To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-22
Szczecin: Dostawa mebli medycznych, szaf ubraniowych metalowych, wózków inwalidzkich, krzeseł oraz innego wyposażenia
Numer ogłoszenia: 64934 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20674 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych, szaf ubraniowych metalowych, wózków inwalidzkich, krzeseł oraz innego wyposażenia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie nr 1: meble medyczne - Zadanie nr 2: krzesła, kanapy, wieszaki - Zadanie nr 3: szafy ubraniowe metalowe - Zadanie nr 4: wózki inwalidzkie zwane dalej meblami 2. Opis mebli stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry mebli zawiera załącznik nr 5 do formularza oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Zamawiający wymaga, by oferowane meble w zadaniu nr 1 (poz. IV.8 i IV.10) i w zadaniu nr 4 stanowiły wyrób medyczny i były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). 4. Zamawiający wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji - 2016 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1: meble medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIBO Sp. z o. o., Ul. Aleja Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 376713,24
Oferta z najniższą ceną: 376713,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3690520,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: krzesła, kanapy, wieszaki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIUROTECHNIKA WIOLETTA ŻURAWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BIUROTECHNIKA WIOLETTA ŻURAWSKA
- BIUROTECHNIKA Wioletta Żurawska, Ul. Legnicka 3A, 70-134 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42101,67
Oferta z najniższą ceną: 42101,67 / Oferta z najwyższą ceną: 780320,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: szafy ubraniowe metalowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NIKODEMUS Sebastian Czuryński, Ul. Grudzińskiego 18A/18, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34499,04
Oferta z najniższą ceną: 34499,04 / Oferta z najwyższą ceną: 683400,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4: wózki inwalidzkie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- L.P.W. ROMAR Roman Marciniak, Ul. Mała 5, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10969,56
Oferta z najniższą ceną: 10969,56 / Oferta z najwyższą ceną: 93300,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
- Zakup depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie oraz III Urzędu Skarbowego w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rzezawie
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzętu i wyposażenia medycznego
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.