To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 64956 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Remont budynku PZ Nr
9 w Kętach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36050-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny
7218165203113, ul.
ul. Wyspiańskiego
10,
32-602
Oświęcim, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
(033) 8449600, faks
(033) 8449619, e-mail
szp@powiat.oswiecim.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZP.272.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach" w zakresie remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania, docieplenia budynku oraz budowy kanalizacji deszczowej z systemem retencyjno - rozsączającym przy budynku Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół w Kętach przy ul. Kościuszki 29. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem stanowi kolejny etap (etap II) realizacji budowy w ramach powyższego zadania. W roku 2016 w ramach I etapu realizacji zostały wykonane roboty obejmujące Termomodernizację budynku w ramach, której wykonano: - Demontaż krat, parapetów, orynnowania, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej; - Wymianę wskazanej stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych na nową (uwaga: okno na klatce schodowej które zostało zamontowane w etapie I wyposażone jest w siłowniki elektryczne. W etapie II należy podłączyć je do instalacji elektrycznej systemu oddymiania); - Montaż klapy oddymiającej w dachu (uwaga: klapa oddymiająca została zamontowana w etapie I. Podłączenie klapy oddymiającej do instalacji elektrycznej systemu oddymiania w etapie II); - Wymurowano nowe kominy od poziomu poddasza, zamontowano wywiewki kanalizacyjne; - Montaż skrzynki rozdzielni głównej w ścianie budynku; - Docieplenie dachów i ścian budynku; - Wykonano instalację odgromową; - Montaż nowych obróbek blacharskich i orynnowania; - Montaż daszku nad wejściem oraz wykonanie spocznika wejściowego. W ramach niniejszego zamówienia tj. etapu II pozostało do wykonania: I. Roboty budowlane remontowe wewnątrz budynku. o Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji przyziemia) m.in.: - Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów; - Osadzenie nowej stolarki okiennej zewnętrznej (uwaga: okna wymienione w etapie I). oPrace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji parteru) m.in.: - Rozbiórki wskazanych ścian i demontaże elementów budowlanych; - Wymurowanie nowych ścian, zamurowania; - Wykonanie nowej dyżurki; - Wykucie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej; - Osadzenie nowej stolarki wewnętrznej; - Remont posadzek w korytarzach i we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych. o Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji I oraz II piętra) m.in.: - Rozbiórki wskazanych ścian i demontaże elementów budowlanych; - Wymurowanie nowych ścian, zamurowania; - Wykucie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej; - Osadzenie nowej stolarki wewnętrznej; - Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych. o Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji poddasza) m.in.: - Rozbiórki ścian działowych i demontaże elementów budowlanych; - Przebudowa fragmentu więźby dachowej i jej impregnacja do klasy reakcji na ogień NRO (uwaga: w trakcie wykonywania I etapu robót przy budowie pionów kominowych na poziomie poddasza wykonano nowe wymiany więźby dachowej); - Wykucie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej; - Wykonanie ścianek działowych i okładzin z płyt GKF; - Osadzenie nowej stolarki wewnętrznej; - Podłączenie systemu oddymiania klatki schodowej; - Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów; - Ocieplenie sufitów; - Ocieplenie podłogi w części nieużytkowej strychu. o Węzły sanitarne (wszystkie pomieszczenia sanitarne w budynku) m.in.: - Demontaż wyposażenia, instalacji, rozbiórka wskazanych ścian i okładzin; - Wymurowanie nowych ścian działowych; - Montaż sufitów podwieszonych; - Montaż stolarki; - Wykonanie posadzek, okładzin ściennych i malowanie; - Montaż ścian z laminatów HPL. o Pomieszczenie techniczne (dla pomieszczenia tech. centrali wentylacyjnej, pom. nr 214) m.in.: - Remont posadzki; - Wykonanie posadzek, okładzin ściennych i malowanie. II. Remont instalacji sanitarnych. o Instalacja centralnego ogrzewania (dla całości obiektu) m.in.: - Demontaż istniejących grzejników i pionów instalacyjnych; - Rozprowadzenie nowych pionów c.o. w budynku, montaż grzejników; - Rozprowadzenie w kanałach technicznych instalacji wod-kan; - Zabezpieczenie kanałów