, monitorowanie mediów społecznościowych. Określanie celów strategii w mediach społecznościowych. planowanie działań w mediach społecznościowych, prowadzenie działań w mediach społecznościowych, dodatkowe wskazówki w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych, monitoring mediów społecznościowych, procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych, badanie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych). 7.6. Marketing usług turystycznych (Celem szkolenia jest wzrost wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie marketingu, w tym zapoznanie ze specyfiką działań handlowych i reklamowych realizowanych w branży turystycznej, w tym z segmentacją rynku turystycznego. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób planować kampanie reklamowe, w jaki sposób kształtować wizerunek obiektu turystycznego (PR, w tym w Internecie) i jak programować imprezy turystyczne. Usługi gastronomiczne i rozrywkowe jako element eventu marketingowego lokalny produkt turystyczny, pojęcie produktu turystycznego, struktura produktu turystycznego, typy turystów ze względu na ich potrzeby). 7.7. Zasady profesjonalnej obsługi i kontaktu z gościem hotelowym (Szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego ma na celu przedstawienie podstawowych zasad kontaktu z gościem hotelowym, uwzględniając wyjątkową rolę jakości serwowanych usług, oraz kładzie ono szczególny nacisk na trudne sytuacje, jakie spotykają pracowników hoteli, pensjonatów i innych miejsc noclegowych, w szczególności agroturystyki podczas codziennej pracy. Omówienie predyspozycji pracownika hotelowego: przekaz słowny, wygląd, sygnały niewerbalne. Właściwa rezerwacja: przyjmowanie rezerwacji, odbieranie telefonów. Check-in/check-out (zameldowanie/wymeldowanie): Powitanie gościa ,wyczucie jego nastroju , pierwszy kontakt, pierwsze wrażenia. Obsługa bieżąca: różnice kulturowe u gości , obsługa typu concierge, hotelowa asertywność-wyjątkowe prośby i wymagania gości, obsługa gości VIP , obsługa kilku gości/telefonów naraz, element sprzedaży, up-selling. Trudny klient jak postępować, jak się zachowywać, jak wpływać na zachowanie gościa, formy rekompensaty, rozwiązania trudnej sytuacji, przewidywanie trudnych sytuacji. Opieka nad stałymi gośćmi: pytamy o opinię (sprzężenie zwrotne), pamiętanie stałych gości, używanie nazwisk/imion , programy lojalnościowe). 8. Planowany harmonogram szkoleń. -9.00-10.30 szkolenie -10.30-10.45 przerwa kawowa - serwis kawowy, zimna płyta -10.45-12.15 szkolenie -12.15-12.45 przerwa obiadowa - lunch -12.45-14.15 szkolenie -14.15-14.30 przerwa kawowa -14.30-16.00 szkolenie 9. Wykonawca zapewnia catering dla wszystkich uczestników szkolenia, który obejmuje: - zimną płytę składająca się z min. 5 sztuk kanapek dekoracyjnych na osobę, w tym, część wegetariańskich oraz minimum 3 potraw (np. sałatki warzywne, ryba po grecku, galareta z kurczaka); - serwis kawowy w systemie ciągłym. Serwis kawowy składa się z: kawa, herbata, mleko, cukier, cytryna - bez ograniczeń, woda mineralna gazowana i niegazowana po ? l./na osobę, ciastka, ciasto -różne rodzaje po 150 g/na osobę, owoce - po 2 sztuki na osobę - obiad wraz z napojem według poniższej gramatury posiłków określonych na osobę: --Zupa 0,5l --Mięso / Ryba 200g --Surówka 150 g --Dodatki skrobiowe 200 g --Napój 200ml (sok, woda gazowana, niegazowana). 10. Zleceniodawca gwarantuje salę szkoleniową wyposażoną w projektor. Temat i termin realizacji szkoleń będzie uzgadniany na bieżąco w porozumieniu stron, w oparciu o telefoniczne lub mailowe uzgodnienie terminu. 11. Wykonawca ma zapewnić odpowiednią kadrę szkoleniową zdolną do wykonania zamówienia, każdy z Wykładowców musi legitymować się doświadczeniem w postaci należytego przeprowadzenia co najmniej trzech szkoleń grupowych w zakresie tematycznym związanym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca oświadcza iż dysponuje kadrą niezbędną do realizacji zamówienia. 13. Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych szkoleń. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie z zasadami promocji Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy - SPPW. 15. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone na miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp. - za wyjątkiem indywidualnych konsultacji dla uczestników szkoleń. 16. Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy szkoleń mają możliwość skorzystania z indywidualnych, konsultacji (telefonicznych lub mailowych) z trenerem dot. wdrożenia umiejętności i rozwiązań poznanych na szkoleniu. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu ekspertyzy (opinie) z przeprowadzonych konsultacji, które przygotował dla uczestników. 17. Koszt jednego szkolenia obejmuje: - materiały szkoleniowe w postaci podręczników lub skryptów edukacyjnych dla każdego uczestnika szkolenia i jeden zestaw dla Zamawiającego, aktualne akty prawne, formularze, wzory dokumentów itp., - catering zgodnie z pkt. 9, - konsultacje, - dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - przeprowadzenie szkolenia, - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu dla każdego uczestnika, - oraz inne zgodnie z niniejszą SIWZ. 18. Wykonawca przygotowuje dokumentacje fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć i zobowiązuje się ją przedłożyć zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od ich zakończenia. 19. Jedna grupa szkoleniowa obejmuje maksymalnie 10 osób. 20. Wykonawca zapewni sprzęt techniczny niezbędny do zrealizowania szkoleń w tym w szczególności: - komputer oraz inne pomoce niezbędne do realizacji prezentacji multimedialnych przez prowadzącego szkolenie. 21. Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0 22. Cena za jedno szkolenie będzie obowiązywać przez cały okres ważności umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., al. Wojska Polskiego 4, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11565,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10959,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79950,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.