Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Kalisz: sukcesywne dostawy protez naczyniowych, igieł Veressa oraz materiałów zużywalnych do laparoskopów firmy Richard Wolf
Numer ogłoszenia: 64990 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy protez naczyniowych, igieł Veressa oraz materiałów zużywalnych do laparoskopów firmy Richard Wolf.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niepodzielne zadania: Zadanie nr 1 sukcesywne dostawy protez naczyniowych szczelnych rozwidlonych i prostych Zadanie nr 2 sukcesywne dostawy protez naczyniowych podwójnie welurowych Zadanie nr 3 sukcesywne dostawy igieł Varessa do wytworzenia odmy otrzewnowej . Zadanie nr 4 sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych do laparoskopów firmy Richard Wolf.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
materiały informacyjne zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia np. foldery, katalogi, ulotki, zdjęcia, itp. (w języku polskim) ,przy czym należy wyraźnie zaznaczyć którego oferowanego asortymentu materiały dotyczą (nr zadania, nr pozycji Formularza Asortymentowo Cenowego).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu, 2) wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, Dział Zamówień Publicznych, pok.16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:00, miejsce: bezwzględnie Kancelaria Zamawiającego kond. III D, pok. 10 w godz. 7:00-14:35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywne dostawy protez naczyniowych szczelnych rozwidlonych i prostych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający parametry/wymagania oraz orientacyjne ilości asortymentu wchodzącego w skład zadania zostały zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz Asortymentowo Cenowy (1) Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry-wymagania określone dla każdej z nich przez Zamawiającego w Formularzu Asortymentowo Cenowym 1 oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 2. Wymagane jest, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zamówień (dopuszcza się formę przekazywania zamówień faksem, e-mailem bez konieczności sporządzania harmonogramu dostaw) w terminie: do 2 dni roboczych licząc od chwili złożenia zamówienia, 4. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt zabezpieczyć dostawy i ponosił będzie z tego tytułu pełną odpowiedzialność do momentu odebrania jej przez Zamawiającego. Dostawa artykułów następować będzie do magazynu Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 14:00. w dni robocze. 5. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane ilości poszczególnego asortymentu są wielkościami szacunkowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywne dostawy protez naczyniowych podwójnie welurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający parametry/wymagania oraz orientacyjne ilości asortymentu wchodzącego w skład zadania został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz Asortymentowo Cenowy (2) Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry-wymagania określone dla każdej z nich przez Zamawiającego w Formularzu Asortymentowo Cenowym 2 oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 2. Wymagane jest, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zamówień (dopuszcza się formę przekazywania zamówień faksem, e-mailem bez konieczności sporządzania harmonogramu dostaw) w terminie: do 2 dni roboczych licząc od chwili złożenia zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt zabezpieczyć dostawy i ponosił będzie z tego tytułu pełną odpowiedzialność do momentu odebrania jej przez Zamawiającego. Dostawa artykułów następować będzie do magazynu Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 14:00. w dni robocze. 5. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane ilości poszczególnego asortymentu są wielkościami szacunkowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywne dostawy igieł Varessa do wytworzenia odmy otrzewnowej ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający parametry/wymagania oraz orientacyjne ilości asortymentu wchodzącego w zadania został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz Asortymentowo Cenowy (3) Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry-wymagania określone dla każdej z nich przez Zamawiającego w Formularzu Asortymentowo Cenowym 3 oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 2. Wymagane jest, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zamówień (dopuszcza się formę przekazywania zamówień faksem, e-mailem bez konieczności sporządzania harmonogramu dostaw) w terminie: do 5 dni roboczych licząc od chwili złożenia zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt zabezpieczyć dostawy i ponosił będzie z tego tytułu pełną odpowiedzialność do momentu odebrania jej przez Zamawiającego. Dostawa artykułów następować będzie do magazynu Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 14:00. w dni robocze. 5. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane ilości poszczególnego asortymentu są wielkościami szacunkowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych do laparoskopów firmy Richard Wolf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający parametry/wymagania oraz orientacyjne ilości asortymentu wchodzącego w zadania został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz Asortymentowo Cenowy (4) Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry-wymagania określone dla każdej z nich przez Zamawiającego w Formularzu Asortymentowo Cenowym 4 oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 2. Wymagane jest, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zamówień (dopuszcza się formę przekazywania zamówień faksem, e-mailem bez konieczności sporządzania harmonogramu dostaw) w terminie: do 5 dni roboczych licząc od chwili złożenia zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt zabezpieczyć dostawy i ponosił będzie z tego tytułu pełną odpowiedzialność do momentu odebrania jej przez Zamawiającego. Dostawa artykułów następować będzie do magazynu Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 14:00. w dni robocze. 5. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane ilości poszczególnego asortymentu są wielkościami szacunkowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" w podziale na 19 części
- Zakup stanowiska hydrauliki siłowej oraz pneumatycznych układów hamulcowych zespołu ciągnik-naczepa na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego II
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.