technicznych nowymi nakrywami. o Instalacja wentylacji mechanicznej (dla całości obiektu) m.in.: - Montaż centrali kanałowej nawiewno - wywiewnej; - Rozprowadzenie przewodów wentylacji mechanicznej. o Instalacja wody przeciwpożarowej (dla całości obiektu) m.in.: - Demontaż istniejącej instalacji wody ppoż.; - Zamurowanie wnęk po skrzynkach hydrantowych; - Rozprowadzenie pionów i osadzenie nowych skrzynek hydrantowych. o Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna (dla całości budynku) m.in.: - Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem; - Rozprowadzenie nowych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. III. Przebudowa instalacji elektrycznych. o Wewnętrzna instalacja elektryczna (dla całego obiektu) m.in.: - Wykonanie złącza pomiarowego ZP, rozdzielnicy głównej RG oraz rozdzielnic piętrowych (uwaga: w trakcie wykonywania I etapu robót wykonano skrzynkę złącza pomiarowego oraz RG wraz z wyposażeniem - podłączenie złącza pomiarowego raz RG przewidziane w ramach etapu II); - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; - Wykonanie instalacji przeciwpożarowej; - Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; - Wykonanie instalacji odgromowej (uwaga: instalację odgromową wykonano w I etapie). o Wewnętrzna instalacja niskoprądowa m.in.: - Instalacja okablowania strukturalnego; - Instalacja okablowania telefonicznego; - Instalacja okablowania systemu dzwonkowego; - Instalacja okablowania nagłośnienia ze szkolnego studia radiowęzłowego. IV. Roboty instalacji kanalizacyjnej deszczowej oraz roboty brukarskie. - Rozbiórka istniejących nawierzchni; - Rozbiórka elementów instalacji kanalizacji; - Wykonanie wycinki drzew oraz nowych nasadzeń; - Budowa wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z systemem retencyjno-rozsączającym; - Roboty w zakresie wymiany nawierzchni wewnętrznej drogi dojazdowej , placu manewrowo - postojowego wraz z wyprofilowaniem spadków terenu wraz z warstwami podbudowy; - Wykonanie nowej nawierzchni opaski chodnikowej wokół budynku szkoły; - Wymiana nawierzchni części chodników przy budynku oraz remoncie ogrodzenia; - Montaż elementów małej architektury; - Remont istniejącego ogrodzenia; UWAGA! Wszystkie elementy stalowe z demontażu należy składować w miejscu wyznaczonym przez Dyrekcję Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach. Elementy stalowe z demontażu pozostają we własności Zamawiającego. UWAGA! Ostateczna kolorystyka wykończenia obiektu (kolorystyka ścian, elementów stalowych, ślusarki i innych elementów wykończeniowych) oraz elementów ogrodzenia zostanie ustalona z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach oraz Zamawiającym. Ostateczny wzór, rodzaj, rozmiar płytek podłogowych i ściennych zostanie ustalony z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach oraz Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa (projekty budowlane, projekty wykonawcze, audyt energetyczny budynku, uzgodnienia), b) przedmiary robót (poglądowe, nie służące do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA! Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw. "głośne" czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, że budynek szkoły w dniach od 09.05.2017r. do 23.06.2017r. będzie obiektem czynnym roboty prowadzić w godzinach popołudniowych (po godzinie 1500) oraz nocnych. Każdego dnia w godzinach zajęć dydaktyczno - wychowawczych (tj. od godziny 600 do 1500) pomieszczenia muszą być dostępne dla uczniów i pracowników w celu prowadzenia zajęć szkolnych. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzyskał decyzje: Nr 103/16/K z dnia 30.05.2016 r. Znak sprawy: WAB.6740.1.81.2016.K oraz decyzję Nr 262/16/K z dnia 08.11.2016 r. Znak sprawy: WAB.6740.1.199.2016.K zatwierdzające projekt budowlany i udzielające pozwolenia na budowę. Uwaga: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową tj. prace wykończeniowe obejmujące roboty izolacyjne, tynkarskie, ciesielskie, posadzkowe, malarskie, roboty wymiany instalacji: sanitarnych, elektrycznych, niskoprądowych, roboty brukarskie. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawarto we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45260000-7,
45320000-6,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
45331100-7,
45331200-8,
45332000-3,
45311000-0,
45315700-5,
45310000-3,
45314310-7,
45312200-9,
45311100-1,
45314120-8,
45233200-1,
45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1832875.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1736999.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.