Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Gdynia: Sukcesywna dostawa przez 12 miesięcy jednorazowych wyrobów ochronnych i higienicznych
Numer ogłoszenia: 64963 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, faks 058 6224871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.acmmit.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa przez 12 miesięcy jednorazowych wyrobów ochronnych i higienicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę w 6 pakietach: 1) fartuchy, ubrania, maski, czepki, spodenki z fliseliny, 2) rękawice medyczne i chirurgiczne, 3) ochraniacze na obuwie, okulary, maski 4) obłożenia jednorazowe łóżek i stołów operacyjnych 5) Jednorazowe kaczki, miski, baseny itd, 6) Osłony na materace i poduszki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w niżej określonej wysokości: NR PAKIETU KWOTA WADIUM 1 -652,41 2 -1 491,78 3 -146,30 4 -2 160,58 5 -793,98 6 -234,00 SUMA -5 479,04 1) Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania i nr pakietu/ów), którego dotyczy tylko w jednej z poniższych form: w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I/O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496 , w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 42, poz.275) 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 3) Wykonawca załącza do oferty wykaz (tabela), gdzie wyszczególnia jaką kwotę wadium wniósł na zabezpieczenie postępowania w zakresie konkretnego pakietu. 4) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: a. .na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Dziale Zamówień Publicznych (Pok. 137, IIp. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 9:00 do 13:00.od poniedziałku do piątku.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie (dotyczy każdego z pakietów) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wniosą odpowiednie wadium, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 2 dostawy, porównywalne rodzajowo dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 20 000,00 każda. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 06/ACMMiT/AW/09 odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia z którego treści jednoznacznie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 obowiązującego Prawa zamówień publicznych -NIE SPEŁNIA. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz.U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm). Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów lub informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt.4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (w.w. dokumenty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 5 SIWZ wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz zrealizowanych co najmniej 2 dostaw takiego samego rodzaju i wartości (każda zrealizowana dostawa o wartości co najmniej 20 000,00zł. z podaniem dla jakiej jednostki opieki zdrowotnej i w jakim okresie (od do) zamówienie zostało zrealizowane, wraz z załączonymi informacjami na temat jakości wykonanego zamówienia, wystawionymi przez upoważnionego odbiorcę tego zamówienia.(przez osoby upoważnione z aktu rejestracyjnego odbiorcy dostawy lub pełnomocnictwa), 3) Oświadczenie dotyczące art. 22, ust.1, i art. 24 i art. 44 Pzp., 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca składa opisy szczegółowe (np. producenta) oferowanych wyrobów. Opisy szczegółowe muszą zawierać oznaczenie nr pakietu i nr pozycji której dotyczą oraz opis parametrów i cech wyrobu oraz nr Deklaracji zgodności ze znakiem CE wystawionym dla danego wyrobu. 5) Wymagania stawiane Wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie; b) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. 137.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa fartuchów, spodenek, ubrań, czepków, masek z fliseliny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.81.30.00-9, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa rękawic medycznych i chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa ochraniaczy na obuwie, okularów, pielucomajtek masek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 35.11.34.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa obłożeń łóżek szpitalnych i stołów operacyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 39.56.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa jednorazowych wyrobów higienicznych z papieru (miski, baseny, kaczki).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa osłon na łóżka szpitalne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.23.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papierowych artykułów higienicznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.