To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Dęblin: Dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych ora urządzeń sprzątających- 81/10/N
Numer ogłoszenia: 6500 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359638 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych ora urządzeń sprzątających- 81/10/N.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jednorazowa dostawa narzędzi, elektronarzędzi materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających na potrzeby Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oddzielnych faktur dla poszczególnych grup oraz podgrup. Zamawiający wymaga wystawienia oddzielnych faktur dla poszczególnych grup i podgrup. GRUPA I ZESTAW NARZĘDZIOWY MECHANIKA - 2 sztuki 1 Pożądany okres gwarancji min 2 lata. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie kraju. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez użytkownika, co p. Dostarczone asortyment musi być nowy, nieregenerowany i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (oryginalne opakowania) oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. 2.. Dostawa winna być zrealizowana do magazynu zamawiającego - magazynu służby czołgowo-samochodowej (znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie), na koszt i niebezpieczeństwo wykonawcy ( po uprzednim kontakcie telefonicznym), w terminie: 10 dni od podpisania umowy. 3. Wyszczególnione narzędzia z pozycji: od 2 do 26; od 31 do 34; od 42 do 44 powinny posiadać klasę jakości zgodną z DIN ISO 9001 oraz posiadać nadany kod dostawcy NATO (N-CAGE), pięcioletnią gwarancję - wymagane jest pisemne oświadczenie. Pozostały asortyment powinien posiadać minimum dwuletnią gwarancję. Narzędzia powinny być ułożone w specjalnych wytłoczkach umożliwiające przechowywanie wyspecyfikowanych narzędzi. Wytłoczki powinny być wykonane z dwuwarstwowego materiału o kontrastowych kolorach ułatwiających sprawdzenie kompletności zestawu. Wytłoczki powinny być wykonane z materiału odpornego na wstrząsy przy transporcie (np. guma, pianka lub gąbka) z wgłębieniem na palec dla swobodnego wyjmowania narzędzi. 4. Dostarczony asortyment powinien spełniać wymagania jakościowe określone w normach obowiązujących w kraju producenta oraz w Polsce, co wykonawca powinien potwierdzić odpowiednimi świadectwami jakości przy odbiorze dostawy, (brak odpowiednich świadectw skutkować będzie odmową odbioru dostawy). 5.Dostarczony asortyment będzie posiadać pisemną gwarancję licząc od dnia dostawy do magazynu - od 2 do 5 lat, (w zależności od rodzaju asortymentu). 6. Wykonawca przedstawi zamawiającemu pisemne oświadczenie producenta narzędzi o nadaniu kodu DIN ISO 9001 i NATO (N-CAGE, dokumenty wymagane na etapie badania ofert). 7. Zamówienie należy zafakturować jako 2 zestawy narzędziowe mechanika. 8. Poszczególne rodzaje narzędzi muszą tworzyć jednolitą serię pod względem kształtu, kolorystyki, jakości wykonania (wyroby jednego producenta) w wyszczególnionych wyżej pozycjach.. 9. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania jakiejkolwiek części niniejszego zamówienia podwykonawcom. GRUPA II 1. Dostarczone asortyment musi być nowy i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (oryginalne opakowania) oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. 2. Dostawa winna być zrealizowana do magazynu zamawiającego - magazynu służby łączności, (znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie), po uprzednim kontakcie telefonicznym, na koszt i niebezpieczeństwo wykonawcy, w terminie: 10 dni od podpisania umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia będzie posiadać gwarancję w zależności od asortymentu od 12 do 24 miesięcy. GRUPA III i IV 1. Dostarczone asortyment musi być nowy i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (oryginalne opakowania) oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. 2. Dostawa winna być zrealizowana do magazynu zamawiającego (po uprzednim kontakcie telefonicznym), w terminie 10 dni od podpisania umowy, na koszt i niebezpieczeństwo wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia będzie posiadać gwarancję w zależności od asortymentu od 12 do 24 miesięcy. GRUPA V (od a do e) 1. Dostarczone asortyment musi być nowy i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (oryginalne opakowania) oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. 2. Dostawa winna być zrealizowana do magazynu zamawiającego(znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie), po uprzednim kontakcie telefonicznym, w terminie 10 dni od [podpisania umowy. 3. Dostarczony asortyment będzie posiadać pisemną gwarancję określoną w formularzu ofertowym ( w zależności od rodzaju asortymentu od 12 do 24 miesięcy) 3. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. GRUPA VI ( A+B+C+D+E +F)) 1. Dostarczone asortyment musi być nowy i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (oryginalne opakowania) oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. 2. Dostawa winna być zrealizowana do magazynu zamawiającego(znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie), po uprzednim kontakcie telefonicznym, w terminie 10 dni od podpisania umowy. 3. Dostarczony asortyment będzie posiadać pisemną gwarancję określoną w formularzu ofertowym ( w zależności od rodzaju asortymentu od 12 do 24 miesięcy) 4. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga aby jednostkowa cena brutto poszczególnych elektronarzędzi oraz narzędzi nie przekroczyła 3 500, 00 zł. GRUPA VII 1. Dostarczone asortyment musi być nowy, i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (oryginalne opakowania) oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. 2. Dostawa winna być zrealizowana do magazynu zamawiającego - magazynu wydziału infrastruktury. (znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie), na koszt i niebezpieczeństwo wykonawcy ( po uprzednim kontakcie telefonicznym), w terminie: 10 dni od daty podpisania umowy. 3.Warunki dostawy: Usługa obejmuje dostawę urz4.