To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Barlinek: DOSTAWA POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW
uczestniczących w zajęciach POKL w ramach projektu realizowanego przez Gminę Barlinek Chcieć więcej
Numer ogłoszenia: 64928 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31878 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7462450 w. 16, faks 95 7461704.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW uczestniczących w zajęciach POKL w ramach projektu realizowanego przez Gminę Barlinek Chcieć więcej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa obejmuje posiłek w formie zestawu w skład, którego wchodzi: 1. bułka słodka - rodzaju drożdżówka waga min.80 gram, w zestawie sok w kartoniku ze słomką min. 200 ml. 2. bułka pszenna - waga min.80 gram z masłem, z plastrem szynki lub sera - min.15 gram, z plastrem ogórka lub liściem sałaty, w zestawie sok w kartoniku ze słomką min. 200 ml. Liczba dostarczonych na miejsce posiłków 864 tygodniowo, w tym: 399 dla uczniów Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Barlinku, ul. Leśna 10 , 244 dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Barlinku, 221 dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 4 w Barlinku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Espana s.c. T.Prajs , A.Andrejczyk, ul.Grunwaldzka 35, Widuchowa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2,00
Oferta z najniższą ceną: 2,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4,23
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2026 roku.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w Krośnie
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim.
- Świadczenie usług przygotowania i wydawania posiłków na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Siedlcu w 2026 r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji, działań projektowych oraz spotkań innego typu na potrzeby Gminy Walce w roku 2026
- Usługa Cateringowa dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Boniewie
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





