eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaWykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości oraz wykonywanie operatów szacunkowych wyceny lokali stanowiących własność Miasta Ostrołęki i Skarbu Państwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Ostrołęka: Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości oraz wykonywanie operatów szacunkowych wyceny lokali stanowiących własność Miasta Ostrołęki i Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 6500 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7646811 w. 271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości oraz wykonywanie operatów szacunkowych wyceny lokali stanowiących własność Miasta Ostrołęki i Skarbu Państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2008 r. operatów szacunkowych wyceny nieruchomości oraz operatów szacunkowych wyceny lokali stanowiących własność Miasta Ostrołęki i Skarbu Państwa. Zamówienie obejmuje sukcesywne wykonywanie operatów szacunkowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych Oryginalny kod CPV: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych, niż mieszkalne Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1)w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz. U. z 2007r. nr 233, poz. 1655), spełniający wymogi art.. 22 ust 1 pkt 1-4, wspomnianej ustawy, oraz spełniający warunki określone w niniejszym punkcie (te same warunki udziału dotyczą Części 1,2,3 ). Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie Wykonawcy o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia każdego z nich lub wspólne oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ). b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : a) wykonawca wykaże, że dysponuje osobami i podmiotami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (kopia dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z art. 174 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Dla części 1,2 i 3 - Wykonawcy są zobowiązani wykazać co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3). b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: -dla części 1 - 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. -dla części 2 - 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. -dla części 3 - 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku ubiegania się o kilka części, doświadczenie powinno odpowiadać sumie doświadczeń poszczególnych części. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać : a)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z pkt 9.1.1)b) c)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z pkt.9.1.1)a). d)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z pkt. 9.1.2)a) e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt. 9.1.2)b) Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z 10.1 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ostrołęki, Plac Gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 226 (II piętro).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ostrołęki, Pl. Gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka, Punkt Obsługi Interesantów (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości stanowiących własność Miasta Ostrołęki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości stanowiących własność Miasta Ostrołęki, według poniżej przedstawionego podziału: 1. Wycena nieruchomości gruntowej w celu zbycia w drodze przetargowej lub bezprzetargowej: a) nieruchomość zabudowana b) nieruchomość niezabudowana - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 2. Wycena nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub sprzedaży na własność jej dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu: - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 3. Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości lub ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa na własność Miasta Ostrołęki: - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 4. Wycena nieruchomości w celu zwrotu wywłaszczonych nieruchomości. 5. Wycena nieruchomości budynkowej: a) garażu b) innego budynku 6. Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, w związku z wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej, urządzenia dróg i podziału nieruchomości: - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 7. Wycena nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu: a) nieruchomość zabudowana b) nieruchomość niezabudowana - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 8. Wycena nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu oraz sporządzenia inwentaryzacji obiektów budowlanych: a) nieruchomość zabudowana - do 500 m2 - kolejne rozpoczęte 100 m2 9. Wycena nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu a) nieruchomość niezabudowana - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 10. Wycena nieruchomości w celu ustalenia renty planistycznej lub odszkodowania w związku z uchwaleniem lub zmianą planu zagospodarowania przestrzennego: - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 11. Aktualizacja operatu szacunkowego wyceny nieruchomości. Objaśnienie: * jako kompleks rozumie się grupę sąsiadujących ze sobą nieruchomości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, według poniżej przedstawionego podziału: 1. Wycena nieruchomości gruntowej w celu zbycia w drodze przetargowej lub bezprzetargowej: a) nieruchomość zabudowana b) nieruchomość niezabudowana - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 2. Wycena nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub sprzedaży na własność jej dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu: - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 3. Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości lub ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa na własność Skarbu Państwa: - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 4.Wycena nieruchomości w celu zwrotu wywłaszczonych nieruchomości. 5.Wycena nieruchomości budynkowej: a) garażu b) innego budynku 6.Wycena nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu: a) nieruchomość zabudowana b) nieruchomość niezabudowana - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* 7.Wycena nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu oraz sporządzenia inwentaryzacji obiektów budowlanych: a)nieruchomość zabudowana: - do 500 m2 - kolejne rozpoczęte 100 m2 8. Wycena nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu: a)nieruchomość niezabudowana - 1 nieruchomość - 2-10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie* - ponad 10 nieruchomości położonych w jednym kompleksie 9.Aktualizacja operatu szacunkowego wyceny nieruchomości. Objaśnienie: * jako kompleks rozumie się grupę sąsiadujących ze sobą nieruchomości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny lokali stanowiących własność Miasta Ostrołęki lub Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie operatów szacunkowych wyceny lokali stanowiących własność Miasta Ostrołęki lub Skarbu Państwa, według poniżej przedstawionego podziału: 1. Przygotowanie dokumentacji wyodrębnienia i wyceny lokalu mieszkalnego (wraz z inwentaryzacją lokalu), stanowiącego własność Miasta Ostrołęka lub Skarbu Państwa wraz z oświadczeniem, że lokal spełnia wymogi samodzielnego lokalu mieszkalnego - w celu zbycia w trybie przetargowym lub bezprzetargowym. 2.Przygotowanie dokumentacji wyodrębnienia i wyceny lokalu o innym przeznaczeniu (wraz z inwentaryzacją lokalu), stanowiącego własność Miasta Ostrołęka lub Skarbu Państwa wraz z oświadczeniem, że lokal spełnia wymogi samodzielnego lokalu - w celu zbycia w trybie przetargowym lub bezprzetargowym. 3.Wycena nieruchomości zabudowanej wraz z inwentaryzacją budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.