ądzeń w opakowaniu handlowym przystosowanym do transportu masowego wraz z uruchomieniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Urządzenie po montażu w miejscu przeznaczenia musi spełniać wymagania techniczne zawarte w jego dokumentacji technicznej. Ponadto usługodawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzenia i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynnościami obsługowymi przewidzianymi w procesie użytkowania. 4. Wymagania techniczne: Sprzęt musi spełniać wymagania techniczne, ilościowe i jakościowe przedstawione poniżej osobno dla każdej pozycji wyposażenia lub urządzenia: 5 Dokumentacja: Każde urządzenie powinno być wyposażone w indywidualną książkę techniczną w języku polskim zawierającą: 1) Dowód urządzenia: miejsce na wpisy potwierdzające datę i personalia osoby oddającej sprzęt do pierwszego użytku, wykonującej przegląd okresowy, naprawy bieżące i główne oraz osoby odpowiedzialnej za użytkowanie i stan techniczny sprzętu. 2) Opis techniczny oraz zdjęcie urządzenia umożliwiający identyfikację oraz wyodrębnienie części składowych lub zasadniczych elementów w formie tabelarycznej uzgodnionej z odbiorcą. 3) Instrukcja obsługi - zasady użytkowania, sposoby wykonywania ćwiczeń z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oraz poprawnych form ćwiczeń zapobiegających trwałym uszczerbkom na zdrowiu. 4) Instrukcja przechowywania, konserwacji codziennej, miesięcznej, okresowej. 5) Certyfikat bezpieczeństwa. 6) Świadectwo jakości. 6. Odbiór techniczny: Odbioru technicznego dokona komisja w składzie przedstawiciele bezpośredniego użytkownika oraz przedstawiciel oddziału gospodarczego (5 WOG Dęblin) realizującego zamówienie sporządzając protokół techniczny odbioru potwierdzający stan ilościowy i jakościowy zamówienia zgodny z założonymi wymaganiami technicznymi zamówienia. Protokół zawiera czytelne podpisy członków komisji wraz z indywidualnymi pieczątkami służbowymi oraz pieczęć herbową jednostki wojskowej będącej głównym użytkownikiem sprzętu. 7. Warunki Gwarancji: otwierdza się protokołem przyjęcia - przekazania. Wady jakościowe dotyczące wykonania usługi użytkownik zgłasza wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie ustalonego formularza reklamacyjnego. Reklamacja winna być załatwiona na terenie kraju nie później niż 14 dni w miejscu eksploatacji urządzenia, licząc od daty otrzymania protokołu, chyba, że usterka powoduje konieczność wymiany podzespołu dostarczonego na miejsce wymontowanego przez wykonawcę reklamacji. Okres gwarancji przedłuża się o czas przestoju urządzenia z powodu uszkodzeń nie zawinionych przez użytkownika. Z usunięcia wad i usterek użytkownik i wykonawca sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego urządzenia. 8. Warunki umowy Umowę przyjmuje się za wykonaną po przekazaniu sprzętu wskazanemu przez Oddział Gospodarczy użytkownikowi (CSIL Dęblin)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00 - Narzędzia 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawę narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe Kogex Sp. z o. o., ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8056,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9943,00
Oferta z najniższą ceną: 9943,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9943,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
- Agmet Firma Handlowo Usługowa, ul. Józefa Elsnera 13 lok 22/1, 92-504 łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1135,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1259,16
Oferta z najniższą ceną: 1259,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4995,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
- Agmet Firma Handlowo Usługowa, ul. Elsnera 13 lok 22/1, 92-504 łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2510,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3520,10
Oferta z najniższą ceną: 3520,10 / Oferta z najwyższą ceną: 11956,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
- Agmet firma Handlowo Usługowa, ul. Elsnera 13 lok 22/1, 92-504 łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6120,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13512,62
Oferta z najniższą ceną: 13512,62 / Oferta z najwyższą ceną: 13512,62
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Jezior Bosch Centrum, ul. Zamoyska 49, 20-102 lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1639,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2004,46
Oferta z najniższą ceną: 2004,46 / Oferta z najwyższą ceną: 24400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Jezior Bosch Centrum, ul. Zamoyska 49, 20-102 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5138,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6835,66
Oferta z najniższą ceną: 6835,66 / Oferta z najwyższą ceną: 13786,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe Kogex Sp. z o. o., ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14572,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8941,38
Oferta z najniższą ceną: 8941,38 / Oferta z najwyższą ceną: 52582,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: dostawę narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych ora urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
- Firma Handlowo Usługowa Agmet, ul. Elsnera 13 m 22/1, 92-504 łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6595,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7222,51
Oferta z najniższą ceną: 7222,51 / Oferta z najwyższą ceną: 30378,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: dostawa narzędzi, elektronarzędzi, materiałów technicznych oraz urządzeń sprzątających- 81/10/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKS Sławomir Czuba Krzysztof Boruta Sp. Jawna, Al. Jerozolimskie 313 Reguły, 05-816 Michałowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13943,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12873,44
Oferta z najniższą ceną: 12873,44 / Oferta z najwyższą ceną: 12873,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Zakup, dostawa oraz uruchomienie ciągnika z osprzętem oraz narzędzi
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- "Zakup i dostawa kompletnej zwijarki włókniny kompatybilnej z przerzucarką do kompostu"
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.