Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-16
Katowice: Roboty budowlane polegające na wykonaniu:
część 1 - instalacji kanalizacji zewnętrznej dla budynku przy ul. Modelarskiej 9;
część 2 - instalacji zewnętrznej wodno - kanalizacyjnej
i gazowej wraz z robotami towarzyszącymi dla budynku przy ul. Plebiscytowej 23
Numer ogłoszenia: 64958 - 2013; data zamieszczenia: 16.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu: część 1 - instalacji kanalizacji zewnętrznej dla budynku przy ul. Modelarskiej 9; część 2 - instalacji zewnętrznej wodno - kanalizacyjnej i gazowej wraz z robotami towarzyszącymi dla budynku przy ul. Plebiscytowej 23.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postępowanie podzielone jest na 2 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Wykonanie instalacji kanalizacji zewnętrznej dla budynku przy ul. Modelarskiej 9 obejmuje w szczególności: roboty pomocnicze i towarzyszące przy budowie zewnętrznych sieci podziemnych, przyłącza i zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Część 2 - Wykonanie instalacji zewnętrznej wodno - kanalizacyjnej i gazowej wraz z robotami towarzyszącymi dla budynku przy ul. Plebiscytowej 23 obejmuje w szczególności: wykonanie robot związanych z rozbiórką piwnic i zagospodarowaniem podwórza, wykonanie podłoża z piasku, ułożenie przewodu wodociągowego, montaż węzła wodomierzowego, przepięcie wodociągu, próba szczelności, demontaż odcinka istniejącego wodociągu, zasypanie przewodu, ułożenie taśmy ostrzegawczej, demontaż gazomierza, ułożenie gazociągu, zabudowa skrzynki terenowej z kurkiem głównym i gazomierzem, przepięcie gazociągu, próba szczelności, demontaż odcinka istniejącego gazociągu, ułożenie taśmy ostrzegawczej, wykonanie odkrywek na istniejącej kanalizacji, demontaż istniejącej studni z cegły klinkierowej, zabudowa studni z kręgów, zabudowa wpustu podwórzowego z osadnikiem, podłączenie przewodów kanalizacyjnych do studni. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla: Części 1 - (Wykonanie instalacji kanalizacji zewnętrznej dla budynku przy ul. Modelarskiej 9) określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9a do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10a do SIWZ; Części 2 - (Wykonanie instalacji zewnętrznej wodno - kanalizacyjnej i gazowej wraz z robotami towarzyszącymi dla budynku przy ul. Plebiscytowej 23) określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9b do SIWZ oraz Dokumentacja Projektowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10b do SIWZ. 4. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi: Część 1 - 3 lata i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Część 2 - 5 lat i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 5. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego dla części 1 zamówienia. 6. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego dla część 2 zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdej części zamówienia w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.00.00-6, 44.13.00.00-0, 45.25.56.00-5, 45.33.23.00-6, 45.43.21.12-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 i 2 zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla część 1- zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Dla część 2 - zamówienia - w celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wymianie lub wykonaniu instalacji wodno - kanalizacyjnej i instalacji gazowej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto) każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 i 2 zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 zamóienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Dla część 2 - zamówienia - w celu spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać że: dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: Kierownik budowy (minimum jedna osoba) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 i 2 zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1a, 1b, do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę) złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem - odpowiednio dla każdej części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ - jeśli dotyczy; d) kosztorys ofertowy uproszczony wypełniony na podstawie załączonego przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 9a, 9b do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wiedzy i doświadczenia oraz niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy; f) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednego dokumentu dla więcej niż jednej części zamówienia, pod warunkiem, że będzie z niego jednoznacznie wynikać, której/których części zamówienia dotyczy; g) oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia; h) oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia i) oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia j) oświadczenie, o zapoznaniu się ze wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia k) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 19 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz w zakresie: - zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy, - terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), - terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 08:45, miejsce: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dot. sekcji III.3.4) z uwagi na opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia osób w wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji kanalizacji zewnętrznej dla budynku przy ul. Modelarskiej 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomocnicze i towarzyszące przy budowie zewnętrznych sieci podziemnych, przyłącza i zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9a do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.00.00-6, 44.13.00.00-0, 45.25.56.00-5, 45.33.23.00-6, 45.43.21.12-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji zewnętrznej wodno - kanalizacyjnej i gazowej wraz z robotami towarzyszącymi dla budynku przy ul. Plebiscytowej 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robot związanych z rozbiórką piwnic i zagospodarowaniem podwórza, wykonanie podłoża z piasku, ułożenie przewodu wodociągowego, montaż węzła wodomierzowego, przepięcie wodociągu, próba szczelności, demontaż odcinka istniejącego wodociągu, zasypanie przewodu, ułożenie taśmy ostrzegawczej, demontaż gazomierza, ułożenie gazociągu, zabudowa skrzynki terenowej z kurkiem głównym i gazomierzem, przepięcie gazociągu, próba szczelności, demontaż odcinka istniejącego gazociągu, ułożenie taśmy ostrzegawczej, wykonanie odkrywek na istniejącej kanalizacji, demontaż istniejącej studni z cegły klinkierowej, zabudowa studni z kręgów, zabudowa wpustu podwórzowego z osadnikiem, podłączenie przewodów kanalizacyjnych do studni. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9b do SIWZ oraz Dokumentacja Projektowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.00.00-6, 44.13.00.00-0, 45.33.23.00-6, 45.43.21.12-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Budowa budynku dla celów socjalno - sanitarnych wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90, 91, 92, 93, 94 (obręb ewid. Borysławice) położonych w miejscowości Borysławice, gm. Błaszki
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.